Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-17, 22:02   #81
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men så slepp du å gå og vere sur halve ferien fordi du sa ja, og du sette ei grense for deg sjølv. Hurra for det!!!

I KNOW! (i ekte Monica-stemme)

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 18-02-17, 22:23   #82
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At de opp aaaaldri slutter å gå tungt/hoppe/sprette. Det er konstant. Jeg blir gal. Det er ikke bittelitt altså. Det er STØY!! Er det lov å irritere seg over samme tingen flere gang? I går gikk jeg opp og sa høflig i fra. (Det var ene barnet som åpnet, ingen foreldre å se, så jeg smilte og var hyggelig og spurte på en fin måte om de ikke kunne dempe seg litt) Da ble det rolig. I dag? Leven fra kl 08 (de vekte meg) og de holder på enda. Det er ikke bare barna som støyer, det er alle.

Når kan jeg selge igjen? Bodd her knappe 3 uker og kjenner jeg blir ikke gammel her. Jeg har leid leiligheter i boliger og trodd at det var lytt. Det er ingenting i mot dette.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 20-02-17, 09:24   #83
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Invitere de ned og høre selv, Luvi? Det kan funke, dersom de er tilsnakkanes.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 20-02-17, 09:54   #84
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Du må jo ihvertfall snakke med de voksne, Luvi. Inviter en av dem ned mens de andre holder sitt sedvanlige leven oppe? Husker jeg rett når du var bekymret for hvor lytt det var, allerede på visning? Hva var det som gjorde deg oppmerksom på det?

Ellers anbefaler jeg Ørepropper når du sover, så slipper du å bli vekket av dem, ihvertfall.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 20-02-17, 12:48   #85
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At vi lot femåringen bestemme selv om han ville i barnehagen eller være hjemme i ferien. Han er et helvete å ha hjemme, selskapssyk og gir meg null rom for å jobbe skikkelig med oppgaven min.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 20-02-17, 16:39   #86
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Bråkete barn som gir meg vondt i hodet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 20-02-17, 16:56   #87
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Ja,jeg ante at skritt ville høres, men det var bare småtteri ifht hvordan det faktisk er. Det er langt verre enn jeg så for meg. Men jeg kommer til å ta kontakt med foreldrene på en hyggelig måte, for på forklare hvorfor lytt det faktisk er. Kanskje aner de det ikke. Jeg håper det er det som er årsaken, for om de er klar over det så gjør det saken egentlig verre. At de like vel bråker sånn helt hensynsløst.

Også kan jeg irriterer meg over meg selv også, for at jeg ikke er en person med særlig mye toleranse mtp andres bråk. (Men dette er lang mer enn normalt altså, for folk må jo få bevege seg og eksistere der oppe, det er jo klart). Nei, får bare håpe at jeg etterhvert blir herdet. . Men jeg føler også med de, som bor to voksne, en tenåring og to barn på 59m2.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 24-02-17, 14:06   #88
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg ikke eier motivasjon til å gjøre noen ting som helst, og at jeg bør gå ut i sola.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 25-02-17, 12:03   #89
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Burde hatt plingeklokke som telte hvor mange ganger svigermor i løpet av helga de er på besøk her skal si noe om hvor vondt hun har i handa, skuldra og armen. Jeg blir så i drit dårlig humør av å høre på henne. Greit at folk har det vondt og vi har sympati med henne, men så fort du skal løfte en kniv, så fort du skal gjøre en lite ting, så må hun utbrodere hver eneste gang. Sikker på at jeg hadde hatt 30 pling på klokka bare rundt frokost-tider.


Sist redigert av Elisabet : 25-02-17 kl 12:18.
Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 25-02-17, 12:08   #90
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Kattehår!
Og en haug med klær som må brettes

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-02-17, 20:08   #91
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Pøsregn og null sikt. Oppskrapet bil da jeg skulle hente fra vennegruppe. Jaja. Hørtes heldigvis mye verre enn det var.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 28-02-17, 20:12   #92
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At det er Nordlys på Andøya akkurat nå når jeg venter i Bodø på flyet dit.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 28-02-17, 23:15   #93
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Denne vinteren med snø, is, regn og snø og kaldt og mildt omhverandre.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 01-03-17, 22:01   #94
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Idag, folk som ikke svarer på mail når jeg skriver HASTER! i subjektfeltet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 03-03-17, 23:41   #95
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg ikke får utskrift av blodprøver. Dvs, bare legen kan skrive den ut, men da må jeg jo ha ny legetime da jo.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 04-03-17, 00:19   #96
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At det er så kjehedelig å strikke kjole til lillesøster (nesten 40 cm glattstrikk på 2,5 mm pinne).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 04-03-17, 09:42   #97
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At det visstnok skal komme 60 cm snø her i løpet av helgen. Vi har knapt hatt snø hele vinteren, den trenger ikke komme nå i mars når vi har det så vårlig og fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 04-03-17, 09:46   #98
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

At det visstnok skal komme 60 cm snø her i løpet av helgen. Vi har knapt hatt snø hele vinteren, den trenger ikke komme nå i mars når vi har det så vårlig og fint.


Jepp. Det snødde litt her i går og er meldt mer snø også de tre neste dagene og jeg blir litt sur av det rett og slett. Vi har hatt en rar, men veldig fin vinter, hvor vi måtte helt til februar før vi fikk snø og selv da kom det så lite om gangen at vi fremdeles ikke har trengt å måke noe sted. Nå liker jeg ikke snø uansett, men i mars er jeg mer enn klar for vår og vil absolutt ikke ha mer nå.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 04-03-17, 09:48   #99
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jepp. Det snødde litt her i går og er meldt mer snø også de tre neste dagene og jeg blir litt sur av det rett og slett. Vi har hatt en rar, men veldig fin vinter, hvor vi måtte helt til februar før vi fikk snø og selv da kom det så lite om gangen at vi fremdeles ikke har trengt å måke noe sted. Nå liker jeg ikke snø uansett, men i mars er jeg mer enn klar for vår og vil absolutt ikke ha mer nå.

Vi hadde snø en uke i november, så hadde vi vel to og en halv uke i februar slik at vi har fått skuffet fra oss og testet både langrennski og slalåm. Det holder i massevis. Jeg har allerede begynt å pakke bort litt vintertøy, ingen trenger syv luer og fem par hansker liggende i mars. Jaja, jeg satser på innehelg om det blir så ille. Vi fikk aldri bakt fastelavensboller forrige helg, så det tar vi denne.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 04-03-17, 09:52   #100
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Det er aldri for sent for boller.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no