Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produktanbefaling: Baby foot

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-13, 20:13   #221
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Åh, denne hadde jeg glemt! Må kjøpe meg en pakke til helgen.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 22:16   #222
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Var det sånn at man ikke kunne bruke disse når man ammer? Trenger sårt en fot-makeover...

__________________
Knøttet 2013
frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 01:30   #223
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Frksnupp: de kan brukes når en ammer, men ikke når en er gravid. :-)
H

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 09:46   #224
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Takk

__________________
Knøttet 2013
frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 14:12   #225
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg kjøpte noe som het footner på tilbud på apoteket her en dag. Det er sikkert samme greia, putt føttene i noen sokker med krem i en time, og vent så spent på resultatet i 5-10 dager.

Jeg venter enda spent


Sist redigert av Timar : 21-06-13 kl 15:01.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 14:40   #226
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg er på dag 8 nå og det flasser godt. Veldig usjarmerende etappe av prosessen dette, selv om resultatet er verdt det, så jeg tenkte jeg skulle hjelpe det litt i kveld, ved å putte føttene i grønsåpevann.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 11:21   #227
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg har kjøpt en lignende igjen, men har alle vannblemmers mor etter kickass-skoene på sommerfesten. Da bør jeg kanskje vente, eller?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 19:23   #228
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Hva gjør dere i flasseperioden? Filer av i dusjen? Har på sokker til det er ferdig? Har bare flasset under ene hælen enda, men det var mye, og tykt! Æsj! :urk:

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 22:16   #229
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Ugh, det høres jo unektelig ekkelt ut dette. Men effektivt, og rimeligere enn fotpleie....

__________________
Knøttet 2013
frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 23:03   #230
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg kjøpte Footner på apoteket som jeg brukte på mandag. Fredag begynte det å flasse, i dag har jeg sittet med beina i fotbad og gnidd av det meste som var igjen. Hælene er ikke helt fine, for de var ekstremt stygge med dype sprekker.

Skulle hatt noe som kan smøres kun på den tykke huden som er igjen på hælene, resten av føttene er jo ferdig med "hamskiftet".
Noen som vet om det finnes noe sånt? Til å smøre på kun hælene eller andre problemområder?

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 23:06   #231
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg kjøpte Footner på apoteket som jeg brukte på mandag. Fredag begynte det å flasse, i dag har jeg sittet med beina i fotbad og gnidd av det meste som var igjen. Hælene er ikke helt fine, for de var ekstremt stygge med dype sprekker.

Skulle hatt noe som kan smøres kun på den tykke huden som er igjen på hælene, resten av føttene er jo ferdig med "hamskiftet".
Noen som vet om det finnes noe sånt? Til å smøre på kun hælene eller andre problemområder?

Denne: http://www.scholl.com/no-NO/Intensiv...Detail.raction

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 10:01   #232
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hva gjør dere i flasseperioden? Filer av i dusjen? Har på sokker til det er ferdig? Har bare flasset under ene hælen enda, men det var mye, og tykt! Æsj! :urk:

Jeg satt med bena i grønsåpevann nå på lørdag, eller var det fredag? ...anyhur; det hjelper veldig på prosessen. Man kan file bort, eller rett og slett bare skrape bort hud i tykke lag med neglene ( ). Jeg gjorde det først og så filet jeg til slutt når føttene ikke var fullt så fuktige. Blir veldig fint og mykt etterpå da. Sommerklar!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 10:35   #233
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg drar av hud etter jeg har dusjet, og så går jeg ikke barbeint. Men jeg synes ikke det er så ille når føtene er tørre.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 11:24   #234
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har kjøpt en lignende igjen, men har alle vannblemmers mor etter kickass-skoene på sommerfesten. Da bør jeg kanskje vente, eller?

Jeg har ventet på at mine 4 vannblemmer skulle gro, det står jo at det ikke er lurt å gjøre det når man har sår. Men etterpå tenkte jeg at hvis jeg bare hadde puttet på plaster eller noe på dem så hadde det sikkert gått greit.
Mine vannblemmer var plassert der huden er tynn og uproblematisk, så det var derfor jeg vurderte det for min del.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 11:40   #235
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Denne gangen tok jeg forresten fotbad i en time først, for å se om det fungerer enda bedre. Men jeg er faktisk ikke så ille på beina i år som i fjor, det er nesten så jeg tenker at det virka så godt i fjor at det ikke har rukket å bli like ille igjen.
Og så syns jeg heller ikke jeg flasset noe utenom når jeg hadda dusja, så denne gangen har jeg tenkt til å ta fotbad igjen om 5 dager, for å se om prosessen starter da. Og så vurderer jeg den dingsen input (?) viste frem, for hjelp på hælene.

Mannen har forresten sånne sprukne hæler, så jeg har ikke helt funnet ut om han burde ta en runde selv, for de gror jo aldri av seg selv før den harde huden blir mindre. Men det går vel også under sår og skader, så det er kanskje ikke så lurt.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 12:20   #236
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg tror mannen kunne hatt godt utbytte av det, GydaG. Jeg ville tatt den allergitesten først bare.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 12:31   #237
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Barbeint trening innendørs var effektivt, gitt. Blærk. *Henter støvsugeren*

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 14:27   #238
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Skulle hatt noe som kan smøres kun på den tykke huden som er igjen på hælene, resten av føttene er jo ferdig med "hamskiftet".
Noen som vet om det finnes noe sånt? Til å smøre på kun hælene eller andre problemområder?

Jeg bruker denne kremen på mine harde heler, der sprukket og fæle. Jeg synes den fungerer mye bedre enn en vanlig fotkrem:
http://www.scholl.com/no-NO/Krem-for...Detail.raction


Jeg har også kjøpt en dings fra Scholl til de ekstra harde områdene. Det er en krem til å smøre på som skal virke i to minutter. Så er det en egen kniv/fil man skal fjerne huden med. Jeg har bare prøvd på en liten bit og det virker lovende. Kanskje ikke på de mest harde partiene på hælene. Der må jeg nok til med fotfil.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 14:34   #239
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes BabyFoot er genialt, og det funker superbra på meg. Måtte ha to runder rett etter hverandre nå i vår, men da var føttene mine også ekstremt ille. Nå har jeg fått meg en sånn en, og den funker veldig bra til vedlikehold.

Takket være denne tråden kjøpte jeg meg denne dingsen tidligere i uka, og den er helt genial! Jeg har masse, masse hard hud på hælene, og den klarer faktisk å ta den, litt av gangen. Har faktisk håp om å bli kvitt sprekkene etter hvert.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 19:38   #240
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg har brukt babyfoot og den virket bra på meg. Jeg ser nå at de har en kremtube i sammen serien. Er det samme stoff i den som i sokkene?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no