Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken fritidsaktivitet har du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-23, 12:58   #101
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg kan forstå at ikke alle som trener definerer det som en fritidsaktivitet, men for meg er det definitivt det. På en måte er det som tannpuss, noe som jeg bare "skal" gjøre, men det gir meg så mye mer enn tannpuss Jeg legger veldig mye mer i treningen min enn i tannpussen og får tilbake mye mer enn "bare" en trent kropp

Det er for eksempel mulig å utvide komfortsonen gjennom trening og utfordre seg selv på mange flere måter enn man kan med tannpuss. Såvidt jeg vet

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 13:21   #102
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.120
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Det er klart trening kan «gjelds» som fritidsaktivitet! Jeg regner med at de som sammenlignet det med tannpuss har et annet forhold til treningen enn du. Litt som at noen lager middag hver dag fordi de må, og synes det er greit nok, mens andre er levende opptatt av matlaging og har det som en spennende hobby.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 13:38   #103
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg trener etter en plan der antall kilo, repetisjoner og belastning over tid øker progressivt, og det er noe helt annet for meg enn kun det å være i aktivitet/bli svett, der jeg gjør ting fordi jeg har lyst og ofte etter hva som frister der og da. Gå- og løpeturer med hunden er i kategori tannpuss og noe jeg ikke tenker så nøye over, men den knebøy/frontbøyøkta som ligger foran meg i morgen, er noe helt annet.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 15:35   #104
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.550
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg skulle ønske jeg hadde mye mer fritid, for det er jo så mye artig å holde på med.
Jeg broderer, strikker, har kjøkkenhage, elsker å lage mat, plukker sopp, bær, konserverer og leser. Har ekstremt lyst å lage meg ei koie i hagen for å drive med lefsebakst der. Vil ikke ha melstøv i hele huset nemlig.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no