Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 00:07   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg har veldig lyst til, men kommer neppe til å gjøre det, av ymse årsaker, til å tatovere fotsporene til veslejenta mi på venstre skulderblad.

Hm, hva du skulle hatt... Det måtte blitt noe sporty, ikke noe klisjegreier, og noe som var symboltungt for deg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 00:48   #22
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Hvis jeg skulle tatt en tatovering nå, hadde det blitt en hvit fjær bakpå skulderen. Har en fra før i korsryggen, er kjempefornøyd med plasseringen (diskret).

Hvis du er usikker på om/hvilken tatovering du vil ha, Polyanna, så bør du la være. Vent til du er helt sikker.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 01:04   #23
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg har hatt lyst på en fugl med utslåtte vinger og en nøkkel i nebbet bakpå ankelen siden jeg var omtrent 18. Har fortsatt ikke tatt noen, og tror nok ikke jeg kommer til å ta den heller.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 01:04   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Skulle jeg hatt en så skulle den vært litt stor, ja, og vært et skikkelig motiv, ikke bare et symbol. Jeg tenker fra nakken og ned, mellom skulderbladene, og til midt på ryggen (over bh-stroppen).

Jeg liker tanken på å komme i kjole og liten cardigan eller sjal på en jobbfest, og så ta av jakken og .... GIIIIISP!

I så fall anbefaler jeg hennatatovering, for den effekten oppnår du bare én gang (pr. selskapelig gruppe, jeg vet, men læll).

Seriøst Poly. Er du sikker på at du ikke er kidnappet av aliens?

Kan du ikke heller bare kjøpe deg en veske, eller en bil? De kan du i det minste kvitte deg med gratis, hvis du skulle gå lei. :tsktsk:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 01:12   #25
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Hvis tanta mi var onkel og jeg skulle hatt en tattis, da hadde det vært en bitteliten g-nøkkel.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 01:23   #26
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg tenkte på tatovering når jeg nærmet meg 40 (om 11 år...), men slo det fort fra meg. For det første så ville jeg, om jeg gjorde det, bli avskrevet som svigerdatter av svigerfar (han HATER tatoveringer), og for det andre så ville jeg ikke kunne gi blod mer.

Noe sier meg at jeg virkelig egentlig ikke ville tatovere meg, og at tanken kun var en desperat 40 års krise. (Om 11 år, altså...)

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 02:13   #27
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

... og for det andre så ville jeg ikke kunne gi blod mer.

Er ikke det bare et halvt års karantene etter at man har tatt tatoveringer/piercinger?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 02:48   #28
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg har lyst på en diger, diger ugle på ryggen.
Ja, jeg er ei ugle. Og ugler = visdom (jeg er smartere enn mitt blonde utseende tilsier). Og så er ugler fine!

Jeg har fra før av en edderkopp på magen og en flaggermus på armen.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 06:58   #29
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Du kan tatovere avataren din, så dunker du torsk i å være gjenkjennelig på treff.

Eller ei gedigen Harley-kråke med flammer og hodeskaller rundt og Ride the lightning under.

  Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 07:35   #30
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg har nesten hele ryggen. Etter jeg tok den har jeg begynt å kjøpe topper pg kjoler med utringet rygg og jeg synes det er kjempegøy når folk gisper, enten det er av glede eller misnøye.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 08:11   #31
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Skikkelig stor? En vindmølle. Så kan armene tatoveres svarte, og liksom være bladene, så når du er på festen kan du virre med armene og være vindmøllen. Det er jo statement det, fornybar energi (politisk), vind (lokal tilhørighet) og provokasjon (olje-Norge), samt høy underholdnings-/gispefaktor.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 08:31   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

av PL

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 08:46   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...


Og med en liten lyspære i hver pupp som får strøm fra veivingen så du kan fortsette wow-faktoren på nachspielet?

  Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 08:50   #34
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Skikkelig god idé, Pepper.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 08:52   #35
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg stemmer for forslaget til PL, det er jo gispefaktoren du er ute etter? Definitivt førtiårskrise.
Hva med å klippe og farge håret i stedet? Ta dykkesertifikat? Kjøpe en Hermes-veske? Hoppe i fallskjerm? Ha sex på flyet?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 09:00   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Ha sex i fallskjerm?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 09:04   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ha sex i fallskjerm?

Det er det vel noen som har gjort allerede?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 09:09   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er det vel noen som har gjort allerede?

Hvis utgangspunktet er en tattis, så er neppe kravet til originalitet at det aldri må ha vært gjort før.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 09:40   #39
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering...

Nå overrasker du meg Polyanna! Jeg liker overraskelser.

Nå har jeg bare lest HI, men det passer ikke deg å ha noe for hardt eller røft, syns jeg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 21:20   #40
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg kommer nok aldri til å ta tatovering, men om jeg skulle hadde det blitt en liten, redd elefant løpende i full fart opp mot trusekanten og bort fra ....

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no