Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp! Jeg liker telt ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 19:39   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelp! Jeg liker telt ...

Jeg liker ikke tettsittende klær og tror at jeg kler meg i for store klær pga det. Jeg har veldig svai rygg, og liker ikke at konturer av magen vises igjennom klærne. Jeg føler at jeg ser gravid ut da. Men er det løsningen å kle seg i telt sånn som jeg gjør? Er det noen som har noen råd til meg? 9 åringen min har faktisk sagt til meg flere ganger at han synes jeg har for store klær på meg.
Er det forresten noe man kan gjøre med en veldig svai rygg? Kan det trenes bort? Kan det hjelpe med korsett ol?


Sist redigert av Frost : 24-07-12 kl 09:37.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 00:58   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg liker telt ...

Om en høre på dei på tv som har peiling på slikt er det bedre å kle seg med en smal topp under og da med v-hals og ha ei jakke åpen utenpå. Kva med belter på tunika og sånn som kan hjelpe deg til å lage midje?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 01:10   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg liker telt ...

Tusen takk for svar. Jeg synes ikke jeg har så mye midje, så jeg får ikke til å bruke belter i livet. Har funnet ut at jeg ligner mest på den figurtypen som heter søyle? En smal topp under en jakke er ikke dumt. Det skal jeg prøve. Det brukte jeg mye tidligere når jeg tenker meg om.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 01:12   #4
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg liker telt ...

....

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.

Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:34.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 01:14   #5
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Jeg liker telt ...

Svai rygg kan du trene "bort"/redusere ved å trene opp kjernemusklene dine og løse opp stramme muskler. Særlig hofteleddsbøyerene kan være store syndere her.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 01:16   #6
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg liker telt ...

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Har også svai i ryggen. Før måtte jeg alltid ha lang genser for å dekke rompa. Nå er jeg blitt så gammal at jeg driter i det

Ryggen min har blitt mer og mer svai etter hver graviditet. Så du plagdes med rumpa pga av svai rygg? Jeg synes det er magen min som liksom popper ut. Jeg har ikke tenkt på rumpa i det hele tatt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 01:19   #7
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg liker telt ...

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Svai rygg kan du trene "bort"/redusere ved å trene opp kjernemusklene dine og løse opp stramme muskler. Særlig hofteleddsbøyerene kan være store syndere her.

Hvilke øvelser bør man gjøre da?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 01:26   #8
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Jeg liker telt ...

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Hvilke øvelser bør man gjøre da?

Planke, sideplanke med rotasjon, diagonalløft, reversed hyper (fx over et bord), reversed crunches, russian twist etc.

Jeg ville tøyd både rumpe, bakside lår, forside lår, utside hofter og forside hofter.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 01:28   #9
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg liker telt ...

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Planke, sideplanke med rotasjon, diagonalløft, reversed hyper (fx over et bord), reversed crunches, russian twist etc.

Jeg ville tøyd både rumpe, bakside lår, forside lår, utside hofter og forside hofter.

Takk for tips. Må prøves ut.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no