Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vil du være vennen min?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 12:50   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Tommel opp

Vil du være vennen min?

Jeg trenger flere venner, nye venner! Jeg trenger noen å skravle med, gå på tur sammen med, shoppe med, bare være med - jeg trenger venner i stort og smått!

Kanskje er det flere her inne som gjør det også, og da er det bare å henge med her i vennetråden og etterlyse nye bekjentskaper altså.


Vil du være vennen min? Kom å gi meg hånden din, trallala, trallalei.
Vil du være vennen min? Så kom å gi meg hånden din, trallala, trallalei.
Boga, boga, boga, boga, boga, jeg vil være venn med deg.

Vil du være vennen min? Så kom å gi meg snablen din, trallala, trallalei.
Vil du være vennen min? Så kom å gi meg snablen din, trallala, trallalei.
Boga, boga, boga, boga, boga, jeg vil være venn med deg.

Vil du være vennen min? Kom å gi meg klemmen din, trallala, trallalei.
Vil du være vennen min? Kom å gi meg klemmen din, trallala, trallalei.
Boga, boga, boga, boga, boga, jeg vil være venn med deg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 18-01-12 kl 13:27.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 12:50   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Så litt om min situasjon da, som utgangspunkt for at jeg startet tråden i det hele tatt:

Det har seg nemlig sånn at jeg bor over 30 mil unna byen der jeg er født og oppvokst, og selv om jeg har bodd her jeg bor nå i 10 år, så er ikke nettverket mitt her så stort, tvert imot. Når så det i tillegg er store problemer i samlivet, og den nær sagt beste venninnen jeg hadde sviktet meg så til de grader for kort tid siden, så ble det jammen ikke mye igjen å rope hurra for.

Jeg har gode kolleger på jobb, jeg har en fantastisk svigerinnevenninne, ei venninne jeg ble kjent med gjennom jobb (vi jobber pt. ikke sammen lenger) og jeg har ellers noen periferere venninner som jeg har blitt kjent med gjennom sistnevnte, barselsgrupper etc. som jeg stort sett har bare har kontakt med via telefon, meldinger og nett. Jeg har dessverre altfor få venninner som jeg treffer og har det gøy sammen med. Det savner jeg, stort!!!

Kort fortalt er jeg straks 31 år og har, som signaturen min sier, to små barn på 3 og 5 år. Jeg er fortsatt gift på papiret, men jeg bor pt. ikke sammen med mannen min og det kan se ut til at jeg ender opp som alenemamma. Jeg er opprinnelig fra Oslo, men bosatt i Kristiansand, så det er jo en fordel om du/dere også bor her eller i omegn (Vennesla, Mandal, Søgne, Lillesand, Grimstad osv.). Det hadde i alle fall vært superkjekt å møte på noen som man også kan treffe innimellom, det være seg en kinotur, en tur på byen, god mat og godt drikke i sofakroken og _hva har du_.

Vil du være vennen min?

Det er bare å sende meg en pm.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 18-01-12 kl 13:28.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 14:10   #3
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Skulle gjerne ha vært vennen din, men jeg bor visst for langt vest.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 14:12   #4
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Bor for langt unna, ellers hadde jeg hoppet på muligheten :-)

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 14:17   #5
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Bor for langt unna, ellers hadde jeg hoppet på muligheten :-)

Samme her, skulle gjerne hatt noen venner som bodde i nærheten.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 14:19   #6
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Du bor for langt unna, ellers skulle jeg gjerne vært vennen din.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 14:21   #7
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg vil være vennen din, men bor som de andre litt langt unna.

Er litt i samme situasjon som deg. Flyttet hit til Bergen for snart sju år siden. Skulle være student, men ble gravid før jeg visste ordet av det. Fikk dermed ikke noe klassefølelse og naturlig tilhørighet til studentmiljøet. Har noen gode venner, men ingen bor i nærheten. Har også vært uheldig med barselsgrupper o.l. Denne gangen har det bare vært jeg som har møtt opp på "gruppene" (men av en eller annen grunn kunne jeg ikke bli flyttet til en annen allikevel).

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 18:19   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg studerte her nede, indie, og fikk mange venner da - det er en viktig kanal. Meeen, de fleste jeg ble kjent med under studiene var ikke fra byen og flyttet hjem eller til andre kanter av landet igjen når studiene var ferdig. Uflaks rett og slett, eller dårlig "planlegging" om du vil!

Jeg tar imot "fjernvenner" også jeg altså , men ekstra kjekt med noen i nærheten selvsagt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 18:25   #9
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg er gjerne en fjernvenn jeg også.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 18:26   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Jeg er gjerne en fjernvenn jeg også.

Og jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 18:31   #11
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Fjernvenn vil jeg gjerne være.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 18:35   #12
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Har du hørt om aktivitetsvenner.no?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:04   #13
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Synd det er så lange avstander her i landet.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:06   #14
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Du høres ut som meg. Jeg er ensom og alene 24 mil unna venner og kjente, og det er så altfor tungrodd å komme innpå folk her i bygda. Bare så synd jeg bor 130 mil unna.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:12   #15
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Du høres ut som meg. Jeg er ensom og alene 24 mil unna venner og kjente, og det er så altfor tungrodd å komme innpå folk her i bygda. Bare så synd jeg bor 130 mil unna.

Men kanskje du kan finne noen her du også!?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:35   #16
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg har plass til flere venner

Jeg har flytta hjem igjen etter en god del år borte, og nettverket har ikke rukket å bli så altfor stort her ennå.

Jeg bor ikke så langt unna Gardermoen.

Så hvis noen vil være en eller annen type venn med meg, så si for all del ifra. Nærvenn, fjernvenn, facebookvenn... You name it.

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:50   #17
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg ønsker meg også flere venner, så veldig synd at du bor så langt vekke.

Jeg har desverre dårlig selvtilitt i forhold til det å treffe nye folk, jeg tror nemlig ikke helt at noen har lyst til å bli kjent med meg pga en opplevelse for noen år tilbake, men man må jo bare prøve.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:53   #18
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg trenger også større nettverk, men bor desverre for langt unna for deg. Men tar gjerne imot "fjernvenner" eller andre som bor nærmere

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:53   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Absalone - meld deg på et bridgekurs. Det er masse hyggelige bridgespillere i Kristiansand!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:56   #20
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Stompen, her.

Jeg har plass til flere venner

Jeg har flytta hjem igjen etter en god del år borte, og nettverket har ikke rukket å bli så altfor stort her ennå.

Jeg bor ikke så langt unna Gardermoen.

Så hvis noen vil være en eller annen type venn med meg, så si for all del ifra. Nærvenn, fjernvenn, facebookvenn... You name it.


Får ikke gitt deg rykte nå, var på dine trakter idag, så er ikke SÅ langt unna

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no