Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 19:41   #141
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Eller en dårlig rollemodell som aldri skulle fått barn i utgangspunktet.

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:59   #142
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg er glad denne debatten sporet av til slutt. Jeg må innrømme at jeg ikke har noen sterk mening om denne saken. Jeg skjønner ikke helt at det kan engasjere så voldsomt å sitte og rette på mer eller mindre fremmede menneskers skrivefeil på nett, og synes dere heller burde gå og bli lærere hele gjengen. Få utløp for denne sykelige rettetrangen! Lærere kan rette så mye de vil og til og med sette karakterer.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:05   #143
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Dom kaller oss mods:


__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:14   #144
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.887
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Godt med en utblåsing likevel. Hadde aldri trodd at lille, snille Tinetoff skulle klare å få meg så sint.

Ble du sint på MEG?

"Lille".

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:17   #145
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ble du sint på MEG?




Fikk skikkelig lyst til å filleriste deg!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.


"Lille".

Det gjelder å se ned på folk når det trengs.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:23   #146
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Kunne dere ikke modde regnefeil også?

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:29   #147
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Kunne dere ikke modde regnefeil også?

Det regner da ikke her inne? Det er ute, det. Og i båten min.

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:31   #148
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Søren og - denne tråden var jo så gøy,
så lenge dere kranglet om rødblyanter eller ei!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:40   #149
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er greit nok at det finnes mange former for dysleksi. Men hva er det egentlig du mener å argumentere for, eller mot? Jeg har ikke helt fått med meg det.



Hva mener du her med "dette"? Dysleksi? Eller om det er greit å påpeke skrivefeil? Eller noe annet?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:49   #150
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Nå synes jeg mange tar dette vel alvorlig her. Det er da aldeles ikke snakk om total språkvask av hvert eneste innlegg på dette forumet? Det er snakk om at én modde (Mim) av og til modererer skrivefeil i innlegg. Ingen andre av moddene gjør det, unntatt i overskrifter. Hvis dette er veldig problematisk, ja da får dere vel be Mim slutte med det, da.

Argumentasjon om dysleksi i denne tråden synes jeg er totalt meningsløst. Rettskrivningen er til for å gjøre det enklere for folk. Det er VANSKELIG å skrive på øret. Det er mye enklere å lære seg et regelsett. Og dyslektikerne er pokka nødt til det, for problemet deres er at de har vanskelig for å lese/skrive tegn for tegn. Er det noen som er tjent med at folk flest kan skrive bra, så er det dyslektikerne.

Hvorfor står det masse i litteratur om temaet dysleksi om lav selvfølelse hos mange dyslektikere? Kanskje fordi de stadig blir rettet på og dermed mister gleden ved å kunne skrive noe?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:10   #151
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.887
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hvorfor står det masse i litteratur om temaet dysleksi om lav selvfølelse hos mange dyslektikere? Kanskje fordi de stadig blir rettet på og dermed mister gleden ved å kunne skrive noe?

Dysleksiforbundet skriver:

Sitat:

Prognosen for dyslektikere er i alminnelighet ikke så god. Mange går inn i vonde sirkler som er meget vanskelig å bryte. Velbegavede dyslektikere kan likevel med hjelp, oppmuntring og hardt arbeid overvinne lesevanskene sine. Rettskrivingsproblemene er mer hardnakkede og blir ofte permanente. Heldigvis har mange funnet stor hjelp i moderne ordbehandlingsprogrammer for datamaskiner der stavekontroll inngår. Mange voksne dyslektikere har lært seg effektive strategier for å skjule lese- og skrivevanskene sine. I lengden er det uhyre vanskelig å klare seg i samfunnet uten fungerende lese- og skriveferdigheter.

Jeg tror ikke lav selvfølelse hos dyslektikere først og fremst skyldes at noen er så slemme og fæle at de retter på dem. Jeg tror den kommer primært av at det er tungt å se at man ikke får til noe flertallet mestrer med letthet. Å tro at dyslektikere kan kose seg med lesing og skriving bare man ikke retter på dem, er å tro på julenissen. En hardt rammet dyslektiker lærer ikke å lese i det hele tatt uten masse hjelp, oppfølging og hardt arbeid.

For øvrig er det da ingenting i denne tråden som tyder på at noen planlegger en større rødpennkampanje for å henge ut alle forumets dyslektikere.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:23   #152
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Artig diskusjpn.
Dersom noen ønsker å påpeke mine skrivefeil,
så er det tillat.
Jeg er ikke noe god i rettskriving,
men kanskje jeg kan lære av mine feil

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:33   #153
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg har akkurat refererert denne diskusjonen til min svært dyslektiske mann (han er en ekte, diagnostisert dyslektiker – ikke bare en latsabb når det gjelder stavekontroll ).

Han signerer det meste av det Tinetoff hevder: som dyslektiker er det en kjempefordel om folk som er i stand til det går inn for å skrive korrekt og feilfritt språk. Han kan omtrent bare gi opp å lese innlegg på dialekt, basert på SMS-språk, fullt av feilstavinger eller med et upresist språk og mange ufrivillige dobbeltbetydninger. Så han er alltid svært takknemlig dersom folk rundt ham går inn for å skrive så korrekt og presist som overhodet mulig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:51   #154
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

ja, da får dere vel be Mim slutte med det, da.

