Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gode spisesteder for "hverdagsmiddag" i nærheten av Stortinget og Jernbanetorget

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-23, 00:08   #1
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Gode spisesteder for "hverdagsmiddag" i nærheten av Stortinget og Jernbanetorget

Jeg har stort sett to overnattinger i Oslo hver uke. På grunn av nærhet til ekspressbuss til Fornebu bor jeg stort sett i området rundt Stortinget eller i nærheten av Jernbanetorget.

Jeg er konstant på utkikk etter restauranter nært hotellene der jeg kan spise god middag som funker som "hverdagsmiddag" på reise. Jeg spiser det meste, men trenger at maten er sånn noenlunde sunn og at jeg som regel ikke trenger å bestille bord. Jeg spiser ofte alene, så gjerne et koselig sted, men det er uansett begrenset hvor lenge jeg blir sittende.

Noen tips? Jeg er lei av hotellrestaurantene.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-23, 06:49   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode spisesteder for "hverdagsmiddag" i nærheten av Stortinger og Jernbanetorget

Tullins kafé synes jeg er hyggelig. Lenge siden jeg har vært der selv. Ligger vis a vis det gamle SAS-hotellet.

https://tullins.no/meny

Ligger ikke kjempenært Stortinget. Noen minutter å gå er det nok.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-23, 07:22   #3
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Gode spisesteder for "hverdagsmiddag" i nærheten av Stortinger og Jernbanetorget

Da kan du legge til hele det nye Tullinkvartalet.

Og så liker jeg Elias.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-23, 19:00   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode spisesteder for "hverdagsmiddag" i nærheten av Stortinger og Jernbanetorget

Flere tiår siden jeg har vært der (eller i hvert fall to), men Bondeheimens Kaffistova serverer tradisjonell og god mat, til en rimelig pris.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no