Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ditt forhold til godteri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Godt eller ikke godt
Jeg er veldig glad i godteri, men velger å ikke spise det. 11 4,95%
Jeg er veldig glad i godteri, men begrenser det så mye som mulig. 85 38,29%
Jeg er veldig glad i godteri, og spiser det når jeg føler for det. 74 33,33%
Godteri er ok, men jeg foretrekker kaker. 11 4,95%
Jeg liker faktisk ikke godteri noe særlig. 11 4,95%
Jeg er ikke glad i noe som er søtt. 3 1,35%
Gi meg heller noe salt. 39 17,57%
Ja til godteposer også for voksne. 41 18,47%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 20:23   #41
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Elsker sjokolade, Maarud potetgull med paprika og et kresent utvalg av smågodt.
Spiser det når jeg har lyst på. Ikke hver dag, men flere ganger i uka.
Vekten er stabil så lenge jeg er aktiv.
Liker kaker og gjærbakst og is og kjeks også, men spiser det kun når andre serverer eller det er bursdag.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:25   #42
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er glad i godteri, og spiser det når det passer meg, nesten. Begrenser det litt da.
Og er egentlig enda mer glad i salt (potetgull-greier), men egentlig litt hvert til sitt bruk.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:26   #43
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er sukkeavhengig. Eller jeg var. Jeg elsker snop, kaker, desserter osv. Jeg kuttet snop for 107 dager siden er er glad for hver dag det går bra. Går bedre nå, og ting smaker mye søtere enn det gjorde før sånn at jeg blir veldig lei og kvalm av en is. Men jeg kommer nok til å havne utpå igjen en gang og da er det snop som står i hode på meg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:27   #44
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg elsker godteri og spiser det akkurat når jeg vil. Men nå skal jeg slutte med det.

Grep må desverre tas.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:30   #45
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er meget glad i godteri, da spesielt sjokolade. Prøver å begrense meg for å holde vekten.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:34   #46
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg tåler sukker dårlig, så det begrenser seg selv, men jeg er ikke så glad i snop at det er noe tap. Potetgull, derimot... Men det har vi sjelden i hus til hverdags.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:35   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Hah. Nå fikk jeg jammenmeg intenst lyst på salte potetskruer. :går og handler:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:39   #48
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Anstrengt. Jeg kan ikke ha smågodt eller melkesjokolade i hus.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:41   #49
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Er veldig glad i sjokolade spesielt, og noe smågodt. Må begrense noe (i perioder er jeg flink og kutter alt), men så blir det litt i andre perioder. Velger også sjokolade litt med omhu.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:50   #50
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Gi meg bringebærskaller!
Jeg liker godteri, og spiser det alt for mye. Jeg har gått litt lei sjokolade, og spiser lite kake og enda sjeldnere is. Jeg liker veldig godt Mexican Fiesta chips og ostepop også.

Men jeg klarer meg fint uten, og kan finne på å kaste godteri i bosset om det har lagt og slengt. Ungene ser ut til å være av samme kaliber. De liker det, men spiser ikke mye.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 20:56   #51
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg spiser ikke så mye søtt, men er altfor glad i potetgull dessverre. Jeg prøver å kutte ned, men det er den eneste matgleden jeg har.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:04   #52
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg inntok en overdose med sjokolade og smågodt påsken 2009, og etter det har jeg ikke smakt en eneste bit godteri eller sjokolade. Ikke savner jeg det heller. Skal jeg kose meg, spiser jeg is, bær eller nøtter. Rødvin er også godt

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:09   #53
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg skulle ønske jeg ikke likte godteri. Potetgull og kaker er ikke noe problem, men det bir altfor ofte med smågodt eller sjokolade hjem fra butikken. Jeg spiser nok et eller annet søtt hver eneste dag.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:10   #54
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Liker ALT, spiser ALT. Akkurat nå, slanker jeg meg for første gang i livet mitt, det går overraskende bra, mye fordi jeg liker sunn mat også (som sagt; liker ALT spiser ALT). Salt, surt, søtt, sjokolade, smågodt, bruspulver, lakrisal - kan ikke komme på noe jeg ikke liker?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:22   #55
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Smågodt er ekkelt. Sjokolade er fint. Men gje meg helst potetgull!!!

Her er jeg også.

Kunne aldri blitt med på Twist-konkurranse f.eks.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:22   #56
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg liker bare sjokolade, men det er ikke bare bare det......Jeg har det ikke i hus for da spiser jeg det bare opp. Annet godteri nesten aldri.

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:22   #57
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Twistkonkurranse, ja. Det er lenge siden, det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:23   #58
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Elsker alt som er søtt, men begrenser alt jeg kan makte, legger på meg bare jeg ser på en sjokkis.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:29   #59
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg prøver å ha like strenge regler for gotteri for meg selv som for ungen. Ikke enkelt gitt, og det sier vel sitt om hvor glad jeg er i snop.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:30   #60
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.


Kunne aldri blitt med på Twist-konkurranse f.eks.

Hva er en twistkonkurranse?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no