Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 11:25   #21
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Selve sminken er ikke uhorvelig dyr, men man må investere i naturhårbørster også. I norge koster foundationen (det er det selv om det er i pulverform) og børste ca 700kr...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:46   #22
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Aldri prøvd dette merket.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:48   #23
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Jeg er lyyys blondine og bruker den lyseste. Kunne ikke hatt et dugg mørkere.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:58   #24
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Selve sminken er ikke uhorvelig dyr, men man må investere i naturhårbørster også. I norge koster foundationen (det er det selv om det er i pulverform) og børste ca 700kr...

Menner du ID foundationen og med børste i tillegg?

Jeg husker ikke hva jeg betale men så mye var det ikke.Dda hadde jeg ikke kjøpt det. Nå kjøpte jeg ikke børste da den jeg hadde holder i massevis.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:38   #25
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Menner du ID foundationen og med børste i tillegg?

Jeg husker ikke hva jeg betale men så mye var det ikke.Dda hadde jeg ikke kjøpt det. Nå kjøpte jeg ikke børste da den jeg hadde holder i massevis.

700 for børste og foundation tilsammen ja. Mener det var 400 for foundation og 300 for børste ca.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:40   #26
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID essentials sminke

Men dere modder som redigerer overskriften pga skrivefeil. Gjør det riktig da i det minste.... :hmf:

Heter ID Escentuals.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 19:20   #27
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Forresten, selgast ID på tax free?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:06   #28
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Forresten, selgast ID på tax free?

Jeg har ikke sett det, nei.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:10   #29
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Nei er veldig få steder som har det generelt.....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:11   #30
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Nå ble jeg nysgjerrig.

Selger de det i alle kosmetikkbutikker? Eller må det kjøpes fra utlandet?

carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:11   #31
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Herregud, kjente ikkje deg igjen Pastill

Regna nesten med det ja. Hadde håpa mannen kunna handla litt på tur. Får vel innom salongen da ja.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:12   #32
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Nå ble jeg nysgjerrig.

Selger de det i alle kosmetikkbutikker? Eller må det kjøpes fra utlandet?

Her selgast det på den lokale skjønnhetssalongen

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:13   #33
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Herregud, kjente ikkje deg igjen Pastill

.

GURI!!!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:14   #34
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

GURI!!!!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:24   #35
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Her selgast det på den lokale skjønnhetssalongen

Her har jeg bare sett det hos hudpleiere, ja.

Forøvrig er det samme produsent som MD Formulations, så har de det ene merket har de som regel også det andre.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:16   #36
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Dette pudderet/foundation har jeg også. Ble anbefalt av frisør + hudpleier som var frelst, så jeg skjønte jeg måtte kjøpe det. Det fine med dette pudderet, som smelter i huden, er at det ser veldig naturlig ut. Jeg hater sparkling av ansikt, og har aldri klart å bruke foundation. Selv det dyreste merket som visstnok skulle være bra, kostet ca 1200,- !! var for ubehagelig å ha på, jeg følte at huden ikke pustet.

I.D.-pudderet gjør at huden puster perfekt. Det har også solfaktor 15, og er visst bra bl.a fordi det inneholder mineraler. Det sitter også fint hele dagen.
Viktig å ikke kjøpe for mørk.

Det kostet rundt kr 300,- men det holder jo sikkert i 1-2 år, så det er jo ikke dyrt. Kosten kostet også 300,- men den er fantastisk, og varer jo livet ut! Hudpleieren viste meg hvordan jeg skulle bruke det: gni ørlite grann pudder med kosten inn i huden, i sirkelbevegelser. Det var viktig at man brukte kosten som hørte til, den måtte være tett, myk og ganske korthåret.

Og en annen ting, de fleste blir mye penere av å bruke dette pudderet!! Huden blir jevn og ansiktet stråler.

Wow. For en reklame dette var.



Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg har dette pudderet, og kan anbefale det på det varmeste:

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:58   #37
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Er det nokon som brukar andre kostar enn original til dette? Så kan kjøpet forsvarast for min mann 400 er bedre enn 700...

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:36   #38
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Er det nokon som brukar andre kostar enn original til dette? Så kan kjøpet forsvarast for min mann 400 er bedre enn 700...

Jeg vil tro at det går fint å bruke en billigere kost.
Men busten må være myk, tett og kort (ca 3-4 cm?) og av naturhår.
Kanskje Body Shop har? Ellers er det jo forsvarlig når kosten har livslang levetid!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:41   #39
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hudpleieren viste meg hvordan jeg skulle bruke det: gni ørlite grann pudder med kosten inn i huden, i sirkelbevegelser.

Man skal faktisk drysse litt i lokket, og føre kosten rundt oppi lokket, for å 'varme' opp pudderet. Jeg var på kurs om dette, og han som hadde det var utrolig dyktig! Han reiste rundt i forskjellige salonger og holdt kurs/fremvisning.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 16:22   #40
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Man skal faktisk drysse litt i lokket, og føre kosten rundt oppi lokket, for å 'varme' opp pudderet. Jeg var på kurs om dette, og han som hadde det var utrolig dyktig! Han reiste rundt i forskjellige salonger og holdt kurs/fremvisning.

Ja det var det hun lærte meg også, jeg bare glemte å skrive det.
Så sånn gjør jeg det også.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no