Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Huldreheimen (Langsua)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-16, 19:02   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Huldreheimen (Langsua)

Noen med tips til to damer som tenker seg til Huldreheimen (Langsua)til helga? Eneste ledige helgen hun andre kan, før i slutten av august. Ser det ikke er meldt så bra vær, det kan jo bli en gledesdreper på turen da.

Kjedelig terreng? (Beskrives som lettgått, passer oss bra, da det har blitt litt lite trening i det siste.)

Erfaringer med Liomseter?

Tror vi ikke rekker mer enn et hyttebesøk til, har en ganske lang kjøretur opp til Liomseter.
Bør vi da velge Halvorsbu eller Storkvelvbu? (Går fra Liomseter til en av disse, og retur dagen etter.)

Edit: ser det ble feil i overskriften, spent på om jeg får rettet opp selv.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 19:22   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Huldreheimen (Langsua)

Jeg skal dit i helgen sammen med minstemann, venninnen min og hennes barn. Kjenner ikke området fra før så jeg henger her for tips.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-16, 00:56   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Huldreheimen (Langsua)

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg skal dit i helgen sammen med minstemann, venninnen min og hennes barn. Kjenner ikke området fra før så jeg henger her for tips.

Tar dere også utgangspunkt i Liomseter?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-16, 09:01   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Huldreheimen (Langsua)

Nei, vi skal gå denne ruten: Storhøliseter - Storkvelvbu - Skriurusten - Storhøliseter
http://www.ut.no/tur/2.2724/

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-16, 09:08   #5
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huldreheimen (Langsua)

Jeg har gått fra Storhøliseter til Storkvelvbu en gang for mange år siden. Vi hadde bare en overnatting, og vi hadde med barn på turen. Husker at det var variert terreng, typisk småkupert, god utsikt egentlig. Men mindre og snillere fjell enn i Jotunheimen, selvfølgelig. Jeg syns dette er et fint turterreng som egner seg godt for mindre ambisiøse turer, og det blir heller ikke veldig kjedelig og monotont.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no