Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du fornøyd med tennene dine ?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 18:09   #41
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

ja, men så har jeg "jobbet" for dem og!



Her også. Trakk 15 tenner (melketenner og permanente om hverandre), gikk FIRE sammenhengende år med kjetting på tennene med to års oppfølging med "plate", bøyle og strikker.

Men NÅ er jeg jo fornøyd med dem da, de er rette og hele og jeg har bare to fyllinger. Og så er de HVITE, for de er nyblekede!!!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 21:25   #42
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.



Her også. Trakk 15 tenner (melketenner og permanente om hverandre), gikk FIRE sammenhengende år med kjetting på tennene med to års oppfølging med "plate", bøyle og strikker.

Stakkars, stakkars deg!! Jeg skal slutte å klage!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 21:37   #43
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Jeg er stort sett fornøyd med mine. Eneste er at de ved siden av fortennene oppe er litt vel små i størrelsen i forhold til fortennene.

Men de er i hvert fall ganske så hvite, sterke og rette.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 21:38   #44
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Skal bleke dem og trekke ut 4 visdomstann så er jeg super fornøyd med tennene mine!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 22:20   #45
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Nei, uff. Jeg burde absolutt hatt regulering da jeg var liten, men av en eller annen grunn mente skoletannlegen at jeg ikke trengte
Jeg har overbitt og er helt "skeivbitt" Det vil si at jekslene mine slites mye.

Så fort jeg får tid blir det regulering på meg, selv om jeg er over tretti
Må nok hvertfall regne et par år før jeg er i mål.

Håper jeg kan søke om litt tilskudd for å få rettet på det, for det koster mye penger

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 13:11   #46
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Jeg er fornøyd med tennene mine jeg. Har hatt et bittelite hull, det er alt. De er ikke helt hvite da, men helt greie.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 13:15   #47
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Jeg har vært flink til å gro tenner. Har aldri hatt hull i dem, de er fine og ganske jevne, og selv om de sikkert kunne vært hvitere, er de ikke det jeg ville kalle misfarget. Og den eneste visdomstannen jeg har, har aldri voldet meg problemer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 13:16   #48
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Var 10mm overbitt og omtrent like mye nede - så etter en laaaang reguleringsperiode var jeg veldig fornøyd noen år. Hvite har de alltid vært.

Jeg har en sykdom som gjør at jeg lett får hull i tennene - og gjør sånn at noen av dem har blitt litt skjeve. Det kunne jeg tenke meg og vært foruten.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:49   #49
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Jeg har stort pene tenner. Litt gule etter hvert, men jevne i hvet fall. Overbittet mitt skulle jeg gjerne ha gjort noe med, men da må jeg bli litt rikere først.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:30   #50
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Tennene mine er veldig hvite har jeg fått høre...Og det er jeg jo selvsagt fornøyd med
Men fikk et stort hull i en tann da jeg gikk gravid (jada,oppkast og småspising i 8 mnd... ) Det endte opp med min første rotfylling, og det er jeg ikke særlig happy med....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:12   #51
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Ja nå er de første 6 nye poselentennene på plass, og de ble så store, hadde nok veldig små tenner for jeg føler meg litt som en kanin. vet nesten ikke hvordan jeg skal tygge, eller hvor jeg skal gjøre av tungen, lesper litt også, men det var vanlig de første dagene sa tannlegen, det tar litt tid til å venne seg til det. før så viste jeg ikke mye tenner da jeg snakket, men det gjør jeg nå. men mannen synes de var fine. ville nok hatt de enda hvitere, men tannlegen sa at det ville ikke blitt pent og naturlig.

Det eneste som var vondt var at det iste noe veldig i tennene da han tok av de midlertidlige og før han fikk satt på de nye, det var skikkelig tannverk, men det var fort gjort.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:28   #52
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Jeg er kjempefornøyd. Beine, hvite og flotte tenner!

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no