Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du smuglet noen gang?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-06, 22:08   #61
aba
Energirik
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
aba er litt kul
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Jada har da det....og for å si det sånn om jeg blir tatt en gang så har jeg allikevel tjent på det....og da blir det ikke noen "big deal" å ta med seg litt for mye....

aba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:16   #62
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Opprinnelig lagt inn av aba, her.

Jada har da det....og for å si det sånn om jeg blir tatt en gang så har jeg allikevel tjent på det....og da blir det ikke noen "big deal" å ta med seg litt for mye....

Da gikk du vel på rødt?
Jeg ville aldri ha gått på grønt hvis jeg ikke hadde samvittighet for det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:32   #63
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Husker foresten en julehandel i Sverige, nøkkelen til bagasjerommet var knekt og den lå selvsagt igjen hjemme. Vi var 4 stk i bilen og ble stoppet, det var jo nok av poser inne i bilen (alle hadde handlet kvota si av alle mulige slag,) og så ville de gjerne ta en titt i bagasjerommet, mannen sa da at dere tror det sikkert ikke, men nøkkelen er knekt og ligger igjen hjemme så vi har ikke noe der, men vil dere ta en titt så får dere bare bryte opp bagasjelokket. tolleren svarte at den hadde de hørt før, men de stolte på oss så vi kunne bare reise, mannen viste hvem han ene tolleren var, hadde vært nabo tidligere. så det kan jo være grunnen til lot oss bare reise.

Vi bor ikke mer enn 45 minutters kjøring fra Svenskegrensa, så der har vi vel aldri smuglet, ikke er det så mye billigere i Sverige eller, bare røyk og kjøtt, og siden mannen ikke røyker så får jeg alikevel mye røyk da vi er der. og kjøtt så klarer vi oss med kvota.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:35   #64
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Mor til 4: Dere var heldig der. Jeg er også eneste røykeren i familien, så jeg får kvote fra alle de andre. Derfor trenger jeg ikke å smugle.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:43   #65
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Mor til 4: Dere var heldig der. Jeg er også eneste røykeren i familien, så jeg får kvote fra alle de andre. Derfor trenger jeg ikke å smugle.

Joda vi var nok det, men det var jo sant at vi ikke hadde med nøkkelen fordi den hadde knekt, så vi hadde jo ikke noe der, men hvis de hadde brutt opp lokket så måtte vi nok stått for kostnaden selv, selv om vi snakket sant og det ikke var noe der.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:44   #66
aba
Energirik
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
aba er litt kul
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Da gikk du vel på rødt?
Jeg ville aldri ha gått på grønt hvis jeg ikke hadde samvittighet for det.

Nei jeg går ikke på rødt nei. Men nå skal det sies at jeg tar ikke med meg mengder....

aba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 03:25   #67
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Jeg må nok si ja . Men det aldri snakk om mye. En flaske vin eller en eske med sigaretter for mye.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 08:48   #68
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du smuglet noen gang?

Jeg har aldri smuglet alkohol etc nei. Som regel har jeg så mye å dra på likevel at jeg ikke gidder å dra på masse ekstra sprit i tillegg.

Jeg har smuglet sedimentprøver fra feltarbeid i Sri Lanka. Det er egentlig en skikkelig papirmølle for å få lov til slike ting. Men det kommer an på hva man definerer det som. Hvis jeg hadde sagt at det var mineraler hadde det vært greit, for det er dødt materiale. Men jordprøver kan det være organisk materiale i, og det er det vanskeligere å få godkjenning for. Mine sedimenter er filtrert fra vannet i ei elv, og derfor er det organisk materiale tilstede.

Jeg tror jeg har mer organisk materiale under skoene mine når jeg reiser tilbake, enn det er i sedimentprøvene (og hadde sikkert fått tillatelse hvis jeg hadde giddet å søke), så jeg har ikke dårlig samvittighet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no