Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anbefal meg en bok om sopp

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-10, 21:18   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en bok om sopp

Eldstejenta har i lange tider beklaget seg over at vi ikke har "en bok om sopp som vokser i skogen". Og hun har forsåvidt rett i at det kunne vært kjekt og ha.

Har noen en anbefaling av en god norsk soppbok? Med mange og gode bilder, og gjerne supplert med faktaopplysninger i bøtter og spann siden mor i huset er relativt nerdete.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 21:57   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en bok om sopp

Jeg har denne, den er kjempefin;


Veldig gode bilder, mye fakta etc. Den har noen uspiselige sopper også - en god del faktisk, men ikke alle soppene som finnes i skogen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 13:20   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en bok om sopp

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg har denne, den er kjempefin;


Veldig gode bilder, mye fakta etc. Den har noen uspiselige sopper også - en god del faktisk, men ikke alle soppene som finnes i skogen.

Den så jo fin ut! Takk for tips!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 13:25   #4
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bok om sopp

Norske sopper. Inger Lagset Egeland og Steinar Myhr.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no