Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Jeg har mistet luen min

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 21:40   #121
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Kul lue og kult bilde.

Og veldig bra observert, Esme.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:41   #122
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Er det en iPhone du har der?

Bare Photoshop så langt. iPhone er utsolgt i hele USA akkurat nå, men så snart de får inn skal vi få to i posten. Kanskje neste uke.

Ben "in the reality distortion field" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:41   #123
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Er det en iPhone? Si det! Si det!

Ah, treg oppdatering ja. Jeg vurderer Frankrike som innkjøpssted i og med at de selges "åpne" der, men vet jo ikke om det blir noe annerledes.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:46   #124
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Bare Photoshop så langt. iPhone er utsolgt i hele USA akkurat nå, men så snart de får inn skal vi få to i posten. Kanskje neste uke.

Ben "in the reality distortion field" Murphy

Åååh, jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe iPhone, men det er ikke 3G på den, er det det? Men det er WiFi på den?

Jeg testet iPod Touch og den var en helt genial nettleser, helt kurant altså, resizet vinduer sånn at det var helt ok å bruke. Er iPhone like bra som iPod Touch på det tror du?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:46   #125
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jeg har mistet luen min

Kul lue! Og fiffig greie med photoshop, men fingrene var altfor avslørende.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:51   #126
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Jeg har mistet luen min

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Kul lue! Og fiffig greie med photoshop, men fingrene var altfor avslørende.

Jeg er ganske sikker på at BM gjorde det med vilje. Han hadde lett som bare det lurt oss, om han hadde villet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:52   #127
Lotte
Aktiv
 
Lotte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 172
Lotte er litt kul
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Kjempetøff lue. Jeg ble ganske imponert over denne tråden jeg. Gøy å se det ferdige resultatet.

Lurer litt på å begynne å strikke litt igjen.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:52   #128
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Åååh, jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe iPhone, men det er ikke 3G på den, er det det? Men det er WiFi på den?

Jeg testet iPod Touch og den var en helt genial nettleser, helt kurant altså, resizet vinduer sånn at det var helt ok å bruke. Er iPhone like bra som iPod Touch på det tror du?

De skal være tilnærmet like på alt unntatt telefonbiten. Det eneste som gjør at jeg har nølt er at den ikke har MMS, og det bruker jeg ganske ofte faktisk og tror jeg vil savne. Men det er jo bare å sende bildene på mail istedet da.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:55   #129
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Jeg har mistet luen min

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er ganske sikker på at BM gjorde det med vilje. Han hadde lett som bare det lurt oss, om han hadde villet.


Han klarer som oftest lett å lure meg, for jeg tror på alt folk sier, spesielt når det blir sagt deadpan alvorlig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:55   #130
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Åååh, jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe iPhone, men det er ikke 3G på den, er det det? Men det er WiFi på den?

Jeg testet iPod Touch og den var en helt genial nettleser, helt kurant altså, resizet vinduer sånn at det var helt ok å bruke. Er iPhone like bra som iPod Touch på det tror du?

Det er WiFi. iPhone kan alt iPod Touch kan. Den er litt større og tykkere, men skjerm og programvare er lik.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er ganske sikker på at BM gjorde det med vilje. Han hadde lett som bare det lurt oss, om han hadde villet.

Vilje og vilje; vel latskap er vel med vilje forsåvidt.

Ben "need what recently didn't exist" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:56   #131
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

De skal være tilnærmet like på alt unntatt telefonbiten. Det eneste som gjør at jeg har nølt er at den ikke har MMS, og det bruker jeg ganske ofte faktisk og tror jeg vil savne. Men det er jo bare å sende bildene på mail istedet da.

Etter at du har tatt bildene med et annet kamera og overført bildene? I won't wait up ...

Jeg fortalte vel at iTouchen min ble ubrukelig og uoppdaterbar i en uke fordi iTunes la inn en reklame for en "valgbar" programvareoppdatering (mot betaling, mind you) og det gikk ikke an å klikke vekk reklamen? Jo, forresten, hvis man nappet ut internetforbindelsen akkurat på det rette tidspunket, så gikk det an å jobbe rundt denne feilen. Apple suger ... SonyEricsson også, forresten. :nyfrelstdippeduttskeptiker:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:58   #132
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Har den ikke kamera heller??? Det har gått meg hus forbi! Skitt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:05   #133
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har den ikke kamera heller??? Det har gått meg hus forbi! Skitt.

Den har 2MP kamera. Om du låser den opp (enkelt) og installerer ekstra programvare kan du sende bilder med MMS også, det er visst litt clunky da.

Her er forresten den aktuelle delen av bildet mitt uten iPhone, der det også fremgår hvorfor skyggen på fingrene er feil:


Ben "that's me in the spotlight" Murphy

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ixus.jpg (50,9 KB, 145 visninger)
Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:10   #134
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

OK, I stand corrected. Men min venninne som eier et slikt kamera sa at den ikke hadde kamera. Så jeg er kanskje på bærtur, men det er ikke min feil!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:14   #135
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Hun har sikkert ikke skjønt hvordan den virket.

Kif - du må kanskje på Frankriketur likevel... *smiske*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:16   #136
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

OK, I stand corrected. Men min venninne som eier et slikt kamera sa at den ikke hadde kamera. Så jeg er kanskje på bærtur, men det er ikke min feil!

Tenkte jeg skulle sitere sånn at vi kan spikke.

Kamera uten kamera??

Stilig lue BM!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:22   #137
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har mistet luen min

Haha.

For en kul lue!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fargeanalyse, lue, mst3000, nerdeklær, odd molly, strikkenerd, strikking


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no