Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Dere som bor i by og ikke har bil

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-14, 19:08   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.628
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Det blir jo litt annerledes, for du hadde jo allerede prøvd. Jeg tror jeg ville vært villig til ofre en god del mer for en aktivitet som allerede var påbegynt, enn ved oppstarten av en ny.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 19:44   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Kan noen bytte om på ordene i overskriften slik at det ikke ser ut som det er byen som ikke har bil?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 19:50   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sånn tenker jeg også. Jeg anser det som ekstremt usannsynlig at barnet mitt har et tallent som ville betydd et tap for noen dersom han ikke fikk utvikle det.

Tap for barnet? Jeg tenker at min nummer to helt klart må få gå i korps eller drive med en eller annen form for musikk. Helst korps pga det sosiale. Men akkurat korps er vel relativt lett å finne nærmest overalt.

Men dere har jo rett, altså. Og det finnes jo ting mine unger ikke kan drive med selv om vi aldri så mye har to biler. Langrenn eller alpint, f.eks. Det er rett og slett ikke snø her. På den andre siden er det lett å drive med seiling og kiting og sånt, da. Det kan man jo kanskje ikke gjøre i indre Østerdalen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 20:04   #24
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.463
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Jeg bor midt i en tysk storby og har ikke bil. Her er det saa tett opp med tilbud at vi kan gaa eller sykle til det meste og hvis ikke er kollektivilbudet bra (langtifra saa bra som London/Paris, men mye bedre enn de fleste norske byer i alle fall). Dersom jeg skal et sted hvor det er kronglete aa komme med kollektiv/sykkel tar jeg taxi med verdens beste samvittighet. Det er jo superbillig sammenlignet med aa ha bil, selv med de lave, tyske bilprisene.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 20:09   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Hvilken by? Vil du prikke meg (eller si det)? :nysgjerrig:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 20:15   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.036
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Når det er sagt, ser jeg med en viss skrekk på neste år når Secundas håndballag skal begynne å spille serie. Vurderer sterkt å lokke henne over på dans eller barneteater.

Ja, serien er "problemet". Begge mine spiller serie i år, og det gir definitivt en logistikkmessig utfordring hvis man ikke har bil. Det er spillere på lagene til ungene som ikke har bil, og de får det jo til på et vis de også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 20:52   #27
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Vi bor i Amsterdam og Mannen har firmabil. Kun eldste har aktiviteter og det er før han kommer hjem, så her sykler eller bruker vi trikk/buss. Vi har lagt vekt på å ha aktiviteter som er her i nærheten av rent praktiske hensyn, men vi har et aldeles strålende kollektivtransporttilbud så det hadde ikke vært veldig problematisk om vi måtte til en annen bydel.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 20:59   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.213
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Jeg trodde vi var lure da vi fikk begge guttene i gang med bandy og fotball, begge deler et steinkast (fra meg som aldri klarte idrettsmerket for Liten Ball. ) unna, men det er jo kamper. Og cuper. Og innetrening til begredelige tider i haller et stykke unna. (Trening 1700, anyone? ). Og så kom denne vinteren, med katastrofale isforhold, og et liv på bandylegd med trening på Valle Hovin klokken 1645 eller i Bærum 0800 lørdag morgen. Gjerne nye tider hver uke.

Det meste av dette er det teknisk mulig å få til å komme seg til kollektivt, og om vi hadde hatt ett barn så hadde vi nok gjort det mer, men tre... Det går ikke opp.

Ellers har vi valgt bort en kjøreaktivitet for jentungen, og når hun eventuelt starter opp igjen er hun stor nok til å sykle dit. Vi har flyttet rundt på tider for pianoundervisningen og trent på å gå selv, så dit frakter hun seg nå selv, og hjem igjen. Men det innebærer jo at hun tilbakelegger en halv mil til fots den dagen, og det er jo litt for en liten skrott.


Vi hadde måttet begrense aktiviteter MYE om vi ikke skulle hatt bil i det hele tatt. Jeg klarer ikke å se for meg at de ville fått til fotballen, definitivt ikke bandyen, ikke turn. Men det er som sagt mer pga antallet barn vs voksne, enn avstandene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 21:01   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.069
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Vi bor i by med bil, vi har bare 1 bil og jeg ser mange anledninger vi bruker den hvor vi kunne droppet den.
Men fotballen hadde vi ikke greid uten. Trening 1715 5 km unna hele vinteren, ingen kollektivtransport i mellom, kamper kl 17 på andre siden av byen eller ute av byen, cupstart med oppmøte klokken 0830 i Nittedal. Nei, det hadde ikke gått, dvs, da måtte vi hele tiden haiket med andre uten mulighet til å gjengjelde.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 21:12   #30
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.936
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Vi bor halvsentralt i Bergen. Med bil, men den brukes sjelden til fritidsaktiviteter. Storesøster har fire aktiviteter, tre er i gangavstand, til den fjerde tar hun bybanen og jeg henter henne med bil. Det er bare fordi jeg har bil og den sliter ganske sent. Hun kunne tatt bybanen hjem. Lillesøster har to aktiviteter og de er i gangavstand. I hennes tilfelle valgte vi bort dans (der hun kunne blitt god) fordi hun selv ble stresset av at det var tungvint å komme dit.

