Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ser alle med grått hår gamle ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Må du sjå to gongar på gråhåra folk for å tenkje at personen kanskje ikkje er gammal
Ja. Gammal er lik grå 28 22,58%
Kjem an på resten av framtoninga 62 50,00%
Nei, eg tenker ikkje sånn automatisk 29 23,39%
Brokkolifarga er best uansett 5 4,03%
Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-19, 20:07   #161
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg har nå sist kjøpt den samme fargemerket som ble linket til over her. Har ikke prøvd enda.
Jeg drøyer med vilje litt og litt lengre mellom hver farging sånn at "folk" venner seg til at jeg blir lysere, altså gråere...
Ser at det er noen striper og det gjør håret lysere. Når jeg snakker om det så tror folk at det er sol bleket så det er greit det.
Jeg har blitt merkbart gråere i tinningen, og i skillen, bare ila siste året så sliter med å skjule det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-19, 21:25   #162
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.380
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg ser nå slik ut (en vanlig søndag uten styling). Det er ikke akkurat veldig mye grått, men det er en del ved tinningene. Utfordringen er at jeg har vært stripet/farget lysere i mange år og det er det som er utfordringen min nå fremover. Jeg er ikke helt venn med min grunnfarge. Jeg tror at jeg får slutte og farge det og bare stripe det for jeg har lyst å samarbeide med det grå.



Samtidig har jeg en utfordring med farge ettersom håret mitt har masse pirgment i seg og lett blir oransje.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 70DDB4BB-5E1C-4D0B-AC75-4F920C25DAC9.jpg (15,8 KB, 543 visninger)

Sist redigert av Pelen : 07-07-19 kl 21:32.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-19, 21:27   #163
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.380
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Med farge blir mitt hår lett slik i fargen etter noen korte måneder. Det liker jeg ikke heller. Det er vanskelig å finne en god kombo når jeg egentlig syns at jeg er mørkere enn hva jeg trives med. Det er en frisør (en fransk dame) som har klart å farge håret mitt Så at det ikke er oransje etter 2 måneder. Og jeg sier ifra hver gang hos frisøren. Kanskje jeg får leve med mitt mørkere hår med sølvstriper i? Jeg syns bare det er litt for mørkt og kjedelig ... Noen med innspill?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg A246C37D-FF3D-406F-B32F-2DCFC009530A.jpg (14,6 KB, 537 visninger)

Sist redigert av Pelen : 07-07-19 kl 21:32.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-19, 21:43   #164
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Er ikke fargen din egentlig ganske lik min, Pelen? Jeg får også veldig oransje hår når det blir farget, og jeg tror den egentlige, mørkeblonde fargen min er mye kaldere enn det går an å farge det. Jeg lar det være mye i solen nå i sommer, og vurderer å få laget noen veldig lyse striper i det til høsten, så det blir lysere, men ikke gult. Lillasjampo tar jo endel av gul-/oransjeskjæret, og det funker ganske bra på meg. Jeg har aldri pleid å gjøre håret lysere, da - heller mørkere. Og det var derfor jeg sluttet å farge også, det ble helt feil og vanskelig å få kald nok tone til at det ikke så fake ut.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-19, 21:58   #165
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.380
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jo, vi har nok ganske lik grunnfarge. Jeg bruker blåsjampo. Jeg gjør som regel striper, men det blir uansett oransje (som på bildet) ganske fort. Kanskje lillasjampo er bede enn blått? Det beste er nesten å ha lyse striper og gjøre resten mørkere (ettersom det er oransje). Da blir det det bra, men etter noen måneder er det oransje igjen. Det er vanskelig å få de lyse stripene litt mer kalde.

Nå. Et jeg ikke om jeg vil farge hele året, jeg vil heller samarbeide med stripene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-19, 21:59   #166
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Frisørsalongen min har fått inn nye farger - med kalde farger. De har visstnok jobbet lenge for å finne en leverandør med kalde farger, og jeg måtte jo bare teste. Grønne striper i luggen ble det. Jeg liker det faktisk.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-19, 23:30   #167
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Snart tre år siden sist jeg farget håret, ga opp etter at jeg fikk en del grått ved tinningene og underhåret spesielt. Og siden jeg har ganske mørkt hår, skinte det grå gjennom ganske raskt oppå toppen. Brukte ikke farge, men noe annet som vaskes ut. Prøver å venne meg til det grå, men klarer det ikke helt. Føler kanskje at jeg ser litt eldre ut, ja.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 06:23   #168
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Eg har aldri fått så mange kompliment for håret mitt som etter eg slutta farge det! Eg er rett og slett veldig fornøgd, det samme er lommeboka mi

