Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan er klimaet i Tyrkia (Side) siste 2 uker i september?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-09, 15:22   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvordan er klimaet i Tyrkia (Side) siste 2 uker i september?

Noen som vet eller har erfart hvordan det er i Tyrkia helt i slutten av september? Er det godt og varmt, fint vær fortsatt og badetemperaturer? Synes Hellas og Spania blir litt sent i månedsskiftet september/oktober, men Tyrkia er vel litt bedre ville jeg tro? Der er vel sesongen litt lenger?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 16:31   #2
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Hvordan er klimaet i Tyrkia (Side) siste 2 uker i september?

Jeg har vært i Tyrkia i begynnelsen av oktober de siste årene, og da har temperaturen vært stabilt bra. Vi har badet i havet og det har vært deilig (og jeg er litt pysete altså). Kveldene har for det meste vært t-skjorte varmt, men siden det er så varmt om dagene og jeg er en frossen type har jeg hatt langermet/cardigan.
Slutten av september i Tyrkia bør være trygt.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 18:12   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er klimaet i Tyrkia (Side) siste 2 uker i september?

Tror jeg ville valgt Kypros på den tiden eller kanariøyene.
Har vært i Tyrkia i september, men det var i midten og da var det fint og varmt altså,
men foreldrene mine var der i september og hadde regn og kalde kvelder så man vet jo aldri
(de var forøvrig på Kypros i midten av oktober og hadde knall vær!).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 10:22   #4
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan er klimaet i Tyrkia (Side) siste 2 uker i september?

vi var i Tyrkia de to første ukene i september i fjor, grusomt varmt synes vi... mulig litt bedre ett par uker etter.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 10:32   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er klimaet i Tyrkia (Side) siste 2 uker i september?

en veninne var der siste i sept og første uka i okt. ca 25 sa hun første uka, men siste uka var visst en del kjøligere og overskyet.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no