Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-10, 13:48   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Jeg har alltid ønsket meg en Kenwood Major Titan, og nå ser det ut til at mamma skal kjøpe en til meg. Hun sier at modellen med 1200 w er på tilbud på Elkjøp nå til 3995.

Men – holder det med 1200 w? Eller bør jeg legge i ca. 3000 kroner til og satse på utgaven på 1500 w? Hva er det den på 1200 w ev. ikke klarer?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 13:49   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

1200 holder lenge.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 13:50   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

1200 holder lenge.

Men hva er den store forskjellen? Hvorfor betaler folk tusenvis av kroner mer for å få 1500 hvis 1200 holder i lange baner?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 14:17   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Vet ikke. Min Kitchen Aid har 1200 w, og den ser jeg også i bruk på profesjonelle kokkeprogram og lignende.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 14:20   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Vel, jeg har allerede sagt ja, nå, så pengene er på vei! Men det er litt teit at elkjøp å ha tilbud på et produkt som ikke er på lager i en eneste av deres butikker i osloområdet. Så da må det bli nettbestilling.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 14:23   #6
baltie
Den paranoide androide
 
baltie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 375
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Er ikke det ganske vanlig da? Kommer du i butikken og spør etter Kenwooden, vil de garantert dra deg bort til en enda bedre en. Som garantert koster litt mer, og som selgeren har bedre provisjon på.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 14:26   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.979
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Hvor mange ganger skal jeg si det her på FP? Skal man kjøpe noe på Elkjøp må det alltid bestilles på nett. Det er mye billigere og du vet at de har varen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 14:27   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Er ikke det ganske vanlig da? Kommer du i butikken og spør etter Kenwooden, vil de garantert dra deg bort til en enda bedre en. Som garantert koster litt mer, og som selgeren har bedre provisjon på.

Nuvel, vi var på elkjøp på Orkanger forleden for å kjøpe en dvd-spiller til bil de hadde på tilbud. Maken til elendig kundebehandling. Det var bare oss der, men de gadd nesten ikke hjelpe oss, bare pekte i retning produktene, så vi måtte lete lenge, vi måtte be innstendig om at de måtte åpne en eske, slik at vi kunne se produktet, og det ble mottatt med sukk, stønn og treeeeege bevegelser. Mamma visste at jeg ønsket meg en Kenwood-maskin, og vi fikk såvidt litt info. FEIL info, dog, for han påsto at 1200 w var den kraftigste maskinen i denne serien. Men fyren var så uspiselig at mamma nektet å kjøpe noe av han, så der gikk de glipp av flere tusen kroner.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 14:47   #9
baltie
Den paranoide androide
 
baltie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 375
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Grøss og gru! Høres ut som om Elkjøp ikke har vært helt heldig med sommerhjelpa på Orkanger i år. Jeg håper i alle fall at det ikke er slik de holder på ellers om året... Jeg hadde aldri i verden kjøpt noe der med en slik behandling. Tvert imot har det hendt at jeg har valgt å kjøpe noe i en butikk en hundrelapp eller to dyrere enn i en annen, nettopp fordi at akkurat der fikk vi den hjelpa vi trengte.

Jeg tror jeg har til gode å ta turen tilbake til Elkjøp av den grunn, når jeg tenker meg om...

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 16:13   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Er det ikke 800 w på den kenwooden vår da? Den holder i massevis, så jeg vil tro 1200 er mer enn nok.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 16:23   #11
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nuvel, vi var på elkjøp på Orkanger forleden for å kjøpe en dvd-spiller til bil de hadde på tilbud. Maken til elendig kundebehandling. Det var bare oss der, men de gadd nesten ikke hjelpe oss, bare pekte i retning produktene, så vi måtte lete lenge, vi måtte be innstendig om at de måtte åpne en eske, slik at vi kunne se produktet, og det ble mottatt med sukk, stønn og treeeeege bevegelser. Mamma visste at jeg ønsket meg en Kenwood-maskin, og vi fikk såvidt litt info. FEIL info, dog, for han påsto at 1200 w var den kraftigste maskinen i denne serien. Men fyren var så uspiselig at mamma nektet å kjøpe noe av han, så der gikk de glipp av flere tusen kroner.

Jeg skjønner ikke at denne buktikken ikke går konkurs! Jeg handler aldri der, men var innom der for en tid tilbake, for å se på en tv. De har bare gamle produkter, som folk må betale blodpris for, og de er ikke særlig behjelpelig, nei!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 23:13   #12
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haster: Kenwood Major Titan - holder det med 1200 w?

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg skjønner ikke at denne buktikken ikke går konkurs! Jeg handler aldri der, men var innom der for en tid tilbake, for å se på en tv. De har bare gamle produkter, som folk må betale blodpris for, og de er ikke særlig behjelpelig, nei!

Ikke bare sommerhjelpa som er håpløs der nei - de har gått i lære hos de faste ansatte, som heller ikke er stort bedre nei... Den butikken lever neppe stort lenger....

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no