Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lureri på finn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-22, 23:40   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Lureri på finn?

Jeg kjøpte en Remarkable på finn tidligere i dag av en selger som ikke har synlig navn på annonsen, og ingen vurderinger. Så for en liten stund siden var det plutselig nok en annonse for en Remarkable i samme by. Men med vurderinger og navn, og det er samme navn som den andre selgeren. Vedkommende har tydeligvis to profiler, og mye å selge. Er det tyvgods jeg har kjøpt, eller en murstein? Er ikke dette litt suspekt? Jeg synes det, og har rapportert den siste annonsen.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 23:48   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lureri på finn?

Jeg synes absolutt det er grunn til å være oppmerksom. Ta gjerne screenshots av aktuell info.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-22, 00:00   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lureri på finn?

Det har vært omtalt flere svindelsaker fra finn.no nå før jul. Felles er at de selger ting de ikke har og ønsker å få deg til å forhåndsbetale. Sjekk alltid om profilen er godkjent med BankID. Finn har også flere gode tips.

Bra du rapporterte denne selgeren.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-22, 08:46   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lureri på finn?

Jeg brukte Fiks ferdig, så de får ikke pengene før jeg har mottatt pakken og godkjent den hvis jeg har forstått det riktig.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-22, 10:35   #5
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lureri på finn?

Tror ikke det er noen godkjenningsprosedyre i den forstand? Kan ikke huske at jeg har godkjent noe når jeg får pakke? Men kan godt hende man rekker å legge inn en klage før pengene går ut. Jeg synes å huske at kvitteringen kommer en dag eller to etter at pakka er levert, og den har kommet i postkassa med Helthjem, har ikke kvittert på noe.

EDIT; sjekket på Finn. Når den er levert har du 24 timer på deg til å stoppe betalingen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no