Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-12, 10:22   #41
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Jeg skal først på aleneferie, 3 dager på barselhotellet på Ahus. Så skal ungene noen dager til onkelen og tanta på Lillehammer, og til slutt skal vi en uke til sørlandet. Innimellom alt her håper jeg det blir tid til noen dager på stranda, dagstur til Oslo, og masse familiebesøk.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 20:40   #42
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi har hatt to uker ferie; påske og i slutten av mai, begge hos svigers. Vi bor langt unna og prioriterer besøk der.

Jeg er fulltidsruger aldeles straks, så det blir ikke de store sprellene i sommer heller. Tre uker der vi har en liten uke på landstedet til broren min og kona, en liten uke med en haug med venner på Vestlandet og omtrent en uke hos svigers (igjen ).

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 20:57   #43
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Førstkommende helg skal vi på langweekend til Warszawa. Senere skal vi 3 uker til Spania. Har aldri vært 3 uker sammenhengende på et sted før, så det blir litt spennende...

Planlegger også en jentetur til Spania i september, samt en uke i høstferien.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 21:05   #44
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Hittil i år har jeg vært på kjærestetur til Tallinn og København, og på familiepåskeferie i Paris.

I sommer skal vi en tur til Vestlandet sammen med slektninger, og så drar vi en uke til sol og varme, har bare ikke bestemt hvor.

3 uker til ferie, jippi!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 21:27   #45
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi har vært en uke i Egypt hele familien, så er det to uker i sommer med hele familien jeg ikke aner hva vi skal siden jeg ikke vet om vi får noe bil innen den tid. Har lovet ungene telt tur om det blir bra vær, men da er vi avhengig av å ha stor nok bil. Planen var å kjøre litt etter været som er best. Så blir det en uke til Spania hele familien og så i september/oktober blir det en uke alene på meg til Gran Canaria for å besøke ei venninne som flytter dit i sommer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 21:30   #46
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Tidligere i år har jeg vært på langhelg i Budapest med mannen. Vi skal noen dager i barcelona og på cruise i middelhavet. Det lurer jeg på hvordan blir, det er en slekts-event.

Senere i år tenker vi på å ta med de store barna til London en tur, og så får vi se om jeg ikke skal ha meg en tur alene hvis jeg har fått litt lite sol. Jeg får se hva jeg evt skal på av kurs og kongresser i år, det blir vel ikke stort når jeg har en liten baby. Kunne vært kjekt med en oslotur for å treffe venner også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 21:30   #47
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi skal 1 uke på Mallorca og en liten uke på vestlandet til besteforeldre. Innimellom der blir det vel dagsturer tenker jeg, om ikke vi tar en liten tur med en hotellovernatting ett eller annet sted.

__________________
95, 99, 04
Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 21:36   #48
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Starter ferien med Pearl Jam på Valle Hovin, drar så hjem til mamma i Sölvesborg, der er allerede svigermor og gutta. Blir der noen dager før vi skal 5 dager til Nice. Så blir det 3 dager til i Sölvesborg før vi vender snuten hjemover til nord. Så skal jeg en uke på jobb, før jeg tar 2 nye uker med ferie sammen med guttene. Da tar vi oss nok en tur til bartebyen og besøker min tante.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 23:46   #49
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Byttet jobb 1 november i fjor, så ikke opptjent full ferie.
Jeg har også kjøpt meg hus for ikke lenge siden, så alt av penger blir puttet inn der - hvis jeg skulle være så heldig at noe blir til " overs" ja Ellers skal vi to uker til Nordmøre hvor familien min kommer fra, så det blir nok litt fisking, badig og sjøliv. Dvs j e g skal ha to uker der, gutta skal ha en hel mnd. for de blir hentet av mormor på lørdag som kommer. Så blir det en svipptur med danskebåten i august - Zita og Zotpiratene herjer visst har jeg hørt.
Jeg satser også på en uke til varmere strøk bare jeg alene sammen med en venninne til høsten.
Til neste år skal vi ha minst ei uke sammen i varmere strøk - trolig Hellas eller Tyrkia, så får spare for harde livet i vinter. Da får jeg også full ferie og feriepenger, så litt lettere.

  Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 19:24   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi var to uker på Tenerife i mars. Det var jammen lurt, for jeg har vært på sykehus siden påske.

Blir nok ikke noe mer ferieutflukter på oss i år. Kaaanskje til høsten, vi får se.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 23:09   #51
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Lenam: Du får gi et vink om du vil ta en kaffe i Kristianstad en dag.

Er du der? Så kult!

Har litt heltisk program, med en trillion venner som skal besøkes på alt for kort tid. Men regner med det blir en tur til Kristianstad uansett, så ikke se bort fra at jeg sender deg en melding.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 23:41   #52
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Har dere vært i Sölvesborg? Fineste hjembyen min <3.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 00:45   #53
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Jeg og mannen var på en helgetur til Ulsteinvik slutten av april. Konfirmasjon

Var på jentetur til London i pinsehelgen.

Så er det familieferie til Spania 14 dager i sommer.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 01:04   #54
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

3 uker til Naples, Florida. Jentertur til London m/Nickelback-konsert i september/ oktober i forbindelse med min 40 årsdag. Akkurat nå kjenner jeg det skal bli så vanvittig godt med ferie.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 02:00   #55
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Ei uke på fjellet, ei uke på Kreta, begge deler med ungene og ei uke med meg alene- ukjent hva som skjer! Mulig nordnorge?!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 08:44   #56
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi skal en uke på sørlandet og en uke til Rhodos.
Også blir det flere dagsturer. Og være hjemme litt.
Tror og håper det blir en bra feriesommer.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 09:07   #57
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

I år blir det hjemmeferie. SKal en helg til Tromsø, bo på hotell og bare kose meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 09:09   #58
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Jeg har ikke vært noe sted. Planen er en uke pluss en helg eller tre på hytta til mamma og pappa - litt væravhengig. Den er ved sjøen. Så to uker i Florida.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no