Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Facebook-dialog med partneren din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 09:58   #21
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Ja, jeg synes jo ikke det er kleint å være venn med mannen sin på FB, jeg snakket om sånne ganske private kjærlighetserklæringer som man vel så gjerne kunne tatt på sms eller chatten, liksom. Det er typisk sånn: Men det tar sæ væældi gått ut på fæis! for meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 09:58   #22
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Mannen er nesten ikke på facebook, så hvis man skal dømme utfra vennskapet vårt der, er vi knapt nok på talefot.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 09:59   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi kommuniserer lite på FB gitt. Klissemeldinger sender vi ikke på SMS heller, så det ville føltes rart å begynne med det i påsyn av alle vennene våre.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:06   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Mannen og jeg småprater stadig på FB – ikke klissete, og stort sett om ting som vi ser for oss at andre kan synes er morsomt å lese også. Det anser jeg som helt uproblematisk, og jeg liker det ofte når andre gjør det samme også, da. Nå er vennelista mi kjemisk fri for grenseløse duster, da, så det er mulig jeg tror for godt om menneskeheten.

Samme her. Ble litt svett da jeg leste kommentarene nedover her, helt til jeg kom til din. Jeg og mannen kliner ikke offentlig på FB eller skriver handlelister til hverandre, det er altså mer små morsomheter, og vi har nesten utelukkende felles venner, så åpenheten er stor. Synes bare det er koselig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:07   #25
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Det henver vi kommenterer hverandres status eller bilder, men ikke noe klissemissegreier.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:16   #26
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi tuller av og til på hverandres vegger ('henger hverandre litt ut'), men bruker vanligvis meldingsfunksjonen på FB, både via FB og via en app, til vanlig prat/beskjeder.
Store kjærlighetserklæringer er det dog ikke. Mer type: "Kjøp ris".

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:19   #27
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Jeg har et par par som driver på litt sånn på FB, og det er så utrolig klient. Den verste er en barndomsbekjent, som støtt og stadig proklamerer at h*n og kjæresten skal i badekaret sammen, med medfølgende bilde av tente lys, dempet belysning og champagneglass. Too much information!!

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:22   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg har et par par som driver på litt sånn på FB, og det er så utrolig klient. Den verste er en barndomsbekjent, som støtt og stadig proklamerer at h*n og kjæresten skal i badekaret sammen, med medfølgende bilde av tente lys, dempet belysning og champagneglass. Too much information!!



Jeg tror aldri jeg har sett noen par som holder på med kliss overhodet, jeg. Det skyldes kanskje også at de fleste menn på lista mi, knapt er aktive på FB overhodet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:29   #29
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi kommuniserer på FB, ved å kommentere statuser og bilder. I tillegg hender det at jeg poster diverse linker på veggen hans hvis det er noe jeg tror han er interessert i eller noe jeg kan erte han for/med. Mens han synes det er sååå søtt å poste klissemeldinger på veggen min, og blir direkte lei seg hvis ikke jeg styrter til å liker det eller kommenterer tilbake. Jeg synes det er ubehagelig og altfor privat, men han vil ikke forstå det. Da må jeg jo være flau over å være sammen med han.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:30   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Jeg har huket av for at jeg ikke vil få opp oppdateringer fra Sambo på newsfeeden min, for han poster bare pokerrelaterte saker omtrent.
Så nei, vi har lite eller ingenting med hveradnre å gjøre på FB.

Jeg syns derimot det er hyggelig og morsomt når andre har dialoger på åpen vegg. Tinetoff-varianten er morsom.
Hjerter og "elsker deg" og sånn er jo bare koselig. Jeg føler ikke at det er ubehagelig å les at andre er glad i hverandre.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:34   #31
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi driver ikke med hjerter og fjas. Vi gratulerer med bursdag og bryllupsdag og liker hverandres bilder. Thats it, stort sett.