Den eneste gangen vi trenger bil til aktiviteter er kjøring til fotballkamper. Jeg kjører en jentegjeng 3-4 ganger i halvåret og det hadde jeg klart med bildeleringen om jeg ikke hadde bil.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 21:12   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.525
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for interessante svar, forresten!

Og så må jeg legge til at jeg tror (vet) det er lettere å ta seg hurtig rundt i Oslo enn det er her. Kollektivtilbudet er skandaløst, og noe av det må vi nok at skylden for selv, når vi holder på med all den matpakkekjøringen.

Ja, det er ikke et veldig godt tilbud der du bor. Man må ofte kjøre lange omveier med buss, tid tar det også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 21:27   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.525
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Vi bor nå i by, med bil, Sørlandet. Det er kun eldste som går på noe, dvs speider, korps og svømming. Svømming og korps kunne vi fint syklet/gått til, men siden vi alltid må ha med yngste blir det til at vi kjører. Men langt er det ikke. Speideren er det litt verre med, litt lenger unna, men ikke langt. Kunne gått på 20 minutter, kanskje.

Jeg har bevisst valgt fritidsaktiviteter her i bydelen all den tid jeg jobber på andre siden av byen og er alene med barna. Yngste blir skolegutt til høsten. Min tanke er at han skal på barneidrett her i bydelen, noen få minutters kjøretur unna, både pga distansen og ikke minst det sosiale. Han selv sier han skal på hockey, men det utgår pga det er mye lenger vekk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 21:33   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi bor i by med bil, vi har bare 1 bil og jeg ser mange anledninger vi bruker den hvor vi kunne droppet den.
Men fotballen hadde vi ikke greid uten. Trening 1715 5 km unna hele vinteren, ingen kollektivtransport i mellom, kamper kl 17 på andre siden av byen eller ute av byen, cupstart med oppmøte klokken 0830 i Nittedal. Nei, det hadde ikke gått, dvs, da måtte vi hele tiden haiket med andre uten mulighet til å gjengjelde.

Ja, det er slik vi også har det. Vi slipper aktiviteter 16.30 i år, men vi har en 16.50, og flere 17.00. Jeg jobber ikke fullt. Flaks for ungene. Mannen er hjemme 16 hver dag. Svømmingen til jentungen er 1 mil fra oss.

Egentlig er det litt rart at det skal være så vanskelig. Vi bor nær sentrum av en stor bydel. Svømmingen ligger i sentrum av en annen stor bydel. Det er overhodet ingen kollektive muligheter mellom dem, det innebærer i tilfelle MYE gåing og to bussbytter.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 21:41   #34
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.931
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som bor i by uten bil

Jeg bor i nabobyen til Hyacinth og her det absolutt ikke noe godt kollektivtilbud. Vi har to biler, men kunne klart oss med en, selv om det hadde medført litt logistikkproblemer innimellom. Lillevenn spiller fotball, går på dans og spiller gitar. Fotballtreningene er i nærområdet, så de kommer hun seg lett til selv. Kampene hadde vært umulige å få til uten bil. Da måtte vi enten sendt henne med noen andre, eller tatt taxi. Dansen og gitar hadde det gått an å kommet seg til med kollektivtransport eller sykkel.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 21:43   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by og ikke har bil

Ja, ikke sant. Mannen min jobber i nabobyen 13 km unna. Jeg jobber 4-5 km unna. Ingen av oss kan ta buss til jobb. Vi må sykle, gå eller kjøre.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 21:47   #36
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.931
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som bor i by og ikke har bil

Men altså; Dere som har samkjøring til cuper/kamper, er dere ikke med og ser på?

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 21:58   #37
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.069
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by og ikke har bil

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Men altså; Dere som har samkjøring til cuper/kamper, er dere ikke med og ser på?

Lurte jeg på også, her samkjøres det i liten grad, og de fleste er med.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 23:09   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.213
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by og ikke har bil

Nei, det kan lett bli 4-6 kamper i uka, det går bare ikke. Men siden mannen er trener/hjelpetrener både her og der så er han jo stort sett der for fotballen. Men bandykamper går vi ofte glipp av.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 00:04   #39
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.510
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som bor i by og ikke har bil

Jeg har bodd på bøgda-ish uten bil, med to små barn og mann som ukependlet. Det anbefales ikke. Jeg tok lappen etter ett år, da gav jeg opp. Det er ikke så kult når klokka er sju, man har glemt et brød, og man må på med uteklær, dra med trøtte og sure barn på en times gåtur tur/retur butikken. De gikk ikke på noen aktiviteter det året.

Før vi flyttet hit bodde vi i utlandet med godt kollektivtilbud, da var det null problem å ikke ha bil. Vi brukte svigermor som taxi når vi skulle på IKEA.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 00:17   #40
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.936
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bor i by og ikke har bil

Nei. Jeg ser ikke på flere kamper enn de jeg kjører til. Jeg har to jenter som spiller kamp hver uke. Jeg ser noen kamper, men slettes ikke alle.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no