Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pakke bort møbler og klær

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-10, 11:44   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Pakke bort møbler og klær

Vi skal overta huset til svigermor på slutten av året og har allerede begynt med oppussing og diverse. Hun har loft som er tilgjengelig fra utsiden. Der har vi lagt gulv og tenker å lagre ting vi ikke trenger tilgang til med det første siden huset i seg selv er ganske lite.

Men hva skal jeg "pakke" inn tingene i? Loftet er nok ikke helt isolert, men aner ikke hvordan det er der med fukt etc
Klær for eksempel. Bør de i esker, plast"poser" eller sånne poser som selges her og der som er beregnet på å ha klær i.
Hva med møbler? Har en sprinkelseng jeg vil ta vare på. Kan den bare settes opp der eller bør jeg ha plast rundt eller noe annet?

Jeg har virkelig ikke peil på sånne ting og vil ikke at tingene skal bli ødelagt

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no