Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Holdbar neglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 14:50   #221
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Men det er litt kleint når folk kommer innom kontoret og det stinker lakk.

Og på et legekontor... even worse.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 14:57   #222
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk



Jeg bruker sjeldent neglelakk, fordi de sitter så dårlig. Ser nå at jeg skal en tur på eBay og handle meg over-/underlakk. Kan Seche Vite brukes som begge eller må man ha en egen?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 19:56   #223
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Til Palmen: Happy Valentines day! Fra Palmen:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:04   #224
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Happy valentines, Palmen.
Lekker neglelakk. Er det den som er fløyelsblå?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:07   #225
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Den heter Blue Label (997) og er ganske så midnattsblå, helt mørkeblå. Dessuten digger jeg den brede penselen på Dior-lakkene, det gjør den veldig lett å legge pent.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:12   #226
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Den penselen er super.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:13   #227
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Fiiiiiin!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:19   #228
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.



Jeg bruker sjeldent neglelakk, fordi de sitter så dårlig. Ser nå at jeg skal en tur på eBay og handle meg over-/underlakk. Kan Seche Vite brukes som begge eller må man ha en egen?

Jeg synes den er elendig! Lakk som tidligere har sittet fint på i 4-5 dager faller av samme dag nå

Mine negler takler heller ikke underlakk. Da sitter ingenting. Så det er jeg sluttet å bruke.
Overlakk gir jeg nok også opp nå. Trodde jeg skulle bli veldig fornøyd når jeg kjøpte denne siden det ble skrytt sånn av den her inne, men den gang ei.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:20   #229
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg er så glad jeg skal ut å reise nå snart, for da får jeg en time + for å tråkke rundt i taxfreen og fylle på med fine ting. Den midnattblåe til Palmen var dødslekker.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:23   #230
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Husfruen, her.

Jeg synes den er elendig! Lakk som tidligere har sittet fint på i 4-5 dager faller av samme dag nå

Mine negler takler heller ikke underlakk. Da sitter ingenting. Så det er jeg sluttet å bruke.
Overlakk gir jeg nok også opp nå. Trodde jeg skulle bli veldig fornøyd når jeg kjøpte denne siden det ble skrytt sånn av den her inne, men den gang ei.

Er du nøye med å fjerne alt fett på neglene før du lakker? Du vet at du alltid skal bruke neglelakkfjerner før du lakker, ja? Selv om du ikke har lakk på neglene fra før. Og at du heller ikke skal vaske hendene med såpe før du lakker dem (etter at du har renset dem med neglelakkfjerner altså).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:26   #231
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er du nøye med å fjerne alt fett på neglene før du lakker? Du vet at du alltid skal bruke neglelakkfjerner før du lakker, ja? Selv om du ikke har lakk på neglene fra før. Og at du heller ikke skal vaske hendene med såpe før du lakker dem (etter at du har renset dem med neglelakkfjerner altså).

Jeg har alltid neglelakk på, så ja, jeg bruker neglelakkfjerner før jeg lekker ny lakk. Og nei, jeg vasker ikke hendene før jeg da legger på ny lakk.
Når jeg KUN legger neglelakk så sitter den fint i 4-5 dager. Men så snart jeg har overlakken på, så begynner den å flake seg av med en gang.
Bruker et strøk av begge.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:28   #232
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Dette er det som er vidunderlig med å ha litt større unger. At jeg har tid til å ha på neglelakk. Jeg sitter også i landskap, og tror ikke at gutta på pultene ved siden av hadde jublet om jeg forpestet nærmiljøet.

Takk for masse tips i tråden.

Når vi snakker om holdbar neglelakk, så la jeg lakk på fredag som er like fin fremdeles. Det tror jeg er ny rekord. Det er 531 fra chanel som er grønn, gul eller gull; alt etter hvilken retning du ser den fra. Og den sitter uallminnelig godt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:31   #233
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Er unnelig på den chanel lakken din Tjorven. Den var så fin.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:42   #234
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Etter jeg fjerner lakken så går jeg over med en polish ting jeg kjøpte i parfymeriet. Den fjerner ujevnheter og skal visst på lakken til å sette ennå bedre.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 21:27   #235
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg skal gi Essie et forsøk nå tenkte jeg, ser de har fått den på Vita til en OK pris (tilbud nå, 90,- pr stk for øyeblikket, kampanje). Noen som har noen farger de vil anbefale?

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 21:32   #236
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Denne var fin, eller... kanskje ikke som neglelakk? Men fargen var fin

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 21:37   #237
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Denne var fin, eller... kanskje ikke som neglelakk? Men fargen var fin

Fin! Og ganske lik den jeg har på nå, som også er fra essie, men min er litt gråere - Sew Psyched heter den.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 21:43   #238
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Denne var fin, eller... kanskje ikke som neglelakk? Men fargen var fin

Den var fin!

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 21:54   #239
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Håper de har denne på Vita!

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 22:17   #240
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Den fargen var fin, emin.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no