Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du Venstre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Venstre?
Ja 25 22,73%
Nei, men jeg synes det er et sympatisk parti 53 48,18%
Nei, jeg har ingen sympati med Venstre 32 29,09%
Deltakere: 110. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 11:58   #21
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Nei, jeg stemmer ikke Venstre

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:05   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?


Jeg stemmer SV.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:06   #23
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg stemte Venstre for første gang ved forrige stortingsvalg. Vel egentlig gjorde jeg vel ikke det, siden jeg greide å putte en SV-stemmeseddel i urnen ved en feiltagelse (litt distre). Jeg tvang venninnen min, som stemmer SV til å legge en Venste-seddel oppi. Etter en del trusler gikk hun med på det. Og dermed føler jeg at valget ble rett

Den tror jeg jeg må ta på alle vennen mine ved neste valg.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:09   #24
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg stemte Venstre for første gang ved forrige stortingsvalg. Vel egentlig gjorde jeg vel ikke det, siden jeg greide å putte en SV-stemmeseddel i urnen ved en feiltagelse (litt distre). Jeg tvang venninnen min, som stemmer SV til å legge en Venste-seddel oppi. Etter en del trusler gikk hun med på det. Og dermed føler jeg at valget ble rett

Vi kjenner noen ihuga høyrefolk, og jeg holdt på å le meg skakk ihjel da hun fortalte at hun hadde stemt SV ved en feiltagelse...

  Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:16   #25
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Jeg har stemt Venstre en gang. Det var kommunevalg. Jeg stemte fordi det var personer der som jeg tror er dyktige.

Venstre er nok ikke mitt parti nei. Går enda litt lenger venstre jeg. Er tross alt venstrehendt Var det en god grunn

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:26   #26
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Venstre er ikke mitt parti, jeg stemmer noe lengre til venstre. Svaralternativ 2 på meg

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:17   #27
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Jeg stemte kanskje Venstre ved siste stortingsvalg, og finner ikke noe alternativ som passer for meg i undersøkelsen.

Siden jeg fant alle partiene som stilte lister ganske så frastøtende hadde jeg ikke lyst til å støtte noen av dem. Men samtidig er det jo noen av dem som er mer motbydelige enn de andre.

For å bidra til skadebegrensning fant jeg altså at jeg burde stemme, selv om jeg ikke hadde lyst til å stemme på noen. Dette løste jeg ved å randomisere stemmegivningen.

Fremgangsmåten er som følger:

  1. Ta et passe antall stemmesedler for de partiene som ikke er helt utelukket(*).
  2. Stokk dem godt.
  3. Trekk én tilfeldig seddel ut av bunken.
  4. (Valgfritt) sjekk hva du skal stemme(**).
  5. Lever den uttrukne seddelen i urnen.
(*) Her kan man vekte. Hvis man f.eks liker SV litt bedre enn Høyre, kan man putte 3 SV-sedler og 2 Høyre-sedler i bunken sin.
(**) Jeg anbefaler ikke å gjøre det.

Dette fungerer utmerket for meg. Jeg har bidratt til at vi har litt bedre folkevalgte enn vi ellers ville ha hatt, og siden jeg ikke vet hvem de er slipper jeg å gremmes hver gang mine representanter oppfører seg som lallende idioter. (Jeg gjorde det samme på forrige EU-avstemning også, da med 50/50 fordeling av stemmesedler .)

For å gjøre det ekstra hyggelig har man The Who med Won't Get Fooled Again på fullt volum på iPoden mens man stemmer .

Ben "Godt valg!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:19   #28
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Jeg syns iallefall det var et godt valg av musikk i IPod'en.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:26   #29
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg stemte kanskje Venstre ved siste stortingsvalg, og finner ikke noe alternativ som passer for meg i undersøkelsen.

Au da. Det var jammen ubetenksomt av meg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:53   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Au da. Det var jammen ubetenksomt av meg.

Tsk. Tsk.

Ellers er vi snart på 30 %. Kan vi ha valg nå? Kan vi?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:56   #31
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Min mann stemmer Venstre. Jeg gjør ikke det, men synes partiet har mye bra for seg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:19   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Jeg stemmer ikke venstre - men synes de har noen symptiske trekk - For min del synes jeg de er ganske mye mer mot høyre enn navnet tilsier gitt...Venstre er litt vage på no' vis...føler de snur kappen sin etter vinden til tider...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:21   #33
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Nei, men jeg har gjort det. *bekjenner*
Og jeg ser ikke bortifra at jeg kommer til å gjøre det igjen om det blir på strategisk-, ideologisk- eller på BenMurphygrunnlag ( ).
Me får sjå.

__________________
Gutt '02 • Jente '03

Sist redigert av Doxa : 22-11-06 kl 15:29.
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:36   #34
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg stemmer ikke venstre - men synes de har noen symptiske trekk - For min del synes jeg de er ganske mye mer mot høyre enn navnet tilsier gitt...

Det er jo såklart for å lure de som er på den venstre siden (sånn på årntli)

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 16:57   #35
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Venstre er det eneste partiet utenom det jeg stemmer som jeg overhodet kunne vurdert å gi min stemme.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:17   #36
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Ja jeg stemmer Venstre, har gjort det ved alle valg.

Pga av liberalisme, individet i fokus og et godt menneskesyn!

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:21   #37
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Ja, jeg stemmer venstre.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:18   #38
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Nei

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 19:11   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Jeg har stemt Venstre én gang - nå sist. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det igjen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 19:11   #40
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Stemmer du Venstre?

Ja, jeg stemmer Venstre.

(Og jeg synes det er idiotisk å si at man ikke stemmer Venstre fordi man er redd for å kaste bort stemmen sin. Hvis flere velger å å stemme med det partiet en har sympati for så vil jo Venstre bli sterkere, og klarer dermed å gjennomføre mer av sin politikk. Det er vel ganske logisk ikke sant? Og dessuten hvordan kan man kaste bort sin stemme ved å følge det en tror på? Bare lurer ... )

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no