Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 21:56   #41
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg synes du er akkurat typen til å ha to middels store vinger på ryggen. Min taksering er en fugl på høyre skulder, jeg har vurdert å utvide den med en sol i bakgrunnen. Kanskje 40 års gave til meg selv?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 22:26   #42
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg har en liggende her.... jeg bestilte meg time i sommer, men feiget ut.
Men jeg satser på at jeg har stirret nok på denne til neste sommer slik at motet er bedre da. Det blir en kombinasjon av disse, men noen justeringer tenker jeg. Jeg skal ha en ranke som går rundt hele foten og ned mot tærne.



Vedlagte bilder
Filtype: jpg flower-ankle-tattoos.jpg (27,4 KB, 268 visninger)
Filtype: jpg foot-tattoo-designs-for-girls-picture-691.jpg (55,3 KB, 266 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 22:30   #43
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg tenkte på tatovering når jeg nærmet meg 40 (om 11 år...), men slo det fort fra meg. For det første så ville jeg, om jeg gjorde det, bli avskrevet som svigerdatter av svigerfar (han HATER tatoveringer), og for det andre så ville jeg ikke kunne gi blod mer.

Noe sier meg at jeg virkelig egentlig ikke ville tatovere meg, og at tanken kun var en desperat 40 års krise. (Om 11 år, altså...)

Jeg har tatoveringer og gir blod. Du får karantene. Men det får du om du reiser til USA o.l. også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 08:40   #44
Morgaine
Aquademiker
 
Morgaine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 278
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har to tatoveringer som begge sier noe om viktige milepæler i livet mitt.

Samme her.

Jeg har blant annet symbolisert barna mine uten å bruke navn eller dato

__________________
05 & 08
Ikke reserver en plass i hjerte ditt til dem som ikke ønsker å være der. De som ønsker å være en del av livet ditt vil gjøre en innsats for å ta del i det.
Morgaine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 09:11   #45
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg tok en skikkelig harry en i korsryggen under min 30-årskrise - sikkert mest fordi jeg kom meg ut av et dårlig ekteskap og min dominerende eksmann hatet tatoveringer. (han har nå selv tre stk, men det er jo en annen sak)

Vel, jeg skulle ønske at jeg ikke hadde gjort det nå. Takk og lov sitter den i korsryggen da, slik at den er skjult mesteparten av tiden - men den synes jo når jeg går i bikini feks.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 09:26   #46
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg skal ta en tatovering til, sannsynligvis ila året hvis jeg finner noen som kan tegne den og bare jeg klarer å bestemme meg for plassering; alternativene er nederst på leggen eller på innsiden av underarmen. Det jeg ser for meg er en slags "ranke" med tre blomstre på samt initialene til meg selv og begge ungene i midten av hver sin blomst. Størrelse og farger er fortsatt noe svevende, men blåtoner er nokså sannsynlig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 10:03   #47
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg har styrt unna tatoveringer til nå, mest av forfengelighet og redsel for å gjøre noe jeg kan komme til å angre bittert på, men jeg synes likevel at enkelte "typete" tatoveringer er stilige. Dersom jeg noen gang finner på å tatovere meg, blir det helst for å bli litt mer "gøy", og kommer til å plassere den et sted hvor den ikke forsvinner eller sægger for mye inn i alderdommen (om slike steder finnes ).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 10:19   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Det siste året har jeg vært endel i basseng, blant annet fire uker på et rehabiliteringssenter. (Nei, ikke rus-rehab hvis noen trodde det). Der følte jeg meg faktisk mer spesiell UTEN en eneste tatovering. Omtrent hvert eneste menneske mellom 20 og 60 hadde jo dekorert seg både her og der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 10:43   #49
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Hva skal jeg finne på da, som har åtte tattoveringer? :nærmer meg 40: Tattovere puppene, kanskje, for å skjule de gamle, slappe, tidligere ammepuppene?

Kunne dette vært noe?

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 10:47   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Bildet av deg selv som krysser mållinjen på NY Marathon?

Neida, men bare halvveis tull. Noe med maraton? En innfløkt greie for hvert helmaraton, som du bygger på etter hvert som du samler?


(Føkk, det vil jeg ha. Dummedumme knær. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 10:48   #51
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg har tre, nå jobber jeg med å designe en sleeve. Planen er å få den på til sommeren.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:07   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Personlig syns jeg tatoveringer skal være mest dekorative, også kan symbolikken komme i andre rekke. Spesielt på store tatoveringer som skal synes godt. Og det syns jeg også at de skal.

Jeg ser ikke noe galt i å tatovere seg første gang når man er førti, faktisk kan det være en fordel, hvis det innebærer at man har brukt alle årene frem til da til å tenke ut hva man faktisk vil ha. Det er mote i tatoveringer også, så det lønner seg jo å være ganske etablert i egen stil før man bestemmer seg. Jeg ser for meg endel partysvensker med perfekte sleeves i en alder av 22 kommer til å bli rimelig lei etterhvert.

Hvis du virkelig vil ha en tatovering, go for it! Men jeg ville ikke latt innspill fra internettet innvirke på avgjørelsen, jeg syns det vitner om at det egentlig ikke er helt gjennomtenkt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:08   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Tallulah er så smart!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:08   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:13   #55
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Der følte jeg meg faktisk mer spesiell UTEN en eneste tatovering. Omtrent hvert eneste menneske mellom 20 og 60 hadde jo dekorert seg både her og der.

Enig. Det er definitivt mest spesielt å være all natural. (Hvis det er det som er poenget med tatoveringen, da.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:19   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av him, her.

(Hvis det er det som er poenget med tatoveringen, da.)

Njæ. Jeg tok en tatovering fordi jeg syns det er pent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:20   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Enig med Tallulah, ikke hør på internettet. Du må vite hva du vil selv.

HVIS jeg skulle hatt en tatovering (noe jeg ikke skal) så ville jeg tenkt som Tallulah, at den skulle være stor og vakkert utført, og symbolikk kom i andre rekke. Det skulle definitivt ikke vært forbokstavene til barna eller mannen eller portrett av mamma.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:29   #58
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Njæ. Jeg tok en tatovering fordi jeg syns det er pent.

Jeg er tatovert av samme grunn som urfolkene - min tatovering var et symbol (for meg selv) på at jeg gjorde en stor endring i livet mitt. En rite, rett og slett. Kommentaren min var ikke rettet til deg Tallulah.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 31-10-11 kl 10:34. Årsak: det -> deg
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:30   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Kommentaren min var ikke rettet til det Tallulah.

Nei, jeg bare svarte sånn generelt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 10:33   #60
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

HVIS jeg skulle hatt en tatovering (noe jeg ikke skal) så ville jeg tenkt som Tallulah, at den skulle være stor og vakkert utført, og symbolikk kom i andre rekke.

Dette minner meg og at jeg har lest hele helgen om dekorering av skinnfeller.
(ser ut som dette.

)
Og her har i de i mange av de opprinnelige sammenhenger bare dekket over dekorasjonene med et åkle, symbolene er i mange tilfeller ikke ment å være dekorative, de er ment symbolsk som vern eller ønsker om fruktbarhet etc.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no