Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Løpesekk med plass til PC

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-23, 10:03   #1
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Løpesekk med plass til PC

Jeg har lyst til å gjenoppta transportløping fra jobb, men er mer eller mindre avhengig av å ha med pc hjem.

Har noen kommet over sekk med plass til pc som faktisk funker som løpesekk også? Har ikke sett løpesekker som er store nok, og det jeg har prøvd av andre sekker funker ikke til å løpe med.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-23, 08:59   #2
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Løpesekk med plass til PC

Ingen?

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-23, 11:03   #3
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Løpesekk med plass til PC

Dette er ikke et problem jeg har (7 mil er litt i overkant for løping! �� ) men i denne testen er i alle fall et par av sekkene nevnt med plass til pc

https://www.tek.no/test/i/66bnKr/loe...og-loepevester

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-23, 12:08   #4
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Løpesekk med plass til PC

Takk! Den hadde jeg ikke sett. Osprey-sekken så fristende ut, og hadde ikke så vill pris heller. Innser at jeg må prøve på, men pc oppi.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-23, 12:16   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løpesekk med plass til PC

Jeg har en kollega som løper til jobb med ospreysekken på ryggen i alle fall.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-23, 07:07   #6
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Løpesekk med plass til PC

Jeg bruker Osprey Tempest 20, og der funker bra.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-23, 09:18   #7
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Løpesekk med plass til PC

Jeg har Osprey (Tempest?) 22l som jeg har løpt med med pc i, og den synes jeg ikke funket bra. Muligens fordi det er plass til for mye i den og innholdet derfor ikke ble liggende 100% rolig?

Behovet for plass er pc og klærne jeg hadde på meg på kontoret pluss litt småtterier. Så jeg bør teste en mindre sekk.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-23, 10:34   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Løpesekk med plass til PC

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Takk! Den hadde jeg ikke sett. Osprey-sekken så fristende ut, og hadde ikke så vill pris heller. Innser at jeg må prøve på, men pc oppi.

Jeg er veldig fornøyd med min. Den er liten, har plass til PC, og funker veldig godt til løping.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no