Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny oppdagelse: Baukjen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-14, 13:30   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny oppdagelse: Baukjen

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Kjempefint snitt på kjolene. Googler jersey nå. Det er ikke kunststoff vel?

Jersey er bare måten det er produsert på og kan lages av alle typer garn. Jersey er strikket.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-14, 14:19   #22
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny oppdagelse: Baukjen

Akkurat sånne kjoler som jeg ønsker meg! Takk for tips!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-14, 14:40   #23
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny oppdagelse: Baukjen

Artig butikk-namn. Høyres ut som ein vestlandsgard.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-14, 16:14   #24
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny oppdagelse: Baukjen

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Artig butikk-namn. Høyres ut som ein vestlandsgard.

Tenkte akkurat det samme!

Knallfine kjoler!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 12:34   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny oppdagelse: Baukjen

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det finnes jersey, og det finnes jersey.

Det er ingenting som får meg til å se så bomsete ut som slapp jersey, men samtidig har jeg noen kjoler i jersey-stoff med "litt hold i" som sitter som et skudd.

Ikke sant?!

Jeg har hatt og prøvd på noen som er klingy og rare, slappe og slofsete, fremhever hver eneste lille bulk. Samtidig så finnes det jersey som er litt tykkere og som har godt hold, og dermed er perfekt for sånne som meg som er litt tynnere eller tykkere her og der sammenlignet med standardstørrelser.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-14, 10:30   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny oppdagelse: Baukjen

Jeg orker ikke ta bilder, det er 30 grader og jeg var litt for svett til å kjenne meg stilig.

Anmeldelse av kjolene følger her:

Madrid shift dress: Helt fantastisk! Lengden på kjolen var lik på modellen og meg. Stoffet var kraftig og ga hold-in-effekt. Dette kommer til å bli en kjole jeg vil bruke mye.

The classic wrap dress: solid stoff. Veldig smart drapering rundt livet. Dette blir også en kjole som kommer til å bli mye brukt. (Klikk på linken, det er lettere å se i en annen farge.) Lengden var på meg bittelitt nedenfor kneet.

JERSEY DRAPE DRESS Denne var smashing! Fantastisk på, en innerkjole med holdin og drapering utenpå. Halsåpningen er sydd, så man trenger ikke passe på utringningen.

COSIMA DRESS: Denne var ørlitt tynnere i stoffet. På meg var den litt lengre enn på modellen, men splitten gjorde at den virket kortere. Ermelengden og utringningen var god, men jeg er litt usikker på akkurat denne pga lengde/tynnere stoff. Den var ikke så tynt stoff at du ser mønstere på trusen, men tynnere enn de over. Skal prøve den igjen når det ikke er utrolig varmt, og jeg føler meg litt mer komfortabel. Høye hæler er et must til denne (også).

THE GIANNA DRESS: Denne hadde det samme halvtykke stoffet som den øverste og halsringningen var nydelig. Jeg vil foretrekke noe som holder litt på plass under, men det foretrekker jeg jo i grunnen alltid. Lengden var som på modellen.

Denne var tynn i stoffet, men fargen var nydelig og jeg har lite hemninger, så det kan hende den blir værened i sommergarderoben. Sånn lafse ned til stranden, drikke kaffe på verandaen-kjole. Evt. går den tilbake. Lengden var som på modellen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-14, 14:07   #27
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny oppdagelse: Baukjen

Var nummer 1, 2 og 3 jeg kunne ha tenkt meg så dette lover bra! Takk for bryet

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-14, 14:23   #28
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny oppdagelse: Baukjen

Jeg klarer ikke å lese eller tenke annet enn feilstavet "Bauche" hver gang jeg ser denne tråden ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no