Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Hvem/hva/hvor er harry?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-12, 00:25   #41
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem/hva/hvor er harry?

Ingen vet hvor Harry er gravd ned synger litt når jeg ser denne overskriften.

Hadde en britisk kjæreste av noe slag en gang, og han undret seg over "the harries, whith their strange clothing, funny shoes and mustache. Do they look in the mirror before they go out, do they say DAMN I LOOK GOOD?" - og han tenkte jeg på her om dagen, for jeg så en akkurat sånnen. Med høyvannsdongeri, tråkk-rett-inni-skinnsko med hæl, hvite sokker, litt for nedkneppet stripete syntetisk skjorte, tynt gullkjede og en gammel tøffasjakke i grå skai. Og bart og nykammet hår (ja, han sto utenfor og kammet håret før han gikk inn på kafeen). Flere år siden jeg har sett noe liknende, så jeg lurer på hvor de har blitt av?

... ah, men harry plager ikke meg. Ikke rånete heller. Slaskete, ustelt, skittent eller slemt - DET plager meg, men det er det ikke bare harryer og dårriser og rånere som er.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 07:54   #42
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem/hva/hvor er harry?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Også om hun hadde representert SV?

Definitivt.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 08:21   #43
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem/hva/hvor er harry?

Jeg bruker harry regelmessig. Også om meg selv. Ofte med en god latter.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no