Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Levere ødelagt mobil

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-18, 14:32   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Levere ødelagt mobil

Har en iphone 5 som er ødelagt. Det vil koste mye å reparere den, mer enn jeg kjøpte den for.

Hvordan kaster jeg den? Hvor kan den leveres? Noe jeg må huske på å gjøre med den først?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 17:00   #2
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levere ødelagt mobil

Telia tar imot gamle mobiler og gir deg en mobilpant. Vet ikke om det er aktuelt? Jeg syns det så interessant ut. Etter litt søk ser jeg at det er flere som har en lignende avtale. Jeg vil anta at disse butikkene kan hjelpe deg med å eventuelt slette innhold.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 17:05   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Levere ødelagt mobil

Alle steder som selger tilsvarende el-produkter må ta imot. Så alle elkjeder tar imot. Hva du må gjøre kommer vel an på hva som fungerer. Dersom det er mulig er det vel best å tilbakestille til fabrikkinnstillinger og slette all personlig informasjon.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 19:15   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Levere ødelagt mobil

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Telia tar imot gamle mobiler og gir deg en mobilpant. Vet ikke om det er aktuelt? Jeg syns det så interessant ut. Etter litt søk ser jeg at det er flere som har en lignende avtale. Jeg vil anta at disse butikkene kan hjelpe deg med å eventuelt slette innhold.

Takk! Den er visst ikke verdt mer enn en hundrelapp, men pengene kan doneres. Butikken sletter alt innhold står det.

Takk for tips!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no