Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær til begravelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-14, 01:00   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Klær til begravelse

Jeg og 10-åringen skal i begravelse på onsdag, det er meldt 20 grader og sol. Jeg har en mørk kjole jeg kan bruke, men hva har guttungen på seg? Han har ikke noe sommerpenklær som passer i begravelse. Han liker fargerike hawaii-skjorter

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 01:02   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til begravelse

Ensfarget bukse i sort, blå, brun, khaki og en kortermet skjorte. Evt en litt finere t-skjorte.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 08:31   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klær til begravelse

Vi var på samme tid i fjor.
Kjøpte marineblå chinos og hadde en hvit skjorte til.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 08:48   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til begravelse

Tror jeg hadde kjøpt en ny mørk t-skjorte, og en ny mørk cardigan. Klær som kan fungere til andre anledninger, og det kan være kaldt inne i kirka og. En cardigan kan man jo dra opp til albuene og hvis man koker.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 09:22   #5
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til begravelse

Jeg synes i alle fall ikke at barn trenger å være helt sort kledd.

Mine to hadde grått og hvitt på seg da min far ble bisatt nå i mai. Jeg synes en beige/grå bukse med en kortermet skjorte og eller en cardigan til høres passende ut. Min gutt hadde grå bukser, hvit skjorte og en grå cardigan.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 11:17   #6
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klær til begravelse

Jeg synes heller ikke barn trenger å være helt sortkledde.
Pent og ikke fargesprakende er greit etter min mening. Og selvfølgelig ikke kortbukse selv om det skulle være varmt.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 11:26   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til begravelse

Ei mørk bukse i lett stoff og ei kortermet lys skjorte, enten hvit, eller med striper/ruter må da være innenfor?

Da min mor ble bisatt, var det ei jente, som da må han vært 6-8 år, i begravelsen. Hun var så glad i mor mi, og ville ha på seg det fineste hun hadde for å ta farvel - hun kom i en bunadliknende stikkekjole. (Dette var på vinterstid.) Åh hvor nydelig hun var, jentungen, og for en god tanke å ville pynte seg for mor.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 11:55   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til begravelse

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ei mørk bukse i lett stoff og ei kortermet lys skjorte, enten hvit, eller med striper/ruter må da være innenfor?

Da min mor ble bisatt, var det ei jente, som da må han vært 6-8 år, i begravelsen. Hun var så glad i mor mi, og ville ha på seg det fineste hun hadde for å ta farvel - hun kom i en bunadliknende stikkekjole. (Dette var på vinterstid.) Åh hvor nydelig hun var, jentungen, og for en god tanke å ville pynte seg for mor.

Herlig! Det er jo finstas det da, og gjør stas på den avdøde synes jeg.

Jeg var forøvrig heller ikke helt sort i min fars bisettelse. Jeg hadde på meg en ganske klassisk kjole med sort underdel og en hvit overdel. Pappa elsket kombinasjonen sort og hvitt, det var noe av det mest elegante han visste, så det føltes veldig riktig (!), selv om noen helt sikkert synes jeg var for "lys og munter".

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 16:06   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til begravelse

Det er absolutt ikke vanlig at barn går kledt i helsvart i begravelse. Helt normalt pene klær holder i massevis. Det kan godt være lyse klær. Det jeg ville unngått var neonfarger, store prints og joggeklær.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 16:17   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til begravelse

Jeg var i en begravelse til en ung mor, barna hennes var kledd i de fineste sommerkjolene sine, gutta i pene rene klær, ikke mørke. Så jeg ville ha satt på han pene klær ala 17. mai/julaften antrekk.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 20:12   #11
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klær til begravelse

Tror det blir klærne han hadde til jul. Lys brun fløyelsbukse, lys blå skjorte og mørk blå cardigan.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 22:32   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær til begravelse

Det er så trist...

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:23   #13
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klær til begravelse

Det er helt ufattelig, det blir en tøff dag

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 00:05   #14
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til begravelse

Tenker på dere.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no