Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-15, 09:18   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Det er jeg som søker rundt og finner reisemål og ting å se rundt der. Mannen gidder ikke sånt. Spør om det er greit sted/hotell osv, han ser et øyeblikk på skjermen.
Lettvindt sånn. Gutta blir jo med uansett. De er fornøyd bare de får badet innimellom, og spist en is.
Neida, men våre ferier er svært barnevennlige da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 09:26   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Ja det er forresten jeg som styrer det hele. Mannen er bare glad for å slippe å leite rundt etter ting, det gidder han ikke. Men når jeg har funnet ting så har han meninger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 09:39   #23
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi voksne foreslår og lytter til ungdommene og barnet, men avgjør i siste instans omfang og lengde. Det går veldig bra så langt. To ukers bilferie til Nord-Norge den historisk dårlige værsommeren 2012 var nok å strekke det litt langt, men det var i ettertid en ok tur for alle likevel. I år skal vi tre uker til USA, da skjønner barna at neste år må det blir kortere og billigere ferie.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 09:40   #24
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Det er stort sett vi voksne (dvs jeg) som bestemmer hvor vi skal dra. Etterhvert som LilleVenn har blitt større, ser vi at det er mye vanskeligere å finne en ferie hun også er fornøyd med. Utfordringen vår ligger i at vi har et feriested å reise til og da gjerne vil bruke det, men hun synes det er kjedelig og vil at vi skal reise andre steder...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 09:56   #25
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi (oftest jeg) finner reisemål og så får alle komme med forslag hva vi skal gjøre der. Denne ferien har vi ikke planlagt noe, men seksåringen har kommet opp med 5 ønsker på ei liste. Kun et utenbys

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:18   #26
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi er ikke på ferie hvert år. Har holdt på med hus og sånt en del år.I fjor vart det ikke ferie pga hussalg.

Men vi har vært på Kreta og I Finnmark som feriemål. Nå er vi på første gang på ferie i sør, gudfaren til snoopy har endelig fått hus med plass til oss så han hintet svakt om besøk i fjor så da var det natulig å dra til Sandefjord. ungene har gledet seg siden påske til dette Har vært i dyreparken og på turer rundt om kring.

Men neste år ville de til syden
Neste år vil jeg hjem til Finnmark

Regner med vi finner noe ilag. Som alle vil. Men jeg kjenner at jeg vil ikke ha en sånn som årets ferie i år,å farte rundt å se på å gjøre noe nesten hver dag :sliten: Gleder meg til å sove i min seng til helga

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 14-07-15 kl 10:28.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:26   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Voksne bestemmer, ellers hadde det blitt sydenland hvert eneste år. Men de er stort sett fornøyd så lenge det er svømmebasseng involvert.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:35   #28
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Jeg bestemmer, men snakker med ungene om det (10 og 15). Det er lov å komme med ønsker.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:57   #29
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi voksne bestemmer, jeg planlegger, men Far har de siste årene engasjert seg veldig og vi er ganske så enig. Ungene får være med på å bestemme.
I år er det meste lagt opp rundt 14-åringens tur til Danacup(siden vi vi være med å se på), men vi reiser sammen med gode venner av oss og ungene og jeg tror det kommer til å bli knallbra!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 11:02   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi voksne bestemmer, men ungene pleier å være veldig fornøyd med valgene våre.

Vi ser ut til å ha landet på at vi annethvert år gjør noe opplevelsesrikt og litt spenstig. I fjor kjørte vi ned østkysten av USA og til neste år skal vi på interrail. Annethvert år er vi på Kreta. Der har faren min hus hvor vi bor gratis, men vi reiser også litt rundt på øya. Men det er en langt mer avslappende ferie.

Barna vil ha bademuligheter, men det er visst ikke så viktig for dem hvor i verden de bader.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 11:02   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Her er det også jeg som bestemmer (jeg er alene med dem), men det legges opp til ferie på deres premisser. Det er ofte basseng og/eller park involvert. Til nå har det blitt Danmark og blir det i år igjen. Saken er at jeg synes det er svært så vanskelig å finne ut hva vi skal gjøre eller mest hvor vi skal dra når jeg er alene med dem og de ikke er så store enda. Det er så mye jeg har lyst til, men yngste er på en måte for liten til det enda.