Samme her.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:41   #32
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Sånne hjerter, glad i deg-statuser og slikt synes vi begge er kleint. Så det gjør vi ikke.
Begrenser seg til å like hverandres bilder/statuser eller kommentere noe til hverandre.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:48   #33
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Far er ikke på FB, og jeg kan ikke tro at han ville sendt meg kjærlighetserklæringene om han hadde vært det. Det er alt for lite sånt i RL.
Men jeg har mamma på FB og spesielt når foreldrene mine er på reise er FB en lettvint måte å kommunisere på og da kan det komme noen "interne" meldinger.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:50   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi er venner på FB, men kommenterer så å si aldri hverandres ting, langt mindre skriver vi statuser eller kommentarer som er "private". Vi "liker" noen ganger, hvis den andre poster noe morsomt eller kult. Vi kommenterer ganske sjelden hverandres ting på FP også, for den del.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 10:58   #35
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

I løpet av fem år har jeg skrevet tre ting på veggen til mannen sånn ca. Han legger ikke ut biler etc. Han har vel trykt liker på noen av bildene mine, men det er sjeldent.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 11:02   #36
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Ok, jeg skjønner at vi kan fremstå som både klissete og kleine, gitt.
Senest i forgårs postet mannen min en låt som er spesiell for oss, som han dediserte til "my lovely wife". Og jeg likte den, og kommenterte med et hjerte.

Men vi får stadig kommentarer fra våre felles FB-venner om at vi er søte, så det så.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 11:05   #37
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Nei, det er kleint. Mannen er ikke på FB, så heldigvis slipper jeg å forholde meg til det.

Jeg grøsser av sånne som poster ting som obvisously er skikkelig interne, og gjerne med innuendo i øst og vest.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 11:08   #38
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi kan like hverandres status og tagge hverandre, men samtaler tar vi andre steder. (Og så hang jeg han litt ut her om dagen når han kom hjem med et monster av et juletre. )
Kjærlighetserklæringene har jeg virkelig ikke behov for å dele med alle mine og hans venner.

Av og til lurer man jo på hvorfor enkelte har så stort behov for å proklamere for alle at egen kjæreste og barn er verdens beste. Og noen av de mest dysfunkskonelle forholdene jeg vet om er av typen som skriver kliss til hverandre på FB og er klissete i sosiale sammenhenger. Det er kanskje en overkompensasjon?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 11:17   #39
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Mannen min er ikke på Facebook, men hadde han vært det, ville vi naturligvis ha vært venner fra første stund. Noe annet synes jeg er rart.

Og selvfølgelig hadde vi ikke hatt sånne samtaler i offentlighet, det skulle virkelig vært atypisk. (Vi har det jo ikke i RL engang, når sant skal sies.)

Nå mener jeg ikke nødvendigvis kliss og kos og klemz og sånn, men samtaler ala "fyrer på peisen" - " så deilig, kjenner det varmer" Eller: "gleder meg til jul" - "jeg også, elskling".
Altså kommunikasjon som jo enten innebærer at man sitter innenfor avstand som gir mulighet for direkte samtale, eller selvfølgeligheter som jeg tenker er ting som kjærester snakker om eller sier til hverandre uansett.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 11:18   #40
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Det er jo ikke sånn at all kommunikasjon mellom ektefeller på Facebook er klein, men her er et eksempel på noe som kvalifiserer til blokkering:

Mann: Har kjøpt blomster til min fantastiske fru, fordi hun fortjener det! <3<3<3
Kone: Og de var helt fantastiske, darling! Og du er ikke så verst du heller! Vært flink til å trene i det siste du, fått DEN kroppen!
Mann: Ja, den får du ikke nok av, gjør du vel? Synes jeg merket det i går kveld. ;oP
Kone: Så du merket det, ja? Blir vel kanskje mer av det, må jo takke for blomstene.

:kvalm: Jeg skulle ønske jeg diktet opp dette.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no