Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

HASTER - hvor får jeg kjøpt juletrebelysning i nærheten av Storo/Bjølsen i kveld?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-11, 19:14   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HASTER - hvor får jeg kjøpt juletrebelysning i nærheten av Storo/Bjølsen i kveld?

Våre lys virker ikke og det er krisestemning i heimen.

De er utsolgt på PLantasjen.
Noen gode ideer på steder som kan ha igjen?
Vil helst ha mange sånne små som man bare legger rundt på treet, but beggars can`t be choosers...

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 19:19   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HASTER - hvor får jeg kjøpt juletrebelysning i nærheten av Storo/Bjølsen i kveld?

Er det noe senter i nærheten med Jerniabutikk da?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 19:25   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HASTER - hvor får jeg kjøpt juletrebelysning i nærheten av Storo/Bjølsen i kveld?

Jernia, Nille, Clas Ohlson, møbelbutikker er vel de jeg kommer på i farten som kanskje kan ha?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 19:26   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: HASTER - hvor får jeg kjøpt juletrebelysning i nærheten av Storo/Bjølsen i kveld?

Nille, Jernia, Lampehuset, Lampemagasinet, Europris ol. har gjerne slike slynger - rimelig også.

Storo Senter burde jo ha butikker som selger lys. Ja, kanskje til og med Expert, Elkjøp mm. har.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 19:29   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HASTER - hvor får jeg kjøpt juletrebelysning i nærheten av Storo/Bjølsen i kveld?

Og lampebutikker ja.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 19:57   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: HASTER - hvor får jeg kjøpt juletrebelysning i nærheten av Storo/Bjølsen i kveld?

Storosenter har vel nok butikker som kan ha det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 20:04   #7
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: HASTER - hvor får jeg kjøpt juletrebelysning i nærheten av Storo/Bjølsen i kveld?

Jeg fant ut at vi hadde ikke mindre enn 5 sett med juletrelys i år. Ett virka ikke så det gikk i søpla, men har fortsatt fire igjen. Så hvis noen er i beit for lys i området rundt Gardermoen, så bare si ifra

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 02:22   #8
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: HASTER - hvor får jeg kjøpt juletrebelysning i nærheten av Storo/Bjølsen i kveld?

Mannen fikk tilbud om å ta ned et fra et utstillingstre på Plantasjen. Etter en runde på innom Nille, Jernia, Clas Ohlson og Lefdal fikke han tak i det siste settet de hadde på lampebutikken. Egentlig tenkt til utendørsbruk, men det gjør nytta si. Da ble det jul i år også gitt.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no