Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-09, 21:36   #21
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Kva med det gamle toget som går no i sommer frå Haukeland til Midttun.

Har berre høyrt at det går no, har ikkje funne ut noko meir sjølv.

Damptoget Garnes-Midttun går enkelte dager. De hadde bamsedag i går (alle barn med bamse fikk reise gratis), men da var vi på Fanafjellet i stedet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:36   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

@Blå og alle andre: Lysøen-date? Hverken mann eller barn har vært der, og jeg har ikke vært der på sikkert 20 år. Jeg har masse gode minner derfra, og denne gangen blir det MED badetøy.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:41   #23
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

@Blå og alle andre: Lysøen-date? Hverken mann eller barn har vært der, og jeg har ikke vært der på sikkert 20 år. Jeg har masse gode minner derfra, og denne gangen blir det MED badetøy.

Vi er med! Alle dager fra 26/6 til 12/8 passer.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:43   #24
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

@Blå og alle andre: Lysøen-date? Hverken mann eller barn har vært der, og jeg har ikke vært der på sikkert 20 år. Jeg har masse gode minner derfra, og denne gangen blir det MED badetøy.

Kanskje me og hadde slengt oss på.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:44   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Lysøen må man nesten ta en dag det er fint vær, synes jeg. Da kan man bade og slikt.

Vi har ferie fra 13.juli, men de første dagene vil nok bli benyttet til å flytte i hus.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:47   #26
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Fint vær må det være.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:54   #27
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Kanskje me og hadde slengt oss på.

Ja!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:59   #28
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du mener Baluba? http://www.baluba.eu/



Åpen hall er vel stengt i ferien, mener de hadde siste dag i midten av mai? Vi har vært hver søndag i vår, veldig gøy. Har testet Åsanehallen, Åstveithallen, Frøyahallen, Landåshallen, Slåtthaughallen og FYSAK Slettebakken.

Baluba var det, ja
Hva med innendørsklatring da? Fins det noen innendørs klatrehaller i Bergen nå? Buldring (bortoverklatring uten tau) er kjempegøy for barn.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 22:07   #29
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Nå vet ikke jeg hvor gamle barna deres er, men vi fikk utdelt avisen Barn i byen i både barnehagen og på skolen. Må innrømme at jeg bare har bladd kjapt igjennom så jeg vet ikke om hvor mange tips det er der inne, men kanskje det står noe bra der?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 22:22   #30
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Nå vet ikke jeg hvor gamle barna deres er, men vi fikk utdelt avisen Barn i byen i både barnehagen og på skolen. Må innrømme at jeg bare har bladd kjapt igjennom så jeg vet ikke om hvor mange tips det er der inne, men kanskje det står noe bra der?

Har «Barn i byen»-avisen. Men det er ikke alt som står der, og det er heller ikke alt i den som er bra. Lurer derfor på hva dere andre som bor i Bergen kan anbefale.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 22:26   #31
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Viss de vil ha ein liten langtur så kan kanskje Lyngheisenteret vera noko på familiesøndagen. Den er siste søndag i månaden. Lurer på om det er slåtte søndag denne gongen.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 11:03   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Fant denne når jeg lette etter info om Fanaseter har åpnet igjen ... Den har ikke det vel? Må ha noe å ta oss til frem til vi skal dra i middagsbesøk i ettermiddag. Vi er stasjonert i Os i ferien. Det blir ikke båttur nå for det er ikke vær til det, Osbadet utgår for der har vi vært og vi drar til Tyrkia om to dager. Forslag? Tur i Ervikane er mitt eneste så langt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 11:46   #33
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: De beste sommer-/fritidsaktivitetene i Bergen? (Lekeplasser, turruter, etc.)

Jeg hadde med meg 5 unger på skattejakt på Fløyen tidligere i uka. En fin tur i terrenget der oppe, uten at det ble for langt.
Man får utdelt kart i luka når man kjøper billetter, og så får de premie når de er ferdig. :-)

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no