Argumentasjon om dysleksi i denne tråden synes jeg er totalt meningsløst.

Tinetoff: Jeg tok meg den frihet.

Ser at mine to foregående innlegg ble redigert til å bli ett. Jeg har ennå ikke lært meg hvordan jeg siterer flere i samme innlegg, jeg.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:34   #155
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Tinetoff: Jeg tok meg den frihet.

Ser at mine to foregående innlegg ble redigert til å bli ett. Jeg har ennå ikke lært meg hvordan jeg siterer flere i samme innlegg, jeg.

Ved hjelp av denne knappen: (Fungerer ikke sammen med hurtigsvar)

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:39   #156
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ved hjelp av denne knappen: (Fungerer ikke sammen med hurtigsvar)

Jeg tror jeg trenger teskje...

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:42   #157
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hva har dette innlegget med denne diskusjonen å gjøre

Forøvrig er jeg enig med Teofelias mann. Jeg er ikke så hardt rammet - tror jeg - men jeg finner det utrolig vanskelig å lese innlegg som er skrevet med mye feil. Spesiellt hvis den som skriver innlegget samtidig har viktige, gjennomtenkte poeng så blir det vanskelig å henge med. Dårlig rettskriving ødelegger mange veldig gode resonement, og det levner forfatteren liten kredibiltet i mine øyne. Jeg krever ikke at folk skal skrive perfekt, og jeg gjør det ikke selv heller, men jeg venter at folk skriver så godt de kan og retter opp de feilene de selv ser.


Sist redigert av HP : 03-10-06 kl 09:53. Årsak: typo
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:43   #158
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg har nå skummet gjennom denne tråden, og føler meg fortsatt litt i tvil . Er det en intern spøk som har gått meg hus forbi, eller var det virkelig meningen at noen skulle påta seg oppgaven med å sørge for at alle innleggene på dette forumet var 100% fri for skrivefeil?

Med forbehold om at jeg har misforstått, jeg syns det siste er en elendig ide og reagerer omtrent som LilleTaylor på det. Jeg er ikke dyslektisk, ihvertfall ikke så vidt jeg vet. Jeg skriver sikkert ikke feilfritt og perkfet bestandig, ofte har jeg dårlig tid og syns det er viktigere å få sagt hva jeg mener enn å sitte og finpusse på setningene. Jeg foretrekker at eventuelle kommafeil får være der, og syns det er leit hvis noen plages så alvorlig av at andre har små skrivefeil at de må gi seg til å rette.

Jeg kom til å tenke på da min fars gamle minnebok dukket opp for noen år siden. Han hadde rettet det kameratene hadde skrevet, og gitt karakterer. Mange fikk karakteren "Ikke". Noen år senere ble han lærer.
Dette er også en form for retting som virker en smule, hva skal jeg si, utilbørlig kanskje.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:48   #159
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har akkurat refererert denne diskusjonen til min svært dyslektiske mann (han er en ekte, diagnostisert dyslektiker – ikke bare en latsabb når det gjelder stavekontroll ).

Han signerer det meste av det Tinetoff hevder: som dyslektiker er det en kjempefordel om folk som er i stand til det går inn for å skrive korrekt og feilfritt språk. Han kan omtrent bare gi opp å lese innlegg på dialekt, basert på SMS-språk, fullt av feilstavinger eller med et upresist språk og mange ufrivillige dobbeltbetydninger. Så han er alltid svært takknemlig dersom folk rundt ham går inn for å skrive så korrekt og presist som overhodet mulig.

Poenget mitt er ikke at det er galt å satse på rettskrivning. Har nok vært litt uklar, skjønner jeg. Poenget er at når man sliter med å få stavet riktig så er det ikke noe morsomt å stadig bli rettet på. Dette er et forum og ikke det er noe noen formell skrivning her. Derfor mener jeg at folk som kanskje har slitt en del skal slippe å stadig bli justert på skrivinga deres. For mange er det greit, kanskje, men ikke for alle, kanskje.....

Samme for meg.... bare tanker fra min side.....

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hva har dette innlegget med denne diskusjonen å gjøre

Forøvrig er jeg enig med Teofelias mann. Jeg er ikke så hardt rammet - tror jeg - men jeg finner det utrolig vanskelig og lese innlegg som er skrevet med mye feil. Spesiellt hvis den som skriver innlegget samtidig har viktige, gjennomtenkte poeng så blir det vanskelig å henge med. Dårlig rettskriving ødelegger mange veldig gode resonement, og det levner forfatteren liten kredibiltet i mine øyne. Jeg krever ikke at folk skal skrive perfekt, og jeg gjør det ikke selv heller, men jeg venter at folk skriver så godt de kan og retter opp de feilene de selv ser.

Det var bare en kommentar fra meg fordi jeg syns det ble en del kverulering her

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:57   #160
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.160
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har nå skummet gjennom denne tråden, og føler meg fortsatt litt i tvil . Er det en intern spøk som har gått meg hus forbi, eller var det virkelig meningen at noen skulle påta seg oppgaven med å sørge for at alle innleggene på dette forumet var 100% fri for skrivefeil?

Selvfølgelig er det ingen som har ment å påta seg å rette alle innleggene på forumet. Ikke er det noen som har lyst eller tid, og ikke er det noen som ønsker at det skal være slik.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no