Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du smuglet noen gang?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 22:14   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Har du smuglet noen gang?

Det har vært storaksjon på Gardemoen i kveld og mange er tatt for smugling.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169245

Brukere dere å smugle? Selv har jeg hatt med noen enkeltpakker med røyk for mye, aldri noe mere.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:16   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Nei, jeg er skikkelig pingle på sånt.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:20   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Hadde jeg tatt med for mye gjennom tollen ville det ha lyst dårlig samvittighet av meg, og jeg ville blitt stoppet først av alle. Så nei, jeg har nok ikke det. (Jeg har til og med gått inn på en grenseovergang for å fortelle at jeg hadde et par dl rødvin for mye og ville fortolle...)

  Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:23   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Jeg har det på samme måten. Føler at alle vet hva jeg tenker, de ser sikkert tvers gjennom meg. Dessuten er det så dumt å blir tatt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:24   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Ja, jeg har smuglet og jeg har gjort det mange ganger.

Stort sett hver gang vi er i Sverige har jeg med for mye røyk over grensa.
Derimot er det ytterst sjeldent jeg smugler sprit og vin. Maks 1 gang i året om vi har vært i Danmark. For da blir det gjerne en svipptur over til Tyskland, og da blir det alt for lett litt for mye. ( f.eks 3 stk 3L med vin for 100,- DKK, eller hva med 3 brett a 24 bokser øl for 100,- DKK)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:24   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Sist gang jeg passerte tollen på Gardermoen løp jeg faktisk, fordi jeg hadde det sinnsykt travelt. Midt i gangen kom jeg til å tenke på hvor lurt det så ut, og forventet å bli lagt i bakken. Det skjedde ikke.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:25   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Kun en gang da jeg var 14 år og smuglet med en pakke med More m/mintsmak fra London til ei klassevenninne. Never again.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:34   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Ja, jeg har vel såvidt vært innom smuglerkarrieren.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:36   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?



Det har vel hendt, men aldri mye. Bare litt regnefeil på kvoten kanskje?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:39   #10
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Jeg er altfor pinglete til å smugle med vilje

Men vi var på besøk hos broren min i Gøteborg og stoppet selvfølgelig i Svinesund på veien tilbake. Og jeg vet ikke helt hvor det kom fra, men jeg var helt sikker på at de nye alkoholkvotene var 3 + 3 + 3 L per pers, altså 3 L for vinflasken og 6 L for spritflasken

Nei, det er ikke det....

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:44   #11
Boo
Fullverdig medlem
 
Boo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
Innlegg: 63
Boo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Jeg har smuglet litt over kvoten ja, flere ganger, og har vært like nervøs hver gang det har blitt gjort!

Boo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:51   #12
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Ja jeg har hatt en flaske eller noen pakker røyk formye med meg gjennom tollen før . Men nå er jeg mere pingle.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:53   #13
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Ja , det har jeg gjordt før, men det er maaange år siden.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:55   #14
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Som røyker smuglet jeg alltid en kartong ekstra. Nå smugler jeg ikke.
Eller, vi har vel et par ganger hatt litt for mye kjøtt med fra Sverige.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:58   #15
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Nei jeg er altfor pysete til å smugle. Er sikker på jeg hadde blitt huka inn, hadde nok lyst lang vei at jeg var nervøs

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:59   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Nei, det har jeg ikke. Jeg eier ikke pokerfjes, så da kunne jeg nok like gjerne hengt på meg et skilt med "Smugler" på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:07   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Jeg tør ikke smugle.

Det eneste jeg har smuglet er et skateboard inn i landet da jeg var tolv. Da var slikt forbudt i Norge.

I gamle dager kjørte jeg AA-registrert bil (altså en bil fra Halden). Disse blir særdeles sjelden stoppet på Svinesund og i på den tiden kjente jeg forholdsvis mange av tollerne i tillegg. Men jeg turte ikke smugle da heller.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:11   #18
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Kremt ,ja....
For å si det sånn: det at de øke kjøttkvoten fra danmark til 10 kg, passet meg bra! For når den var 3 kg,så hadde jeg uansett alltid med 10 kg....
Men har aldri tatt med for mye av andre saker, det tør jeg ikke

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:14   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Hvor mye garn, stoff, lys og servietter kan man ta med fra Danmark? Noe annet har jeg i alle fall ikke tatt med for mye av.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:16   #20
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Ja!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no