Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ullundertøy fra Name It

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-08, 13:20   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ullundertøy fra Name It

Lillebror fikk et sett av mamma, 100% ull. Mørk blått i str. 50. På vaskelappen står det at det tåler vask på 60 grader, og at det kan tørkes i tørketrommel.

Men på et annet forum er det ei som sier at søsteren hennes kjøpte Name It ullundertøy like før jul, og da var det strøket lapper over 60 grader, og at det nå sto 40 grader. Kan jeg da stole på det som står på merkelappen i det jeg fikk? Litt kjipt om jeg vasker det på 60 grader og det krymper. Det er jo i størrelse 50, så det hadde kanskje blitt litt vel knapt om det tovet seg.

Men sånn superwash-ull tåler jo slike temperaturer. Jeg bomma da jeg kjøpte garn til en blånisselue en gang, og det tovet ikke da jeg kokvaska det en gang. Kan dette være noe lignende?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no