Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-23, 10:05   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Ja, hva har du på deg når du beveger deg til fots utendørs når det er så kaldt som det er mange steder nå?

Og hvilke materialer er egentlig varmest? Jeg trenger litt inspirasjon…

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:11   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Det kommer jo mye an på hvor lenge du skal være ute. Når det er såpass kaldt tror jeg til slutt at du kommer til å fryse uansett hvis du ikke holder deg i aktivitet.

Selv mener jeg at ull er svaret på alt hvis det er snakk om å ikke fryse. Mange tynne lag med ull utenpå hverandre.

Så i dag har jeg ullstrømpebukse med et par tynne ullsokker i forede vintersko. Men jeg beveger meg ikke egentlig ute så lenge av gangen. Og i Oslo er det ikke -15.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:15   #3
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og i Oslo er det ikke -15.

Bare -12.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:21   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Jeg tenker på når du er i jevn bevegelse, og ikke ta gradene helt bokstavelig. Det var -14 på Bjerke klokka 9 i dag, ifølge yr.no, da er det i alle fall kaldt nok!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:32   #5
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Jeg har ca 10 minutter å gå til bussen, og i dag var det -15. Da hadde jeg tynt ulltøy under vanlig bukse og genser, ullsokker i støvlettene og varm kåpe. Og lue, skjerf og votter, såklart.

I går gikk jeg en tre kvarters tur i like mange minus, da hadde jeg et lag til med ull (Lanullva ), og tynt turtøy.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:34   #6
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Jeg gjør litt som Tjorven, med lag på lag på lag med ull: Ullbokser, ullstrømpebukse, ullstilongs, ull t-skjorte, ullgenser tynn, ullgenser tykk, ullskjerf, ullue, skinnvanter med ullfor, vindtett og tykk ytterjakke av en type som ikke lages av Fjellreven mer osv.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:34   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Trikset er lag på lag, et par lag ull og deretter noe vindtett. Dropp fleece, bomull og andre syntetiske materialer. Og tenk varme og komfort før utseende og hva som passer i settingen. Er det kaldt og du skal være ute en stund, så kle deg som om du skal på lang, kald fjelltur selv om du er midt i byen.

Jeg var ute fire timer i går i minus 22 og litt trekk i lufta. Jeg hadde ulllongs og langermet ulltrøye (begge fra Devold warm), ullbukse (Janus sine joggebukse i ull), hjemmestrikket Mellomlagstrøye strikket i Hillesvåg Tinde pelsull, ett par tynne ullsokker og ett par hjemmestrikkede mellomtjukke ullsokker utenpå der (jeg har sko med plass til det, det er viktig). Jeg brukte en vanlig vindtett, lett foret turbukse, uforede fjellsko med ullsåle, tjukk dunjakke, ulllue og ett par tynne, tovede ullvotter med vindtett trekk utenpå. I tillegg hadde jeg en ganske tettsittende buff i ull som jeg dro opp over ansiktet i perioder. Det gikk fint, jeg var ikke kald, men var i aktivitet hele tiden.

Vi har 26 minus i dag og jeg skal straks ut en liten tur med to av tre hunder. Jeg har nok samme påkledning som over, hundene har heldekkende dekken og potesokker. Dette er en labrador og en terrier. Den tredje hunden min får bare en tur ut i hagen så lenge hun ønsker det, hun er 11,5 år gammel og liker ikke kulden. De to andre er lykkelige på tur selv om det blir kaldt, så lenge de har dekken og sokker, går det fint.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:36   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

- 16 da jeg dro hjemmefra i 6-draget i dag.

Jeg hadde: Treningstøy innerst. Så ullsokker, ullstillongs, ulltrøye, ullgenser, "boblebukse" (en tykk, foret slalåmbukse), tykk parkas, digert skjerf, tykt pannebånd og tykke votter. gode vintersko.

Frøs ikke i det hele tatt. Så dog ut som en sånn barnehageunge som har så mye klær på at de går bredbent og med armene ut fra kroppen.

