Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 19:22   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Stort smil

Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Denne kom mannen min hjem med. Kanskje en ide i disse julebordstider:

SØKNAD OM Å FÅ GÅ UT PÅ BYEN OG KOMME HJEM SENT

Navnet til Kjæreste/Forlovede/Ektemann:


Jeg ber herved om tillatelse til å få permisjon fra den høyeste autoritet i mitt liv for følgende tidsperiode:
Dato: .....................Avreise hjemmefra:........................ Antatt hjemkomst:................................


Om søknaden skulle bli godkjent, sverger jeg bare å besøke de stedene som er grundig gjengitt nedenfor. Jeg skal også kun snakke med de individene av det annet kjønn, som er listet opp nedenfor. Om jeg derimot skulle ønske å snakke med andre individer av det annet kjønn, må jeg ha en muntlig godkjening minimum en time i forveien. Jeg skal ikke skru av min mobiltelefon etter noen øl eller drinker. Jeg skal ikke ha et alkoholkonsum som overstiger den på forhånd avtalte mengde, om så allikevel skulle skje må jeg først ringe å bestille drosje eller pizza. Jeg er inneforstått med at selv om permisjonssøknaden skulle bli godkjent, vil min kjæreste/forlovede/hustru forbeholde seg retten til å kunne være forbannet på meg den påfølgende uke uten noen som helst grunn.

Mengde alkohol (enheter): .................................................. .


Steder som skal besøkes: .................................................. .................................................. .........


Kvinner jeg kan snakke med:.............................................. .................................................. ..........


Maks alkoholstyrke på det jeg skal drikke:........................................... ...........................................



Jeg er ingenting. Jeg vet hvem som tar avgjørelsene i vårt forhold og jeg vet at det ikke er meg. Jeg lover å forholde meg til dine lover og regler. Jeg er inneforstått med at det vil koste meg dyrt i sjokolade og blomster. Du kan regne med å ha full tilgang til å bruke mitt/mine kredittkort når du måtte ønske. Jeg lover herved å overnatte kun på en benk i parken om jeg mot formodning ikke skulle klare å komme meg hjem til avtalt tid. På hjemveien skal jeg ikke gjøre noen forsøk med å lage bråk med noen. Jeg skal heller ikke gå i dype diskusjoner med andre av fare for å drite meg loddrett ut. Jeg skjønner også at jeg ikke skal urinere på følgende steder når jeg kommer hjem; gangen, skapet i gangen, skittentøyskurven, kjøleskapet, oppvaskmaskinen eller andre lignende elektriske artikler.

Jeg erklærer etter beste kunnskap ( som jeg har lite av i forhold til min Bedre halvdel ), at ovenstående informasjon er korrekt.

Signatur – Kjæreste/forlovede/ektemann:......................................... .......................

-------------------------------------------------------------------------------------

Søknaden er : GODKJENT/AVSLÅTT (stryk det som ikke passer).

Denne avgjørelse er ikke under noen omstendighet mulig å forhandle om.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - (klipp)

Tillatelse for min kjæreste/forlovede/ektemann til å være borte under følegnede tidsperiode:

Dato:................................ Avreise hjemmefra:........................... Hjemkomst:......................


Signatur – Kjæreste/Forlovede/Hustru: .................................................. ........

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:30   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Han har kanskje ikke laget den selv... eller?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:35   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Nei, jeg tror nok han har fått den. Jeg får se om jeg fyller den ut.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 10:05   #4
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Haaper du synes den var morsom

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 10:47   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Jeg har mer troen på elektronisk overvåkning ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 10:48   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Jeg likte den biten og at hvis jeg fyller dette ut, vil jeg få full tilgang til kredittkortene.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:15   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 19:24   #8
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg likte den biten og at hvis jeg fyller dette ut, vil jeg få full tilgang til kredittkortene.

He he he den er jeg enig i

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:51   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem



Far fikk en som var enda mer detaljert for noen år siden, da han skulle en tur på byen med en kamerat.

Den ble ikkeinvilget, mne han fikk en bytur

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:12   #10
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:05   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søknad om å få gå ut på byen og komme sent hjem

Hihi, morsom. Den skal jeg spre til gutta på jobben, vi har julebord til helga.

For noen år siden gikk jeg på skole, "voksengymnas". De fleste elevene var på attføring, ryggproblemer for mange av dem. Da vi planla klassefest, laget vi en permisjonssøknad som vi sendte hjem til konene til noen av dem. Der vi medisinsk begrunnet hvorfor de skulle gå på fest, "løse opp stive ledd og vonde rygger" mener jeg å huske at vi skrev. De fleste kom, med hilsen fra kona!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no