Utfordringa mi har vore å finne gode produkt, krøll i grått hår er krevende greier. No har eg landa i sjampo og balsam frå Fudge. Den tar bort det gule, uten å tørke ut. Skal berre brukast en gong i veka og gir en veldig fin og kald gråfarge. I tillegg pøser eg på med Bio-Silk Oil etter kvar hårvask.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 06:26   #169
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.380
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Da fant jeg dette, ser ut som om blått er fargen for meg, ikke lilla:

Sitat:

Oransje skjær

Når det gjelder oransje skjær, må det enda kaldere tonet til for å jobbe mot de noe varmere fargene. Det er blå shampoo som balanserer oransje toner,

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 06:29   #170
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Da fant jeg dette, ser ut som om blått er fargen for meg, ikke lilla:

Er det forskjell på lilla og blåsjampo? Eg har alltid tenkt at det er det samme men at en bruke forskjellige ord

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 06:42   #171
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.380
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Lilla motvirker tydeligvis gult hår. Lilla orange. Her står det mer.

https://www.blush.no/article/71038/lillashampoo

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 07:37   #172
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg er vel lik det som er vist over, men opprinnelig mer gyllent, nå grått i tinningen og luggen. Jeg falt for fristelsen å stripe det i vår, det ble veldig pent, og etter mitt ønske usynlig, ingen kommentarer. Men dessverre også veldig tørt. Og nå er det grå tilbake på toppen. Jeg bruker masse Bio Silk og NUXE olje for fukt. Og Redken Extreme serien, og Aveda hårkur når jeg husker det. Hudlegen har klassifisert meg som en av de med gul hud og grønne øyer, da er ikke aske grå noen god match. Frisøren var tydeligvis med vant med å stripe kalde farger, og anbefalte beskyttelse mot sol, det gjør visstnok håret gulere, hvis striper. Når det nærmer seg november tar jeg mørkere striper, type økologisk og rimeligere,

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 09:20   #173
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Å slippe unna oransje hår som nesten alle hårfarger gir etterhvert, var en av hovedgrunnene til at jeg sluttet å farge. Jeg kler nemlig slettes ikke oransje. Gråfarge er mye mer naturlig for meg, og jeg merker at jeg slipper å tenke så nøye over fargebruk ellers, på både sminke og klær, for nå vet jeg hva som passer.

Forøvrig så er jo lilla hår blitt riktig så trendy nå i fotball-VM!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 63D68C3F-BF1C-4260-AE41-7CF9125443CF.jpg (17,2 KB, 48 visninger)
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 09:22   #174
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Ja, det beste med å ha sluttet å farge håret er å slippe de oransje hårtuppene. Særlig på slutten av sommeren.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 09:32   #175
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg har mørkeblondt (mørk leverpostei ) hår, men det blir veldig mye lysere om sommeren. Det gjør at det er store fargeforskjeller i håret, og 14-åringen var faktisk ikke klar over at en del av håret mitt er grått.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 09:39   #176
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.380
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Moren min hadde rødt hår så det er nok noe av årsaken til at jeg så lett får orange farge sier frisørene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 09:45   #177
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Å slippe unna oransje hår som nesten alle hårfarger gir etterhvert, var en av hovedgrunnene til at jeg sluttet å farge. Jeg kler nemlig slettes ikke oransje. Gråfarge er mye mer naturlig for meg, og jeg merker at jeg slipper å tenke så nøye over fargebruk ellers, på både sminke og klær, for nå vet jeg hva som passer.

Forøvrig så er jo lilla hår blitt riktig så trendy nå i fotball-VM!

Rapinoe

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 09:48   #178
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Rapinoe

Jeg vet ikke om jeg likte hårfrisyren hennes. Men for en fotballspiller! Og for ei dame!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 09:50   #179
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg har nesten hvitt hår på kronen, varianter av grått og mindre grått bakover mot nakken. Har nå mye ettervekst og skal skifte til en lysere farge, spent på om det blir for gult, og tar med meg tips om lilla sjampo. Farger altså ettervekst jevnlig, men fargen Blond er nesten litt for mørk nå på sommeren. Overgangen til nesten hvitt hår er ikke noe jeg klarer å gå for, uansett hvor "trendy" det skal være. Men gradvis over tid venne seg til lysere hår er en måte å tilnærme seg det på.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-19, 09:54   #180
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Takk for info. Visste ikke at det er forskjell på blå, lilla, sølvshampoo.
Lurer på om jeg skal tenke omvendt ift farging.
Ikke helfarge men lage tynne striper med fargen jeg bruker, den er hakket lysere enn mitt, sånn at det grå vokser mer og mer ut i naturlig farge. Blir litt av en jobb å stripe selv da.. Kanskje jeg bør kjøpe en sånn hette med hull i.
Noen som striper selv?

Hvis jeg prøver sølvshampoo, endrer den farge på alt eller kun det ufargede - siden jeg farger med mørk farge?
Den tar jo bleking. Det er jo også behandlet hår..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no