Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Råd trengs fra syekspert!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-12, 11:35   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Råd trengs fra syekspert!

Jeg skal sy en liten veske til gutten min sin insulinpumpe (litt større enn en mobil i størrelse). Jeg skal ha et litt tynt relativt glatt stoff på utsiden, og skal jeg fore den med glatt for. Så tenkte jeg å ha viselin (heter det viselin?) inni, så det må strykes på det ene stoffet.

Det jeg lurer på er hvilket stoff bør jeg stryke viselinet på? Jeg tenkte først at jeg burde stryke det på den delen av stoffet som er ut, men så tenkte jeg at det kanskje betyr at foret vil sitte dårlig og følge med ut når vi tar pumpa ut og inn av veska. Men så tenkte jeg at kanskje det ikke var så lurt å stryke viselinet fast på foret heller, for det er et tynt polyesterfor, kanskje det ikke blir så bra å stryke på det?

Hva tror dere?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 11:39   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Råd trengs fra syeksepert!

Vlieselinen stryker du på stoffet som er ut.
Sy for og ytterstoff samen med en liten søm, så slipper du at foret følger med.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 11:40   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Råd trengs fra syeksepert!

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Vlieselinen stryker du på stoffet som er ut.
Sy for og ytterstoff samen med en liten søm, så slipper du at foret følger med.

Akkurat, det er sånn det skal gjøres ja, tusen takk for lynrask respons! Nå skal symaskinen frem.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no