Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell meg om Coops kuponger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-16, 12:41   #21
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Det står vel att når man først begynner og bruke kortet kan det ta litt tid før dem får vurdert dit handlemønster, noe jeg selv merket det tok vel ca 6 mnd fra jeg begynte og bruke kortet til jeg fikk kuponger. Jeg hentet mitt kjøpeutbytte på nærmeste obs.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:43   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg har nettopp registrert meg på appen, for jeg glemmer ALLTID de papirgreiene

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 12:50   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

Det står vel att når man først begynner og bruke kortet kan det ta litt tid før dem får vurdert dit handlemønster, noe jeg selv merket det tok vel ca 6 mnd fra jeg begynte og bruke kortet til jeg fikk kuponger. Jeg hentet mitt kjøpeutbytte på nærmeste obs.

Ja, ser at det står "litt tid", men siden jeg nå har handlet der siden midten av november syns jeg det har gått mer enn nok tid. Et halvt år er ikke "litt tid" i min bok, det er et jævla hav av mye tid brukt i en dårlig butikk uten å få noe igjen for det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 13:04   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg lastet ned appen nå (mange gode tips i denne tråden gitt), og jeg har som sagt brukt kortet relativt lite, i det siste, men synes likevel de tre kupongene gratis iskaffe, billige egg og billig potetgull er noe snevert . Veldig klar for den iskaffen da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 13:46   #25
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Kupongane vi får er typisk varer vi kjøper ofte, som melk, yoghurt naturelle og egg. Eg hugser sjeldan å ta dei med når eg handler, men synest det er litt oppskrytt, fordi det likevel er billige varer. Har inntrykk av å spare maks ein tiar på å bruke kupong.

Eg har og fått bytta ut ein lokal ICA med Coop Mega, og mitt inntrykk er at den er ryddigare og meir oversikteleg. Men eg trur det kjem meir an på dei som jobber i butikken, enn kjeden, eigentleg. Det er i alle fall den erfaringa eg gjorde då eg jobba i butikk sjølv.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 13:47   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Vår lokale Rimi er blitt Coop Prix og jeg har nå blitt Coop-medlem. Har kun hatt det i 4 uker og har ikke fått noen kuponger enda, får vel vente litt til.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 13:50   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Vi får brød, iskaffe og leverpostei og Toro pizzabunn. Ihvertfall fikk, nå har jeg ikke handlet disse varene på lenge. Lurer på om det ligger papirkuponger her nå, jeg har ikke lastetned appen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 13:55   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Vi har bare fysiske kuponger. Vi har Coop Marked som nærbutikk, men jeg hater den butikken og handler der aldri, mens mannen bruker den som sånn "gidder ikke kjøre omveien om Kiwi og skal bare ha et par småting"-butikk, så det betyr at gratiskupongene våre stort sett er cola, Kick eller Mariekjeks. De rabattkupongene synes jeg ikke er verdt så mye. Ikke nok til at vi drar innom Coop bare for å bruke dem.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 13:59   #29
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Kupongane vi får er typisk varer vi kjøper ofte, som melk, yoghurt naturelle og egg. Eg hugser sjeldan å ta dei med når eg handler, men synest det er litt oppskrytt, fordi det likevel er billige varer. Har inntrykk av å spare maks ein tiar på å bruke kupong.

Eg har og fått bytta ut ein lokal ICA med Coop Mega, og mitt inntrykk er at den er ryddigare og meir oversikteleg. Men eg trur det kjem meir an på dei som jobber i butikken, enn kjeden, eigentleg. Det er i alle fall den erfaringa eg gjorde då eg jobba i butikk sjølv.

Jeg har regnet kjapt over et par ganger, og kommet til at vi i snitt sparer noe sånt som 60-80 kroner om vi bruker alle kupongene. Ingen formue, selvsagt, men det er jo like greit å ta det med seg når vi uansett handler der og det er ting vi likevel ville kjøpt.

Enig i at det kan være stor forskjell mellom butikkene innad i samme kjede, av og til skulle man ikke tro det var samme kjeden.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 14:23   #30
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Stemmer. Lenge siden jeg har tatt i de fysiske kupongene, får de jo på appen.

Det vil jeg også ha! (Jeg får ikke til å installere appen. Har prøvd utallige ganger og får alltid feilmelding.)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 14:43   #31
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg har også meldt meg inn etter at den lokale butikken hjemme og den på vei hjem fra jobb begge er blitt coop-butikker, men jeg har til tross for jevnlig handling fått en lusen kupong og det er samme som deg, Tally. Ikke mye vits i den, for den type kaffe drikker vi ikke og har følgelig aldri kjøpt der.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 14:54   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har også meldt meg inn etter at den lokale butikken hjemme og den på vei hjem fra jobb begge er blitt coop-butikker, men jeg har til tross for jevnlig handling fått en lusen kupong og det er samme som deg, Tally. Ikke mye vits i den, for den type kaffe drikker vi ikke og har følgelig aldri kjøpt der.

Tross alt godt å høre at vi er flere i samme båt. Jeg skulle gjerne hatt egg-kuponger! Om det er økoegg. jeg har sendt en mail til kundeservice.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 15:08   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Heh, fikk svar fra kundeservice.

Sitat:

Da du begynte å handle igjen i november vil det dessverre ta en 1-2 måneder før du vil motta medlemsbrev med kuponger i fra oss.
Dette da vi må samle opp nok kjøpshistorikk som danner grunnlaget for dine personlige kuponger.

Vi beklager at dette tar tid.

Ta kontakt om det er noe som er uklart, så hjelper vi deg gjerne.

Jeg kunne ikke dy meg, og skrev et ganske surt svar om at 13. november ikke er 1 til 2 måneder siden, men tre og en halv. Så om de mener et par måneder til så er jeg uenige med dem i at det vil ta "litt tid".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 16:10   #34
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Må innrømme at disse kuponggreiene til fordel for 1% kjøpeutbytte irriterer meg. Har handlet mye mer på Rema og Kiwi/Meny etter at denne endringen kom.

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 16:17   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Hva slags kuponger er det, Snipp?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 16:20   #36
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Jeg får bare 3 kuponger.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 17:00   #37
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Til fordel for? Man får da begge deler? I tillegg har vår lokale, meget ryddige og fine Mega 4% utbytte, så det blir en god del penger hvert år når de også har byggvareavdeling.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 17:33   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

4%? Har de ulik prosent? Vår har ikke 4%.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 17:46   #39
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Det er opp de de enkelte coop-lagene hvilken prosent de vil gi til sine medlemmer. Noen gir 4 % til sine medlemmer når de handler i Coop-butikkene som hører til det laget og 1-2 % til andre medlemmer. Andre lag har lagt seg på standard 2 %. Litt forskjell fra lag til lag altså.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 17:47   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Så teit!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no