Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Leie pentøy til herre?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-12, 21:55   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Leie pentøy til herre?

Hvor kan man leie penklær?
Og hva koster sånt? Tenker sånn smoking eller kjole og hvitt eller noe sånt.

  Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 21:58   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Da vi giftet oss, sjekket vi bare ett sted, men det ville kostet omtrent 7000,- å leie kjole og hvitt til mannen. Det var i en brudesalong, så kanskje unormalt dyrt? Vi endte med å kjøpe skreddersydd dress heller.

Men du får i hvert fall leid i mange brudesalonger.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 21:59   #3
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Brudesalonger har ofte slikt til utleie .
http://www.brudekjolen.no/?page_id=1200


Sist redigert av Ciela : 16-07-12 kl 22:04.
Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:00   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Syv tusen?

Nei, det er for dyrt. Virkelig.

  Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:01   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Mannen vurderte å leie kjole og hvitt, men endte opp med å kjøpe dress på et sted som kan slikt. Det kostet mindre, og hadde langt bedre gjenbruksverdi.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:06   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

De selger smoking på dressmann mener jeg. Ikke sikkert er er så veldig fancy men sikkert mer en god nok.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:09   #7
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje jeg ville ha investert i en smoking dersom du tror det er fare for gjenbruk? Kjekt å ha.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:16   #8
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Da vi giftet oss, leide mannen sjakett i brudesalongen. Den gangen (11 år siden) kostet det 1500 kr å leie den.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:28   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Mannen har leid kjole og hvitt. Jeg trodde han betalte rundt 1000.- Men jeg skjønner ut fra svarene at jeg muligens ikke er helt oppdatert.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:29   #10
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Hå, nå var jeg treig. Skal du gifte deg?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:31   #11
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Det er flere steder i Oslo og omegn som leier ut, eksmannen min leide et sted i Storgata til vårt bryllup.

Hvis mannen har lyst til å kjøpe smoking og vet at han får bruk for den flere ganger synes jeg det er smart å gjøre det. Noen menn er jo heldige og er stabile i vekt, da blir prisen per smokingkledt anledning relativt lav med åra. Spesielt hvis man skal gjennom en del bryllup og slikt og vil pønte seg.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 12:12   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Da vi giftet oss i 2009 leide mannen kjole og hvitt i en butikk i Oslo, husker ikke hva den het, men den lå i Øvre Slottsgate. Fikk leid alt utenom skjorten, den måtte kjøpes. Kostet vel rundt 1600-1700,-...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 12:23   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.


Hvis mannen har lyst til å kjøpe smoking og vet at han får bruk for den flere ganger synes jeg det er smart å gjøre det. Noen menn er jo heldige og er stabile i vekt, da blir prisen per smokingkledt anledning relativt lav med åra. Spesielt hvis man skal gjennom en del bryllup og slikt og vil pønte seg.

Mange bryllup har vel ikke smoking som dresskode. Så det er ikke sikkert anledningene blir så veldig mange. Kjenner en som kom i smoking der alle, inkludert brudgommen, hadde dress. Noen gamle slektninger trodde han var brudgommen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 12:28   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie pentøy til herre?

Mannen min sier: kjøp heller en ordentlig og pen mørk dress.
Den kan jo Drammen bruke når han skal være fin og den varer og varer. Nå har mannen min dress som arbeidsantrekk , så det kan jo hende han overvurderte gjenbruksverdien.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no