På hjemveien tenker jeg å skifte til stillongs og utebukse igjen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:40   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Som Tjorven sverger jeg til ull. Flere lag og minst mulig bar hud. Jeg orker ikke stillongs inne på jobb og gidder ikke skifte. Det skal derfor mye til at jeg tar på det før jeg går hjemmefra. Jeg foretrekker derfor kåpe som går til knærne og gjerne cordbukse. Cordbukse er virkelig deilig om vinteren.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:45   #10
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Skal jeg kjøre bil og ikke være ute har jeg med meg i bilen tykk (boble) bukse og jakke, men bruker vanlig tøy, stillongs, ulltrøye (to om det er litt kaldt dit jeg skal) kjole/bukse og genser.
Skal jeg være ute/jobbe har jeg dobbelribbestrikket ullbukse, ullfrotte stillongs under og varmedress over. Dobbel ulltrøye med ullfrote ulltrøye ytterst (tre lag ja). Skjerf, votter (tovet ull) og lue.
I fjøset bruker jeg det samme men tynnere dress utenpå.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:46   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Takk for svar! Jeg bruker også mye ull som innerste og mellomste lag. Hva med jakke? Er dun varmest? Saueskinn?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 10:46   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?


Flere lag med ull altså. Ser ut til å være gjengangeren

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 11:04   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Ullundertøy, ullgenser/jakke, skalljakke, flere par ullsokker, balaklava, lue, og tjukke votter om jeg skal være i bevegelse. Skal jeg være i ro blir det færre lag, og noe veldig tjukt ytterst.
Nå tenkte jeg på hvordan jeg ville kledd meg på fjelltur i kulden altså.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 11:05   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Skal jeg stå mest stille, så er det Moonboots, som gjelder, forresten.

Men de er ikke så gode å løpe til t-banen i. (Notorisk litt sent ute)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 11:05   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for svar! Jeg bruker også mye ull som innerste og mellomste lag. Hva med jakke? Er dun varmest? Saueskinn?

Skal du være aktiv er det dumt med veldig tjukk jakke. Da blir det fort for varmt, og du blir svett og etterhvert kald.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 11:05   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og i Oslo er det ikke -15.

Jo. Akkurat -15 var det hos oss i dag tidlig .

Jeg har ullsokker, bomullsgenser under ullgenser og ellers vanlige klær. Tykk jakke. Har faktisk joggesko til og med, men tok bilen til jobb.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 11:32   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Lag på lag ja. Ull og dun. Lang dunkåpe er praktisk, da trenger man ikke tykk bukse. og varme støvletter. Ikke så kaldt her heldigvis, bare et par minus

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 11:34   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Skal du være aktiv er det dumt med veldig tjukk jakke. Da blir det fort for varmt, og du blir svett og etterhvert kald.

Det er jeg enig i, men jeg synes likevel det er deilig å kunne kle seg i jakker som virkelig varmer.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 11:53   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Sånn litt under -10, som nå: Tynne ullsokker i vinterstøvlene, og ullcardigan over topp/t-skjorte, og over dette har jeg en halvlang boblekåpe (ikke dun, da blir det i varmeste laget). Ullskjerf. Kanskje lue, hvis jeg skal gå et stykke. Kan finne på å ta på ullhansker, men de ender ofte opp i lomma. Hvis jeg skal gå lengre enn ti minutter, tar jeg ullongs under jeansen. (Men longsen må av når jeg kommer på jobb.)

Når det nærmer seg -20, har jeg en lang lammeskinnsjakke, med ulla inn, i stedet for boblejakke. Og da kan jeg også ta en tynn ulltrøye innerst. Ellers som over.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 12:00   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Når det nærmer seg -20, har jeg en lang lammeskinnsjakke, med ulla inn, i stedet for boblejakke. Og da kan jeg også ta en tynn ulltrøye innerst. Ellers som over.

Hvor godt funker lammeskinnsjakka om det er litt vind? Jeg har aldri prøvd, men er helt avhengig av lammeskinnsvottene mine. Ingen ting annet funker for meg å ha på hendene når det er kaldt.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no