Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-18, 15:47   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jeg har en sort t-skjorte med stor Superdry-logo i gullglitter over hele brystet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 18:02   #62
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jeg ble litt påvirket her nå så svingte innom Superdry på Oslo City. Kjøpte en rød hettegenser i S til minsten min. De er unisex og skal visstnok være litt baggy.
Han liker at det er litt stort.
Tjukk og fin i formen. Mye mer verdt de pengene enn tynne hettegensere fra andre merker.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 18:16   #63
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, men det som er greia her er at det ene ikke er noe mer ekstra enn det andre. Så når jeg skal finne en "kul" hettegenser til min så må jeg bare ut på leting i diverse butikker, til jeg finner noe som er kult i hans øyne. Og det kan være på skatebutikk, sportsbutikk, H&M, Cubus, Ali Express eller på Outland, for den saks skyld. Alt etter hvilket utvalg de har til enhver tid. Men sånt som Session og tilsvarende butikker har litt dyrere merker.

Vet bare at hvis min 11-åring hadde fått en dyr hettegenser i et "kult" merke så hadde han trolig likevel foretrukket skolegenseren, hettegenseren med logoen til fotballklubben, eller den billige kinagenseren med fortnite-motiv, mens den kule hadde blitt liggende i skapet. Så litt perler for svin her altså. Men de er jo forskjellige, og jeg vet at søskenbarnet hadde blitt veldig lykkelig for å få en merkegenser, også på den alderen. Han er skategutt, og liker Volcom, DC og den slags.

Min går jo bare en skole unna og der er fokuset litt annerledes. Han ønsker seg penger til jul fordi han sparer til Supreme eller Bape-hettegenser. Så får det heller være at hypen sikkert er over når han får råd . Ellers er hettegensre fra Adidas originals og Nike nsw ansett som veldig kult. Merker som Peak, Gant, Lacoste, Tommy Hilfiger og Ralph Lauren er visstnok også bra. Viste ham bildet av den over her og en sånn er helt uaktuell for min eldste.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 18:30   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Min går jo bare en skole unna og der er fokuset litt annerledes. Han ønsker seg penger til jul fordi han sparer til Supreme eller Bape-hettegenser. Så får det heller være at hypen sikkert er over når han får råd . Ellers er hettegensre fra Adidas originals og Nike nsw ansett som veldig kult. Merker som Peak, Gant, Lacoste, Tommy Hilfiger og Ralph Lauren er visstnok også bra. Viste ham bildet av den over her og en sånn er helt uaktuell for min eldste.

Adidas og Nike er vel kult her også, mens de andre merkene der tror jeg ikke han har hørt om en gang. Men det kan jo finnes gutter på hans egen skole også, som er mer opptatt av klær enn han er (skal ikke mye til). Selv om jeg ikke har det inntrykket når det gjelder noen av hans eller tvillingsøsterens venner, eller eldstejenta og hennes venner da de var på samme alder. Merker at eldstejenta har blitt litt mer bevisst på sånt etter at hun startet på ungdomsskolen i høst, selv om det heldigvis ikke har tatt helt overhånd. Men jeg ser jo at en del av de nye vennene hennes, som har gått en skole unna, har litt andre klær ja.

Mine har en del klær fra Tommy Hilfiger, fordi mannen handlet en dunge på en outlet i USA da han var der på jobbtur. Ungene har likt klærne, men har aldri hatt noe forhold til merket. Først nå har det gått opp for eldstejenta at det faktisk er et kult merke å ha, så nå bruker hun plutselig disse klærne mye mer. De to sjetteklassingene har ikke noe annet forhold til disse klærne enn til de andre klærne de har. Det er bare klær. Jeg synes de er fine da. Og ser at det er en litt annen kvalitet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-12-18 kl 18:41.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 23:35   #65
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Min går jo bare en skole unna og der er fokuset litt annerledes. Han ønsker seg penger til jul fordi han sparer til Supreme eller Bape-hettegenser. Så får det heller være at hypen sikkert er over når han får råd . Ellers er hettegensre fra Adidas originals og Nike nsw ansett som veldig kult. Merker som Peak, Gant, Lacoste, Tommy Hilfiger og Ralph Lauren er visstnok også bra. Viste ham bildet av den over her og en sånn er helt uaktuell for min eldste.

Ser at min er like gammel som din. Han har hørt om Nike, ellers er han helt ubevisst merker. Vi bor i et område der det ikke er noe issue på den alderen. Utrolig hvor forskjellig det kan være.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no