Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ditt forhold til godteri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Godt eller ikke godt
Jeg er veldig glad i godteri, men velger å ikke spise det. 11 4,95%
Jeg er veldig glad i godteri, men begrenser det så mye som mulig. 85 38,29%
Jeg er veldig glad i godteri, og spiser det når jeg føler for det. 74 33,33%
Godteri er ok, men jeg foretrekker kaker. 11 4,95%
Jeg liker faktisk ikke godteri noe særlig. 11 4,95%
Jeg er ikke glad i noe som er søtt. 3 1,35%
Gi meg heller noe salt. 39 17,57%
Ja til godteposer også for voksne. 41 18,47%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 18:39   #21
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Ja, jeg elsker godteri, sjokolade, kaker, potetgull og alt som er godt. Jeg prøver å begrense det til helger, ferier og spesielle anledninger, ellers hadde det nok tatt helt av.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 18:44   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Popcorn har jeg blitt veldig glad i det siste året. Har en whirley pop kjele som gjør at jeg kan poppe 100 gram popcorn sammen med 1 ts olje. Da går det greit å spise dersom jeg deler med andre. Men noen ganger skjeier jeg ut og popper med ghee i stedet for olje. Det blir helt nydelig popcorn altså, smørsmak men uten at det brenner seg. Er forresten veldig godt med kettle corn laget i den også, men det blir litt vel kaloririkt. Må bare slå et slag for popcorn poppet på den gamle måten i stedet for i micro, det er mye mye bedre.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 18:45   #23
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg elsker snop. Og dessverre gir det meg en deilig og avslappende følelse å kunne trøkke nedpå godteri. Men jeg prøver å begrense meg, og spiser ikke så skrekkelig mye mer. Ikke fordi jeg ikke har lyst på, men fordi jeg vet at jeg ikke har godt av det. Og når jeg greier å holde igjen, så dabber søtsuget litt av etter hvert.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 18:47   #24
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg elsker sjokolade. Det er helt uunnværlig for meg, men annet godteri bryr jeg meg ikke særlig om.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 18:48   #25
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er veldig kresen på snop, kjøper sjeldent det til meg. Foretrekker salte ting og sjokolade.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 18:58   #26
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg elsker godis, kaker og salt. Kunne spist det hver dag men legger på meg veldig lett. Derfor prøver jeg å begrense det til lørdager. Men det er alltid rester på søndagen om jeg også spiser opp....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 18:59   #27
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er veldig glad i godteri og prøver hardt å begrense spisingen. Mest av hensyn til vekten.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 18:59   #28
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er kresen på godteri, spiser det sjelden, og foretrekker kaker og desserter. Jeg hadde nok spist mer om kroppen min hadde tålt sukker bedre og vekt ikke var et moment.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 19:22   #29
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Måtte denne tråden dukke opp første dag av avvenninga mi?
:bite negler:

Jeg er glad i sjokolade, og har spist det hver eneste dag nå i lang tid. Jeg er sær på både sjokolade og annet godteri, og spiser kun 4-5 typer. Stratossjokolade, salt sild, og noen vingummityper (mallorcablanding, jordbærfisk og slike bringebær) Jeg er veldig avhengig, og godisinntaket går på bekostning av vanlig mat. Derfor er jeg nå på avvenning og prøver å endre livsstilen. Jeg skal spise (litt) godteri hver lørdag, ellers er målet å være uten de andre dagene.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 19:23   #30
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er alt for glad i sjokolade. Elsker også gode kaker og desserter. Spiser sjelden sånn vingummi og annen type godteri enn sjokolade. Jeg kan av og til få lyst på potetgull, men det spiser jeg ikke så mange ganger i året.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 19:23   #31
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg liker alt både godteri, kaker og salte saker. For helsa sin del klarer jeg stort sett å begrense inntaket noe.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 19:43   #32
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Alt går i grisen. Hver dag.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:00   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er altetende når det kommer til sånt og spiser spesielt sjokolade hver dag. Spiser smågodt en sjelden gang.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:04   #34
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg er alt alt aaaalt for glad i godteri, spesielt smågodt.





Signerer, og legger til sjokolade og pottis...



Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:04   #35
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Elsker godteri og særlig sjokolade, men begrenser det alt jeg kan for å greie å holde vekten. Har innsett at det blir en livslang kamp for min del.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:07   #36
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Veldig glad i, men begrenser. Det vil si; begrenser når det gjelder hyppighet, men dessverre ikke når det gjelder mengder pr. gang.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:09   #37
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg spiser godteri,
men utelukkende sjokolade. Jeg er ikke så glad i kaker, is, dessert og sånt. Sjokoladen har monopol.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:13   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er ikke glad i søtt og kunne fint klart meg uten godteri, sjokolade, kaker og desserter resten av livet. Jeg burde vært tynn som en strek.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:19   #39
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg spiser heller forrett enn dessert, for å si det sånn.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:20   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er veldig glad i sjokolade, kaker og desserter, men begrenser det. Har oppdaget at sukkersuget er vekk etter maks en uke, og at jeg stort sett spiser veldig mye mindre mengder av sånne ting nå som jeg har hatt en veldig streng periode med lite sukker. Eller, det var før sommeren, i sommer har det vært litt mer. Straks tilbake til havrelefsa nå.

Salt snacks og kjeks kan jeg lett klare meg uten, og is kan jeg godt bare spise en sjelden gang, men sjokolade og dessert kommer jeg aldri til å slutte helt med.


Sist redigert av Filifjonka : 06-08-13 kl 20:27.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no