Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

God indisk restaurant i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-18, 13:16   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvorfor i all verden har ingen foreslått Brick Lane enda? Der vrimler det av indiske/pakistanske/bengalske londonere, både ved bordene og på kjøkkenet. Jeg anbefaler Sheba, jeg har spist der flere ganger. De har holdt til der i førti år. http://shebabricklane.com/

Brick Lane har jeg hørt om. Det ser ut til å være veldig riktig område for at familien kan spise indisk mat. Tusen takk; Acsa!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 18:18   #22
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

De har kult marked der på søndagene også.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 20:29   #23
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvorfor i all verden har ingen foreslått Brick Lane enda? Der vrimler det av indiske/pakistanske/bengalske londonere, både ved bordene og på kjøkkenet. Jeg anbefaler Sheba, jeg har spist der flere ganger. De har holdt til der i førti år. http://shebabricklane.com/

Vi spiste her etter anbefaling fra Acsa, god mat. Selv om min noe snobbete mann dånte litt av lokalene.
Kombinerte det med en Jack The Ripper tour, men det er sikkert for spesielt interesserte.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 21:32   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Kombinerte det med en Jack The Ripper tour, men det er sikkert for spesielt interesserte.

Vi har bestilt bord på den anbefalte restauranten. Er det én ting som er helt sikkert, så er det at verken ungene mine eller jeg skal på noen Jack the Ripper-tur. Vi var på en spøkelsestur i Savannah, og da var det ingen av oss tre som sov natta etter. (Jeg var altså fullstendig ubrukelig på å roe ned ungene mine.) Mannen min/faren deres sov godt.

Knerten og jeg skal på en Harry Potter-tur, men den historien kjenner vi så godt at det tror jeg vi takler.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 19:31   #25
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Takk for at du startet tråden Tjorven og til dere som kom med tips, da er vi også booket inn på Sheba i høstferien.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 19:45   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Takk for at du startet tråden Tjorven og til dere som kom med tips, da er vi også booket inn på Sheba i høstferien.

Vi skal dit 1. oktober. Så er du advart.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 21:05   #27
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi skal dit 1. oktober. Så er du advart.

Oppfør dere pent, for vi skal dit dagen etterpå

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 21:49   #28
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

MedLondonfarer i høstferien melder seg , og alle tipsene er notert Kan jeg tillate meg å spørre om noen samtidig har et burgertips?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 21:55   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Haha, jeg ser for meg den restauranten lure veldig på hvorfor i all verden det velter inn med norske familier på rekke og rad.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 00:20   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Det blir litt som skjørtene til Nicola Quilter. Plutselig veltet det inn med bestillinger fra Norge.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 01:23   #31
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Vi har fått god og rikelig mat og service på Mazala Zone, som det nevnes over, der kan man ta med også snobbete menn.

Ikke akkurat indisk, men vi hadde det flott på kyllingkjeden Nando’s, veldig uformelt og hyggelig for store og små, rimelig og ungt miljø.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 12:28   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Ikke akkurat indisk, men vi hadde det flott på kyllingkjeden Nando’s, veldig uformelt og hyggelig for store og små, rimelig og ungt miljø.

Men datteren min har funnet ut at hun ikke spiser kylling fordi hun synes de lever et så kjipt liv. Jeg er egentlig enig med henne i akkurat det, uten at jeg er villig til å slutte med kylling av den grunn.

Så det tipset må utgår for vår del.

På indisk spiser hun svært gjerne vegetar (og det gjør jeg også).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 19:29   #33
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Vi var på Masala Zone i Covent Garden sist jeg var i London og syntes det var veldig bra og god valuta for pengene!

Anbefaler denne

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 19:32   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Hvorfor ikke Brick Lane? Det er vel litt sånn Little India? Har vært der og har vært veldig fornøyd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 20:46   #35
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Har vært på Dishoom, fin restaurant

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 23:29   #36
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

jeg vet du spør om indisk, men da Pøbelprinsessen og jeg var i London i vinterferien, oppdaget vi Wahaca - https://www.wahaca.co.uk/ og det var et veldig kult konsept - og veldig god mat.

Veldig bra mat og veldig god wahaca mule

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 23:32   #37
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Spiste også veldig god japansk mat på abeno. Ikke det du spurte etter, men utrolig hyggelig (de tilbereder maten ved bordet) og knallgodt!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 15:46   #38
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

MedLondonfarer i høstferien melder seg , og alle tipsene er notert Kan jeg tillate meg å spørre om noen samtidig har et burgertips?



Jeg henger egentlig her for å snoke på indisk-tips, men har kanskje ett på denne - mannen insisterer på at vi må innom Shake Shack i Covent Garden når vi er i London. Jeg er ikke spesielt burgerfan, og synes at maten er grei nok, men mannen min liker burgere og mener de er veldig god.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 18:43   #39
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Jeg henger egentlig her for å snoke på indisk-tips, men har kanskje ett på denne - mannen insisterer på at vi må innom Shake Shack i Covent Garden når vi er i London. Jeg er ikke spesielt burgerfan, og synes at maten er grei nok, men mannen min liker burgere og mener de er veldig god.

Ah, rett i nærheten av der vi skal bo! Tusen takk

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 10:04   #40
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God indisk restaurant i London?

Masala Zone i Covent Garden kan anbefales. Et vilt høyt støynivå, men nydelig mat! Ikke spesielt billig, vi betalte ca 400 per hode, uten alkohol.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no