Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikinitråden 2014

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-14, 12:46   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitråden 2014



Jeg kjøpte meg denne på Bravissimo i London i påsken.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 02:19   #22
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Uff, jeg prøvde kjapt et par bikinier da jeg og den ene sønnen min var i byen for å handle nye bukser til ham, men de satt ikke fint på :/ Prøvde bare overdelene, men det var helt håpløst å finne noe som passet så jeg ga opp det prosjektet relativt kjapt (tenkte også å være tidlig ute når utvalget er størst, men det var labert utvalg i de butikkene vi var i). Er fristet til å bestille fra Victorias Secret, men leit om målene ikke stemmer (har litt variert erfaring med størrelsene derfra). Fant en knallfin bikini som kunne ha kamuflert litt firebarnstillegg og fått puppene i riktig retning, men der kostet hver del 1800,- så den utgår med høye kneløft.

Henger i tråden for inspirasjon.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 08:12   #23
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Jeg må også investere i år. Jeg finner ikke små nok overdeler i kjedebutikkene, har de innlegg blir de så stive at alt synes bare jeg bøyer meg lett fremover. Uten innlegg begynner de på størrelser jeg bare kan drømme om. Det er ikke helt pannekakeflatt her, men ikke langt ifra. Ønsker meg tips!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 08:31   #24
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Jeg har denne bikinien:
http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...nto-Bikini-Top
I marineblått med paisley-mønster. Den kommer i ganske små størrelser, men om den blir for romslig for en a-cup, vet jeg ikke..? Jeg har i str 10 for å få plass til mine C-er, men kunne helt klart hatt 8 hvis jeg hadde hatt enda litt mindre pupper nå. Den er i alle fall griselekker og sitter pent på. Holdes oppe av stropper og en silkikonkant (hvis man ønsker å ta av stroppene).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 09:17   #25
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Noen som vet om kjeder/butikker som har Rönisch-bikiniene?

Jeg synes de ser lovende ut, men størrelsene er litt vanskelige å tolke. Jeg er vanligvis M/38, og 85C i BH-størrelse, men her er jeg usikker på om jeg bør veldge M eller L. Noen som har kjøpt allerede og kan si noe om de størrelsene?

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 01:09   #26
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Da har jeg bestilt meg to bikinier, og håper at i alle fall én av dem passer (det stod ikke noe om at det ikke var lov å bytte badetøy, men vi får se).






Aner ikke om de to siste er i samme rosafarge, men likte godt formen på overdelen så jeg skal alltids klare å finne en underdel som går til hvis bare overdelen passer. Er nok den siste overdelen her som er riktig farge til meg, men jeg får se på de før jeg tar en avgjørelse. Ammepuppene mine skifter størrelse fra dag til dag, og det kan jo bli spennende å se hvor mye som er igjen til sommeren (desto bedre at det er godt hold i disse).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 08:43   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Da har jeg bestilt meg to bikinier, og håper at i alle fall én av dem passer (det stod ikke noe om at det ikke var lov å bytte badetøy, men vi får se).






Aner ikke om de to siste er i samme rosafarge, men likte godt formen på overdelen så jeg skal alltids klare å finne en underdel som går til hvis bare overdelen passer. Er nok den siste overdelen her som er riktig farge til meg, men jeg får se på de før jeg tar en avgjørelse. Ammepuppene mine skifter størrelse fra dag til dag, og det kan jo bli spennende å se hvor mye som er igjen til sommeren (desto bedre at det er godt hold i disse).

Så fine!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 09:15   #28
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Jeg har virkelig ikke pupper å snakke om, og gruer meg alltid til bikinisesongen... Omtrent helt flatt er ikke noe morsomt. Men heldigvis helt flat mage, da.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 08:18   #29
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Noen som vet om kjeder/butikker som har Rönisch-bikiniene?

Jeg synes de ser lovende ut, men størrelsene er litt vanskelige å tolke. Jeg er vanligvis M/38, og 85C i BH-størrelse, men her er jeg usikker på om jeg bør veldge M eller L. Noen som har kjøpt allerede og kan si noe om de størrelsene?

Da kan jeg oppdatere med at jeg tok sjansen på str. M, og det var midt i blinken, allerede testet, i går!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 08:27   #30
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Akseliane: hvor kjøpte du. Jeg bruker vanligvis s og er usikker. PÅ getinspired står det at s er 34-36.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 08:33   #31
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Det var på Getinspired. Dette var som jeg forventet av M/38.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 08:34   #32
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Hmm, kanskje jeg bare får prøve s da. Hvilken kjøpte du?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 09:14   #33
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg har virkelig ikke pupper å snakke om, og gruer meg alltid til bikinisesongen... Omtrent helt flatt er ikke noe morsomt. Men heldigvis helt flat mage, da.

Den 180 lange venninnen min i str 36, kjøpte bandau fra Seafolly. Den ble veldig fin på.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 10:15   #34
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Hmm, kanskje jeg bare får prøve s da. Hvilken kjøpte du?

Grace wire bra og Lihe hipster:


__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 18:48   #35
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

http://www.victoriassecret.com/swimw...alogueType=OLS

Kjøpte denne i svart. Jeg har små pupper, men i denne ble jeg straks litt mer barmfager. Ingen innlegg i denne overdelen, den er bare smart sydd. Leveranse innen en uke.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (21,7 KB, 40 visninger)

Sist redigert av Frances : 19-05-14 kl 18:54.
Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 18:53   #36
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Jeg har funnet bikini på Victoria's Secret og Charge i år. Stor både her og både der.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 23:25   #37
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Kjøpte meg denne på Change før helga, kjempefornøyd!


Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 15:24.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 23:55   #38
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Jeg er opptatt av trusene form. Jeg har fleskemage jeg gjerne skulle ha pakket inn litt.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 00:04   #39
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Jeg tror jeg må finne meg en litt yrere bikini i år. Det kan sikkert lønne seg når kroppen ikke akkurat er bikinimodellfasong.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 18:44   #40
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg tror jeg må finne meg en litt yrere bikini i år. Det kan sikkert lønne seg når kroppen ikke akkurat er bikinimodellfasong.

Det høres spennende ut, skal du bli våryr?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no