Jeg gleder meg til yngstemann blir noen år eldre.

Men akkurat i år gleder jeg meg bare innmari til ferie etter noen svært så hektiske uker og måneder.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 11:03   #32
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

I hovedsak er det jeg og storesøster som slenger ut forslag og drømmer og gir hverandre inspirasjon. I denne fasen er det mange rare fantasier som ikke går overens med en alenemors økonomi, men det er morsomt å drømme.
Så er det jeg som tar avgjørelsen om hva som er realistisk ut fra økonomi og lengde på ferie.
Så planlegger vi sammen alle tre hva vi har lyst til å oppleve på reisemålet.
Lillesøster er mest med, hun er stort sett fornøyd med det som blir bestemt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 11:04   #33
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

En kombinasjon, han får bestemme litt og vi voksne bestemmer litt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 11:15   #34
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi har barn på 7 og 8 år, de vil kun ha varme og basseng. Og vil som oftest tilbake der de var sist sommer.

Vi bestemmer så klart, vi liker Italia og sånn blir det. Mallorca i år fordi det var få rimelige flygninger annet enn til Roma og Milano.

Jeg ønsket tre døgn i Palma før badehotellet, men de ville barna absolutt ikke, jeg respekterte det.

Neste år blir det østkysten i Italia. Barna ønsker seg tilbake til strendene, hotellet, restaurantene og isbarene. Airbnb gir helt nye muligheter.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 11:17   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi voksne bestemmer. Eldstesønnen vår liker ikke ferie, og ville helst slippe da han bodde hos oss. Han ville bare til Egypt, Japan eller Guatemala. Ingen andre steder fristet. Yngstemann vil bare til California eller New York, så vi kan ikke føye han heller.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 11:21   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi voksne bestemmer.

Mine barn vil bare til bon-bon-land, så akkurat DET ønske lar seg lett føye seg etter så fremt vi er i Danmark da.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 11:41   #37
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.014
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Jeg har små barn, og de kjenner ikke andre plasser enn de har vært før, eller har hørt om i barnehagen.
Vi voksne har den endelige avgjørelsen, men ungene får komme med tanker og ønsker om ferien. De er i Sabeltann-alder, og ønsker å se showet i sommer også, så det prioriterer vi. Siden økonomien er som den er, så legger vi penger i det, og sparer på andre ting. (Som i år hvor vi leier et hus med en vennefamilie. Bestilte tidlig, så det var et rimelig hus, ferierer på Sørlandet hvor været stort sett er bedre og skal skeie ut med en overnatting eller to i Sverige også.)

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 12:06   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Jeg
Barna kommer med tanker og ideer her og, ikke så mye bestemte steder, men mer ting å gjøre. Som fornøyelsespark, dyrepark, sol & varme etc.

I år blir det et par dager i Åre, samt ca 1,5 uke på min samboers bardomsparadis i Nord-Trøndelag. Det er nok litt sånn "drømmeferie" for samboerens barn enda, det er liksom ferien for de, og har vært det "alltid". Jeg vil helst se nye steder, så nå er jeg og han i Krakow.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 12:08   #39
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi voksne bestemmer, med innspill fra 12-åringen. I år fikk han, pga spesielle omstendigheter, lov til å velge fritt hvor han ville vi skal reise, og vi beit tenna sammen og forberedte oss på å punge ut for Australia eller USA.

Rare, rare ungen bestilte tur til Skotland, så nå har vi kjøpt nye allværsjakker og forbereder oss på sidelengs regn i tre uker, og gleder oss villt alle tre.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 12:14   #40
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem bestemmer hvor dere skal dra på sommerferie og hvordan gjør dere det?

Vi voksne helt klar. MEN, det må være noe for barna også. Vi reiser ikke på et gudsforlatt sted med null aktiviteter i tre uker. Da hadde vi krepert hele gjengen.

Så lenge barna er så små som nå (siste året nå tenker jeg) så har vi vært på Kreta all ink. Masse gøy for ungene, mat i lange baner, is-brus-godis-bading- osv osv. Vi reiser med to vennepar, så alle har noen å være sammen med.

Fra neste år kommer vi til å reise på andre type ferier, tror vi er ferdig med all ink for en stund da.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no