Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Se hva jeg kan!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-08, 18:47   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Se hva jeg kan!

Det første jeg har strikket.

For de som ikke ser det, skal det være sokker/tøfler.
Det som var så snålt var at når jeg var ferdig med dem var den ene i str 35 mens den andre var i str 45. Iallfall rundt leggen. Kan ikke skjønne hvordan det har gått til.

Men det er da en god begynnelse på strikkefronten, selv om de ikke kan brukes til noenting.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~

Sist redigert av Kate : 13-04-08 kl 20:45.
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 18:57   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

9 år til med trening, og jeg vil være på samme nivå med de andre her inne.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 18:59   #3
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Tsssk. Ulik størrelse er en bagatell. Det viktisgste er at du har strikket dem selv. Flink er du!

  Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 19:00   #4
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Syns du er flink jeg

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 19:01   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Synes du er flink jeg!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 19:12   #6
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Kjempeflink og flinkerer enn meg
Det skal ikke så mye til akkurat sist gang jeg strikket var i anatomitimene da jeg gikk sykepleien på 80 tallet og genseren har jeg aldri brukt.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 19:19   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Nå er du igang - flinkis!

  Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 19:43   #8
jubel
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 85
jubel er litt kul
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Kjempebra begynnerprosjekt!
Blir imponert av strikking altså, jeg kan bare å strikke frem og tilbake, og da stort sett firkanter i ulike varianter..

__________________
Tobarnsmor og helfrelst hobbysyerske
jubel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 19:48   #9
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Litt avvik må man regne med i begynnelsen

Flink er du!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 20:37   #10
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.


Men det er da en god begynnelse på strikkefronten, selv om de ikke kan brukes til noenting.

Kan de ikke?? Sikker? Jeg synes du kan bruke dem som bevis på at du faktisk kan strikke. Og så er jeg sikker på at det neste paret går bedre.
(Kan jo forresten tre band i dem ved ankelen og holde dem oppe på den måten - da gjør det lite at leggene er litt umake?)
(Synes det var tøffe farger forresten! )

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 20:45   #11
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Jeg er imponert! Har aldri strikka annet enn skjerf, jeg!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 20:58   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.968
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Det blir litt ujevnt i starten. For meg ser de ikke så forskjellige ut, men det vet vel du best.

Se på det som en god begynnelse. Det neste paret blir langt bedre, og snart har du strikket deg en genser.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:02   #13
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Flinka!

  Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:59   #14
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Kan de ikke?? Sikker? Jeg synes du kan bruke dem som bevis på at du faktisk kan strikke. Og så er jeg sikker på at det neste paret går bedre.
(Kan jo forresten tre band i dem ved ankelen og holde dem oppe på den måten - da gjør det lite at leggene er litt umake?)
(Synes det var tøffe farger forresten! )

Du skjønner, den minste sokken er så trang oppe at det ikke går an å få den på for det er ikke plass til benet i den..

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 17:09   #15
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Flinking!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 18:04   #16
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Gratulerer!

Er det sånne brettetøfler som skal toves? Isåfall kan man trikse og få de i ca samme str :erfaren-nybegynner:

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 19:04   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Jeg er dypt imponert over alle som kan strikke og fullfører arbeidet sitt i tillegg.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 19:07   #18
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg kan!

Så flink du er!

:strikker mest sjal:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no