Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produktanbefaling: Baby foot

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-12, 09:40   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.939
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Produktanbefaling: Baby foot

Til jul i år fikk jeg en litt snodig gave av min far. Det var et japansk produkt som bestod av to "plastikksokker" fulle av gele. Dette skulle man ha på bena i 2 timer, og etter noen dager så skulle den tykke huden på føttene bare falle av etter noen dager. Dette trodde jeg ikke stort på, og jeg lot presangen ligge.

Så fikk jeg høre av en nabo at hun hadde testet det ut, og at det faktisk fungerte. Pappa kunne fortelle at han også hadde brukt dette og var forundret over resultatet. Og ingen hadde opplevd noe negativt ved dette heller.

Derfor bestemte jeg meg for å teste det ut. Og det funker! Jeg satt med posene på noen timer forrige søndag. Etter 5 dager begynte huden å skalle av, og nå 9 dager senere har jeg helt myk hud på føttene. At jeg skulle kunne få myk hud på føttene antok jeg at var det samme som å tro på julenissen. Men jeg har faktisk flotte sommerføtter nå. Utrolig!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:41   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg trenger! Hvor kjøpes vidunderet?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:42   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Gratulerer! Jeg syns det høres litt skummelt ut at huden faller av, og mener å ha lest om noen som det falt av litt vel mye hud på? Men det er mulig jeg husker feil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:42   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.939
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg trenger! Hvor kjøpes vidunderet?

Det vet jeg jo dessverre ikke siden jeg fikk det i gave. Men siden jeg fikk det av min far der det nok IKKE kjøpt på internett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:42   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg trenger også. Hvor, hvor?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:42   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Vita har i hvertfall, prisen er ca. 200 kroner.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:42   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Dette har jeg også brukt, med stort hell. En tråd i 2010 hadde litt delte erfaringer, men de fleste får mykere føtter om enn de ikke mister absolutt all hard hud.

Jeg "pleier" å kjøpe på Vita.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:43   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

http://no.babyfoot.name/

Vita, Cubus, Parfymelle m.fl.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:44   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Takk! Jeg skal på Vita etterpå kjenner jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:44   #10
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Funker som bare det. Myk hud og mindre tåfis. De har det vel på en del parfymerier. Vita o.l

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:45   #11
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg har også fått en sånn gave, som jeg bare la i skuffa - uten tro på at dette var noe tess. Tror jeg må lete babyføttene fram og teste.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:48   #12
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

De der har gått som en farsott hos pasientene mine.
= alkoholavhengige menn i 50-årene.
Jeg kan bekrefte at det funker.

__________________
2012, 2007 og 2004

Sist redigert av Appelsin : 23-05-12 kl 10:00.
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:49   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg har også prøvd det med godt resultat, og venter på å teste det på nytt nå. Det trengs.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:50   #14
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg brukte sånn i fjor. Det ligger en tråd fra tidligere om dette. Jeg har to pakker liggende som venter på at jeg skal bruke de. Gleder meg.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:50   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Det er vel nesten gitt at det på denne tiden av året kommer en sånn tråd på et forum eller tre.

Eller, det er vel muligens i 2010 jeg husker tråden fra sist?

Jeg kunne i alle fall ikke bruke det sist, fordi jeg var gravid? Eller ammet. Jeg var gravid i 2010, men ikke i mai da. Jeg ammet i 2011, men det gjør jeg enda.

Uansett, de fleste pleier si at det funker, så en gang skal jeg prøve.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:56   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

De der har gått som en farsott hos pasientene mine.
= alkoholavhengige menn i 50-årene.
Jeg kan bevitne at det funker.

Utrolig fascinerende informasjon. Dette kommer jeg til å tenke på resten av dagen, merker jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:56   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

De må jeg skaffe meg.

Jeg har så mye hard hun på helene at jeg unngår sandaler som er åpne bak.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:57   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Husker dere skrev om dette i fjor vår så jeg kjøpte sånn til gubben. Han var litt skeptisk men så lenge jeg ordnet så var det greit.
Han fikk så fine totter og var veldig imponert.
Jeg har ikke prøvd og trenger det ikke for jeg er flink til å file og skrubbe tottene mine gjennom vinteren.

Jeg kjøpte på Vita. Har sett at de har i år også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:57   #19
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.328
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Gelesokker! Det høres omtrent like fristende ut som å stikke beina oppi et kar med fisk som gnafser av den tørre huden. For det siste mener jeg å ha hørt at også finnes.

Nei, jeg holder med til Scholl.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:58   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Utrolig fascinerende informasjon. Dette kommer jeg til å tenke på resten av dagen, merker jeg.

Jeg kan ikke love å tenke på det hele dagen (per jo noen kjøper huset vårt i dag, slikt kan oppta tankene), men uten tvil fascinerende ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no