Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Den beste hodeputen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-10, 23:24   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Jeg trooor det er denne jeg har:

Tempur Comfort

Det krever litt tilvenning, men jeg tror man noen steder får låne dem med seg? Innbiller meg det, i hvert fall. Om den er for hard til å begynne med, så gi den en sjanse. Jeg kunne ikke fordra den til å begynne med, men det gikk seg til.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 23:30   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Jeg har denne, men den er vel 10-12 år gammel nå og jeg har planer om å kjøpe ny i morgen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 23:36   #23
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Jeg har Princess sin Nordic dunpute. Er ganske fornøyd. Har hatt den i 4 år og den holder seg veldig bra enda

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 23:45   #24
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg trooor det er denne jeg har:

Tempur Comfort

Det krever litt tilvenning, men jeg tror man noen steder får låne dem med seg? Innbiller meg det, i hvert fall. Om den er for hard til å begynne med, så gi den en sjanse. Jeg kunne ikke fordra den til å begynne med, men det gikk seg til.

Tror det var denne vi kjøpte, 900 kroner pr stk, og skulle være så bra for mannen som hadde mye hodevondt og stiv nakke. Jeg har vel brukt min i 3 netter, er stiv i nakken om morran hvis jeg har brukt den en natt, synes den er for hard.
Jeg vil ha 2 myke puter, de trenger slett ikke være dyre, de jeg har nå kostet 59 kroner pr stk. Må ha 2 puter da, en blir for lite.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 23:50   #25
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Tempur er gull, bortsett fra på vinteren. Den blir betong i kulden og man får veldig vondt når man deiser ned i den. Har jeg hørt.

Tja, hvis det er skikkelig kaldt på soverommet, kan puta bli litt sånn "tømmerstokk" med det samme. Men etter noen sekunder synker man nedi den likevel...

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no