Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ditt beste forslag til middag som kan lages klar i forveien, og er rask å servere

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-17, 23:21   #21
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt beste forslag til middag som kan lages klar i forveien, og er rask å servere

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Da holder den seg varm mens jeg er borte? Eller blir den lunken og må varmes opp?

Du har ikke tid til å lage noe slags tilbehør eller noe?

Jeg vil tro den er såpass varm at vi snakker få minutter på plata hvis den ikke er varm nok i seg selv.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-17, 23:58   #22
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.408
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt beste forslag til middag som kan lages klar i forveien, og er rask å servere

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Du har ikke tid til å lage noe slags tilbehør eller noe?

Jeg vil tro den er såpass varm at vi snakker få minutter på plata hvis den ikke er varm nok i seg selv.

Joda, jeg må ta meg tiden til å lage ris eller noe tilbehør. Så kan varme litt. Jeg har bare erfaring med at å varme opp store gryter kan ta ganske lang tid. (og så blir jeg utålmodig og skrur opp varmen og så svir det seg også æsj! )

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 00:26   #23
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt beste forslag til middag som kan lages klar i forveien, og er rask å servere

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hva betyr det at lasagnaen blir soggy?

Jeg tenker på platene. At de blir overkokt og veldig bløte. Som overkokt pasta, jeg liker ikke det så godt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 12:41   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt beste forslag til middag som kan lages klar i forveien, og er rask å servere

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Joda, jeg må ta meg tiden til å lage ris eller noe tilbehør. Så kan varme litt. Jeg har bare erfaring med at å varme opp store gryter kan ta ganske lang tid. (og så blir jeg utålmodig og skrur opp varmen og så svir det seg også æsj! )

Jeg tror den vil holde seg varm nok, slik at du bare kan ha på middels varme evt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:22   #25
Eskild80
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2017
Innlegg: 9
Eskild80 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ditt beste forslag til middag som kan lages klar i forveien, og er rask å servere

Alt som kan lages i ovn!

Evt. ha alltid liggende ferdig hakkede grønnsaker i kjøleskapet, så kan du slenge det i en form og sette i det i ovnen...f.eks. sammen med kylling som slow-bakes :-)

En annen slager er laks i ovn, med teryaki saus.

Eskild80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no