Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan oppbevarer dere kofferter?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-10, 12:00   #21
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere kofferter?

I kjelleren. Men, teknisk rom? Hva er egentlig det? For meg hørtes det ut som ett hyggeligere uttrykk for roterom?

Nå er jeg fint lite informert om elekstriske saker og vann/fuktighet, men skal du ha så mye elektrisk utstyr inne på rommet og også tørkemuligheter? Er det trygt?

Forøvrig er jeg supermisunnelig for at du har ett rom som du kan ha div inne på, det savner jeg. Bare å stue bort støvsugeren er ett prosjekt i seg selv.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 13:30   #22
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere kofferter?

Teknisk rom er der sikringsskapet, f.d. oljefyren, nå varmepumpe, en gang i fremtiden sentralstøvsugermotoren er.

Ift. om det er trygt ift. fuktighet, så tror jeg det er ok. Rommet er veldig varmt på vinteren grunnet at vannbåren varme starter der for hele huset og alle slyngene går ut fra det rommet. Dessuten er det ikke så mye teknisk utstyr der. Det er veldig deilig å ha et rom som er såpass stort og med såpass lite som er der, skal være der

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 14:24   #23
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer dere kofferter?

Kofferter har vi i kjelleren.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no